ja gelukkig wel ja, vorig jaar was ze minder antourshast gelukkig de hele dag werken,,,, scheeld een hoop wat is het vroeg zeg.... bah...werkze allemaal
morgen echo! kan echt niet meer wachten haha... hebben jullie ook zo'n last van heel veel plassen? ik moet wel elk uur een keer bah. ga je vroeg slapen dan word je wakker gehouden door je blaas bah!
Pfff babs wat was je vroeg op... @ sammie: SPANNEND!!!! ik moet zeggen dat ik niet heel erg veel last heb van het vele plassen, moet wel iets vaker dan normaal maar niet zovaak als ik had verwacht. Komt misschien nog wel als het nog wat meer gaat groeien daar.
ik dus wel... ik loop me bijna een ongeluk naar de wc :S heb nu ook een nachtemmer gehaald (wc is beneden en was al 2 keer bijna te laat op wc, dat wil ik dus niet meer ) Normaal pies ik 2 a 3 keer per dag... nu zo een 15 a 20 keer en soms echt maar voor een paar druppels :S
Wat rustig hier zeg. Me haar zit zooooio klote. Herkennen jullie dat??? Optie.... knippen-kleuren..... rara waar zit ik nu
mijn wordt ongelooflijk gauw vettig, mag het om de twee dagen wassen ik heb pcies alle kwaaltjes behalve kotsen zeg vraagje: zou het kunnen dat ik met angesund reeds het hartje gehoord heb? xxx cindy
Lijkt me sterk rond die tijd klopt het hartje nog niet. Pas einde van 6 weken Misschien een bloedvat????
ik geloof dat je het hartje met een angelsound pas met 12 weken kan horen. mijn is is gelukkig nog het zelfde!
Hoi dames, Even gauw mijn buik laten zien. Is nog echt een gezwollen darmenbuikje hoor! Maar mijn broek gaat al strak zitten.
Wauewwwwwwwwwww mooi Heb vandaag mijn teammannager verteld ze bleef zo na mijn buik kijken. dacht dit is van alle mk. Mijn langste... Ze was zo spontaan.... gaf me 3 zoenen en feliciteerde me
babs wat ik alleen niet begrijp he als je al eerder miskramen heb gehad, moet je dan niet eerder een echo hebben? ik dacht dat ik zoiets gelezen had, kan het fout hebben hoor.
Tot 6 weken valt er weinig niets te zien... rond 7 weken is zeker een kloppend hartje te zien. Daarom met 7.6 zwangerschap dat ik al mag komen.. als ik minder lang zou zijn is het 100% iets te zien. En eerdere mk waren van mijn vorige partner. En dien ze in principe niets mee..... Echter de mk van vorig jaar bij huidige partner is puur foutje. Maar doordat ik al jaren onder de gyn stond ivm MMM en door inseminatie nu zwanger ben geworden heb ik al vroeger de echo... Als die goed is mag ik naar een verloskundige
ow oke, had niet gekeken hoe ver je was. maar wel fijn dat je zo snel een echo heb dan. was vandaag bij prenatal in almere, maar vindt dat toch niet zo'n leuke winkel.
Hema heeft echt geweldige spullen.... zouden bijna leegkopen. smeltte helemaal weg. Vind dat ook geen leuke winkel.
hema is wel leuk. heb daar een heel leuk pakje gezien. maar onze wordt in de zomer geboren weet niet zo goed of ik het dan ga gebruiken..