Nee zo zitten wj ook. Als het warm is... is rompertje genoeg. Maar korte mouwen heb ik wel gezien daar
nou we wachten, maja als het wat minder weer is dan is voor kleintje weer koud. juni is niet altijd mooi weer haha..
Rot maand hihi........ Maar mooiste tijd van je zwangerschap...geen overmatige hitte... dat scheeld een hoop. Bij de jongste in aug was het smirgens rond 10 en al zi warm en in huis legde je het bijna af.. . Bij de oudste in juni zwanger geworden mooie klote maanden voor de boeg met hitte
weet je ik zit al de hele avond met oordoppen in opzoek naar liefdes liedjes voor de bruiloft pfff weet het echt niet meer haha...
Wij hadden Everlasting Love van Love Affair, All I Want Is You van U2 en When I Need You van Leo Sayer... Laatste was vooral speciaal liedje voor ons.. Ohhhhh trouwen.. Zo leukkkk!! Zou wel terug willen spoelen en die dag nog een keertje willen doen..!
Kreeg gisteren een email van mijn teammanager.... Of ik curses BHV wou doen... . JAAAAAAAAAA Stond versteld... want.... vertelde gisteren ook dak zwanger was
ik ben idd misselijk :'( maar moet ng niet over de wc hangen... al sinds enkele dagen maar ik drink dan een grote mok schokomelk en dan is het al veel beter
Goeie morgen, gelukkig valt de misselijkheid bij mij mee, af en toe wel een klein vlaagje, maar is meestal snel weer weg. En anders drink ik een glaasje melk, werkt meestal ook wel
nou net de echo gehad! alles zag er goed uit! gelukkig. hartje horen kloppen en dat gaat zo snel.. beeb is nu alleen 7w4d maar dat kan over twee weken weer helemaal anders zijn zei de gyn. elke dag zit er wel een verschil in. maar het was voor nu helemaal goed. over twee weken moeten we weer ook 2 nov.
Ik had dat ergens gelezen (weet niet meer waar) dat als je last hebt van misselijkheid tijdens de zwangerschap dat je een glaasje melk of iets anders van zuivel moest nemen en inderdaad gelukkig werkt het
ja, ben helemaal gelukkig. het is wel heel gek om te zien. het is zo klein, maar toch zo groot voor je gevoel!
ja vind ik ook ik heb net alles staaltjes in duitsland aangevraagd lekker nr mijn mama laten sturen nu staat ze wel overal ingeschreven als zwangere, maar goed mhuahahahaha
Geweldig nieuws sammie! Hier vanochtend voor het eerst heeeel licht misselijk. Gewoon een naar gevoel in mijn keel.