ik heb ook net gehuild, keek naar mijn zevenjarige dochter en brak in tranen uit.... vind het zoooo erg...
Dat hoop ik ook. Je mag nooit maar ook nooit je kind verliezen. Zo onmenselijk. Dat mag niet!!!!!!! Ben je 12 en zoiets mee moeten maken.... heftig!!!! Denk dan meteen aan een zorgvrager. Heeft haar baby verloren En zegt iedere morgen..... ik mis haar zo!!!! En toch is ze hier en bij mij dit doet zo pijn..... daarom ben ik zo oud... niets doet mij meer pijn
Heeii meiden, Meeting LEUK!!!! Heb alleen geen auto whaha ma wie weet kan ik er tege die tijd wel ergens een lenen Die ex negeren ja dat heb ik al zo vaak geprobeerd, het is ook al een hele tijd stil geweest en denk je er vanaf te zijn en dan begint het weer *zucht* Kheb haar nu geblokkeerd in de lijst hoop dat ze me dan niks meer kan sturen.... Achhh wat zielig! Dat hoop ik idd noooooit van me leve mee te hoeven maken en ik wens het ook geen enkele ouder toe! Vreselijk, krijg er kippevel van!
Ja heb het met hem erover gehad, ma hij wil der niks van weten, hij wilde de emails ook niet lezen. Nja we zien wel. Heb ook helemaal geen zin meer om het erover te hebben thuis, we krijgen er alleen ma discussies van en daar profiteert zij natuurlijk ook weer van. Ze zal wel gelezen hebben dat we weer zwanger zijn dus ze zal wel stik jaloers zijn, dat onze relatie wel goed zit en het haar niet is gelukt om een fatsoenlijke vent te zoeken of deze te houden Pech voor haar en gelukkig voor mij hihi(A) Liefsss
gelijk heb je! laat haar maar niet tussen jullie komen. je verwachten een heel mooi kindje en daar is gewoon jaloers, wat jezelf al zei.. saskia wat een buikje al zeg. ik zie bij mezelf niet zo'n verandering wel dat onderin bij mijn schaambot het boller wordt. ik had van mezelf al een buik dus het zal wel duren
ik heb even mijn centimeter erbij gepakt. en ik ben in cm wel gegroeid! dis het buikje zit er toch haha
Wat leuk 1 cm...... haha kga ook meten... lijkt me super. Wij hebben vanmiddag mijn stiefdocjter verteld,geweldig hoe ze reageerde. Wel keek ik weer mijn oude agenda van vorig jaar. Morgen precies 1 jaar geleden dat ik mijn mk kreeg. Erg raar en morgen 6 wkn zwanger wrrr
Wel leuk dat je stiefdochter leuk reageerde!!! Oei zal morgen wel een rare dag voor je worden dan, succes meid...