Hoi dames Alles goed hier. Mooie echo's komen hier al voorbij Ik kan niet wachten. Nog niets van mees gehoord?? Babyhope: bij mij gaan de klachten ook heen en weer, 2 daagjes niet misselijk geweest en vandaag de hele ochtend wel weer. Roken doe ik gelukkig niet meer. Ik kon er bij mijn vorige zwangerschap bijna niet af komen, is uiteindelijk na 5 maanden pas gelukt. Daarna ben ik nooit weer begonnen. Maar het was erg moeilijk hoor, ik schaamde mij altijd dat ik er niet af kon blijven en nu lees ik dat er dus veel meer moeite mee hebben.
Neem aan dat jullie lieke bedoelen?????? Uhm.... voel me baarmoeder boven mijn schaambeen uikomen.... haha mag ik weer spoed echo haha met de jongste was mijn bb met 9 weken tussen navel en schaambeen
Bedankt voor jullie medeleven meiden. Ik heb nog steeds niets gehoord.... ze heeft denk ik de uitslag nog niet binnen... ga zo even bellen naar de vk. maar ben best wel misselijk en buitenadem dus denk dat het wel goed zit, had ik namelijk vorige x ook. Wat doen jullie allemaal tegen de misselijkheid..? Eten jullei iets van gember..? of neemt iemand die b6?? pillen? groetjes Lieke
ik heb geen idee waar mijn baarmoeder zit, hoe voel je die en wat moet je voelen dan? Lieke fijn, dat het gevoel hebt dat het wel goed zit. ben ik nou in de war meesje heeft toch geen goeie echo gehad? en zou haar bloed uitslag krijgen toch. soms volg ik het niet helemaal meer, sorry daar voor!!!
Moet eerlijk bekennen dat ik daar ook bij de eerste niet naar gevoelt heb hoor waar mijn baarmoeder zit... Al wordt ik erg streng in de gaten gehouden dus hoef me totaal geen zorgen te maken
Zit net even te kijken wanneer jullie allemaal voor een Echo moeten maar ligt het aan mij of is 12 november echt laat
ik heb net terug gelezen en het gaat om lieke. lieke ik hoop echt dat alles goed is voor je! zolang je klachten heb zou ik denken dat het wel goed zit!
denk niet dat 12 nov laat is dan ben je 10 weken ofzo he. dan kunnen ze meteen een termijn echo doen. volgens mij is het normaal dat je tussen je 10de en je 12de week pas je eerst echo krijgt, behalve als je eerder miskramen of een risico zwangerschap hebt, geloof ik. maar snap wel dat jet het lang vindt duren hoor. zou ook eerder willen als ik jou was.
nou ik voel helemaal niks weten jullie iets tegen het spuigen dingen die beter niet kan eten of juist wel? ben echt een beetje hopeloos aan het worden!