Bij ons hebben ze tegenwoordig ook de juiste apparatuur ( ook inwendig enz) maar ze heeft de cursus voor die apparatuur pas kort geleden gedaan en is denk ik nog onzeker.......
precies... d8 ook dan maar... ik ga mijn teammannager vertellen want ze keek continu erna... ze feliciteerde me dan ook met 3 zoenen (ik berg gezicht door de puisten.. lijk wel een puber... grrr) en toch dan een mail uren later of ik curses BHV wou gaan doen....... zooo lieffff
ja ik kan me voorstellen dat het opvalt dat je nu een buikje hebt! Rot hormonen waren we net uit de pubertijd gaan we er weer in Ga je wel of heen BHV doen?
JAAH ga BHV zeker doen.... haha pubertijd idd.,... stom he???? hahah ach... ben nu echt een puber weer... in alles.... jank of ben vrolijk......hihihihi
leuke cursus BHV! Ik ga nog even naar een verjaardag, helemaal geen zin maar onder sommige dingen kom je niet uit! weltrusten voor straks
Heeii meiden, Ben ik ook weer even Bij mijn 1e zwangerschap heb ik 10 weken niet gerookt en daarna stom genoeg een sigaret gepakt om te kijken of ik het nu vies vond en er echt af kon blijven, tja stom natuurlijk want die sigaret was hemels... Nu wil ik ook heel erg graag stoppen en graag ook niet meer beginnen, ik heb 2 dagen niet gerookt en daarna kon ik me niet meer inhouden, rook nu wel veel minder en hoop dat ik straks helemaal kan stoppen! Mijn baarmoeder voel ik nog niet boven me schaambot uitkomen, ma heb steeds dat zelfde gevoel als je de kleien voor het eerst voelt, dus mijn darmen zijn flink bezig en het kietelt een beetje haha Darmen zetten nu ook flink op en voel me flink opgeblazen! Ik ben sochtend niet echt misselijk ma in de middag en avond als ik bijv. aan het koken ben dan word ik super misselijk en heb ik moeite om verder te gaan met koken, probeer dan tog even gauw wat te eten en dan strekt het langzaam weg ma gaat door tot in de avond. Borsten doen ook nog steeds zeer!!! Manlief ziet ook dat ze zijn gegroeit whaha Weltruste iedereen!! Liefss Adorable
Morgen meiden!,, Het lijstje is volgens mij al een tijdje niet meer meegenomen.. Zoek me rot maar nog niet gevonden zodat wij ons er ook op kunnen zetten. Hier slecht geslapen.. Veel liggen draaien en piekeren..
@mamalijntje: onze zoon is van 06-07-2008! Dus ze zullen net iets minder dan 3 jaar schelen. @babs: whauw mooi buikje, zullen denk ik je darmen wel zijn. Maar toch hij is mooi rond Ik krijg ook pas mijn eerste echo bij 11 weken, helaas!! Maar onze 20 weken echo word in Nijmegen(radboud) gedaan. Oef wat ben ik nu al zenuwwachtig ervoor...zucht. Hier beginnen mijn darmen ook te groeien. je ziet al een klein buikje.
Ja hier ook al een buikje.. Maar hoop toch echt dat ik een wat mindere grote buik krijg als met de 1e.. Zal nog wel een foto ervan plaatsen.. Die was echt giga. Ben hier helemaal niet lekker.. Denk een griepje te pakken.. Zere keel en overal spierpijn.. Niet echt een leuke combi met misselijk zijn.
goedemiddag meiden babs mooi buikkie meiss hier zal je het wel niet zo snel zien haha heb overgewicht dus hahaha duurt wel ff.. merk wel dat mijn benen dunner zijn geworden en mijn buik wat dikker dat wel..