Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja vond het best lang!! Ben weer een medische indicatie dus verbaaste mij eigelijk..

( Heb een verkorte baarmoederhals en keizersnede gehad)

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Sammie ik eet cream crackers en jaja Rennies

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

oke, dankje rennies ben ik niet zo'n fan van omdat het gewoon vies is haha... maar alle kleine beetjes helpen!
    ik zou gewoon even bellen en vragen of het niet eerder nodig is.

4. babs81

babs81 Niet meer actief

Sam. Kwestie van experimenteren met eten.....

5. AHzondag

ach ja, als ik eruit wat ik wle en niet kan verdragen ben ik waarschijnlijk al over de 12 weken hahaha...

morgen maar eens mijn trouwjurk passen. kijken of dat nog wel wil haha.
    ben in een maand tijd 6cm gegroeid! dus het wordt spannend!

6. babs81

babs81 Niet meer actief

Oei idd. Erg spanend.

Probeee lichte dingen. En vooral blijven eten.... word misselijkheid minder van

7. AHzondag

ach we zullen het wel zien. ik ben gewoon te laat naar bed gegaan, merk echt dat het werkt voor mij.
    alle dagen dat ik vroeg ik in bed lag heb ik niet overgeven en ben ik ook minder misselijk geweest. ach binnenkort kunnen we echt gaan genieten van alle mooie momenten in onze buik...

ja vindt het ook spannend, als ik nog genoeg ruimte heb dan laat ik hem innemen anders moet ik hem helaas gaan verkopen :(:(

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O sammie spannend zeg.. Wanneer ga je trouwen?

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden :)

@sjolie ja ik heb er best wel moeite mee ja met stoppen met roken.. en thxx ik ben er nu wel achter dat zolang ik geen bloedverlies heb of krampen dat het gewoon goed hoort te zitten toch...

@nachtzon(cin)
    jeey 6 weekjes meiss is toch een soort mijlpaaltje he elke week die erbij komt:)

@babs ja ik heb ook een bobbel boven mijn schaambeen haha hij is nu iets groter als vorige week ik vind het wel leuk om te voelen hahaha:)

@lieke ik ga flink voor je duimen meiss.. zal vast wel goed zitten:)

@sammie net boven je schaambeen als je plat ligt voel je het het beste is net een bobbeltje.. oh ja je kan tegen de misselijkheid of een lepeltje vanille vla nemen of je doet een klein puntje gember koken in water en laat dat even 10 minuten trekken klein beetje suiker erbij en drinken maar.. lekker is anders maar als het helpt... en witte geroosterde cashewnoten helpen ook :)

@mamalijntje ik vind het best wel laat ja maar als je niet via de mmm zwanger raakt krijg je meestal tussen de 10 en 12 weken pas de eerste echo..
    degene die in de mmm zitten krijgen hem meestal rond 6 a 7 weken en die bepaalt danof je door mag naar het zkh of naar de verloskundige..

10. AHzondag

ik ga 16nov trouwen over kleine 4 weken.
    nou ik ga vanavond gewoon weer optijd slapen....
    mijn maag is zo vanstreek vandaag dat ik zelf na het eten van soep wel weer zou willen kosten bah..
    verder ga ik helemaal niet klagen, want ik ben zo blij dat ik nu zwanger ben..

11. mees1980

mees1980 Lid

21 okt 2010
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,
    ik maar denken dat ik de enigste ben die heel af en toe nog een sigaretje rookt...................................................ik weet het, het is niet goed en ik ga ook echt proberen te stoppen, dat moet gewoon lukken!
    sammie wat leuk je gaat trouwen! spannend hoor

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Pfff... Lekkere trek tijd hahah...

Ja roken doe ik dus ook nog.. Met mijn eerste zwangerschap niet vanaf gekomen waar ik mij verschikkelijk voor schaamde.. Maar nu is hij bijna om de twee weken bij de KNO dus ik moet nu echt maar ik vlieg tegen de muren aan...

13. mees1980

mees1980 Lid

21 okt 2010
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij eerste heb ik in het begin van de zwangerschap gerookt tot een week of 10. Daarna met pijn en moeite er vanaf gebleven en toen zei de gyn tegen mij joh als het zoveel moeite kost dan kan je beter maar 3 sigaretjes per dag roken dat leverd minder stress op!!!!
    snap jij dat nou

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Dat advies kreeg ik dus ook ivm de stress.. Maar moet dit keer echt stoppen... Moet alleen nog een manier gaan vinden

15. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Nou heb de VK gebeld en ze had de uitslag binnen..... in mijn bloed wijst uit dat ik 6 weken zwanger ben!!! Dus gewoon goed. Ben super opgelucht. De VK zei ja DAT DACHT IK AL 6WEKEN ZWANGER ... en mij heeft ze harstikke onzeker gemaakt... snap er niks van waarom ze dat deed.
    Maar gelukkig is het waarschijnlijk wel oke, ik voel me iniedergeval harstikke zwanger!! Meiden ga nu beter meelezen.. als ik jullie bij kan houden :) hi hi. Ik denk dus dat ik 18 of 19 juni ben uitgerekend.

Oh meiden succes met stoppen met roken... het is harstikke moeilijk, maar oh wat heerlijk als je straks niet met die rook geur om je heen bij je baby staat! jouw baby ruikt straks zoooooo lekker :)
    X

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    lieke jeeey gelukkig maarmeiss:):)
    komt helemaal goed meid..

17. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    ow meiden heb jullie volgens mij een beetje verwaarloosd. Maar ben er weer.

Ik zal mijzelf wel even opnieuw voorstellen.

Ben zelf 22 jaar oud, ben getrouwd en we hebben al een zoontje van 2 jaar oud. Nu zijn we 8 weken zwanger van nummer 2. Intake bij verloskundige hebben we al gehad, nu krijgen we 8 november de termijnecho. Zo spannend eigenlijk!! We zijn 31 mei uitgerekend. Waarom ik met jullie meeklets... Vond het meimama forum niet heel erg gezellig en kon een betere klik bij jullie vinden. En tja 31 mei ligt toch net op de grens met juni:)

Hoe ik mij voel: nu begint de misselijkheid echt te komen, helaas! Voel mij niet meer topfit, maar we gaan door. Bij mijn vorige zwangerschap was ik vanaf week 6 mega misselijk en kon ik echt niks tot 14 weken.

Zo en nu ga ik een beetje bijlezen...

18. mees1980

mees1980 Lid

21 okt 2010
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieke wat goed nieuws!!!!!!!!!!! he wat een opluchting
    mamalijntje ik heb de manier ook nog niet gevonden maar we gaan ervoor!

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Lieke wat onzettend fijn nieuws!!! Nu proberen te genieten ivm zorgen maken!

Mama van 2 van wanneer is je eerste zoon?

20. babs81

babs81 Niet meer actief

@lieke ik wist het gewoon. Heb weinig vertrouwen in VK nog.... ze hebben niet de apparatuur die een GYN heeft.
    En dat zei de GYN van mij

15 okt 2009 ging ik erheen voor onderzoek (stiekem terwijl ik in de MMM zat) was 7 weken ofzo...de VK zag geen hartactie of eigenlijk helemaal niets...

Ik was helemaal over de toeren heen.. en ben na de GYN geweest....en die zag wel een hartactie... die GYN was goed boos.... want hij zei die klote verloskundige zei hij.....

mama van 2 en de rest voer jezelf even op de lijst toe...

Deel Deze Pagina