Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

Spannend allemaal he????
    Word af en toe knetter de knettergek van de hele dag denken.....DAT WE ZWANGER ZIJN.

Ongelovelijk. Wat een wonder....

Zijn er nog meer meiden die anti.depresiva gebruiken????
    ik zat 3 maand geleden nog op 40 gram... was al aan het af bouwen.. nu de ene dag 5mg en andere dag 10 mg. Na de echo ga ik op 5 mg.... en dan om en om rond de 12 weken wil ik eraf zijn.....

Zijn hier daarom nog meer die dat gebruiken????

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heeii meiden,
    Ik ben vandaag voor het eerst echt flink misselijk geweest in de ochtend! Ik stond op want moest zoonlief gauw in de douche zetten want die had zichwel weer helemaal onder gepoept echt kei zielig, toen viel de misselijkheid nog wel mee, ma toen ging ik na beneden en zetten ik water op om thee te maken en toen voelde ik het opkomen en had echt de neiging om over te geven, heb toen gauw een glas melk gedronken en crackertje gegeten. Het was niet helemaal weg, ma ben toen gauw met mijn thee op de bank gaa zitten en toen werd het wat minder, ma het is eigenlijk de hele dag gebleven een beetje, vooral met eten koken!
    Oja en ik heb vandaag pindakaas gegeten omdat ik dat normaal ook eet ma ik werd super de super misselijk van de geur en het smaakte ook helemaal anders en manlie zat ook nog eens olijven te eten die ik al zo vies vind en stinkt ook dus dat ging ook bijna mis, ik gauw na de wc gerent ma het bleef gelukkig allemaal binnen, ben ma even buiten op t stoepje gaan zitten om een frisse neus te halen. Ook heb ik absoluut geen behoefte aan zout zuur eten bleeghhh, bij mijn zoontje at ik haring en augurken vond ik ook heerlijk, ma moet er nu echt niet aan denken!!!
    Al 4 dagen hoofdpijn en sinds gisteravond ook tandpijn ( mijn verstandskiezen zijn weer aan het groeien, dat deden ze ook tijdens mijn vorige zwangerschap) ma heb dus geen paracetamol in huis, alleen ma dhafalgan bruistabletten, ma daar staat op dat je die in de laatste maanden van je zwangerschap mag nemen, ma er staat niks bij of dat dat ook mag in het begin van de zwangerschap.... Borsten doen nog steeds zeer en heb bandenpijn, ma nog geen baarmoeder die boven me schaambot uitkomt hihi ds hier nog niet echt een buikje alleen me darmen die opzetten.

Nou dat was mijn verhaaltje wel even hihi:p

Liefss Adorable

3. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Ik ook nog niet misselijk gelukkig.. Alleen (.)(.), maar wordt ook al minder. Zijn vooral 's avonds aanwezig.. Verder alleen sneller moe, maar mag absoluut niet klagen. Oja en mn bh's zijn te klein, maar ook dat is geen overbodige luxe :p

Heb maar vast allemaal bodylotion dingetjes gekocht om die lelijke strepen straks te voorkomen. Kun je vast niet vroeg genoeg mee beginnen.

Ik ben afgelopen week alle boekenwinkels langsgegaan om een goed namenboekje te vinden. Maar kwam er niet echt uit. Wil een namenboekje die niet te duur is, want wil er 2. En de Aagjes en Bertussen mogen er wel tussenuit gehaald zijn, dus het liefst een die afgelopen jaar is uitgebracht en ook is bijgewerkt.. Iemand een tip??

4. babs81

babs81 Niet meer actief

Internet!!!!

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

wij hebben ook maar 1 namen boekje, maar kijken er nooit in haha. we zoeken op internet of bedenken er zelf wat. ik geloof dat we voor een meisje er wel uit zijn maar een jongen blijft moeilijk.

ik ben zo'n 2.5 kilo kwijt nu. mijn jurk kan ik straks nog makkelijk aan haha.. vraag me af waardoor het komt. ja ik eet minder en spug af en toe maar om nou te zeggen dat je binnen een paar weken zoveel afvalt daarvan? ik voel me bm ook niet gister avond liggen zoeken maar geen idee haha..

zijn er ook mama's die thuis blijven na de geboorte?

6. polkadot

polkadot Actief lid

2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    Mag ik ook meekletsen?

Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger. Uitgerekende datum 8 juni denk ik.

Ik koop geen namenboekje. Ik heb een hele lijst in excel gemaakt met namen die we leuk vinden. Gezocht op internet en namen die we leuk vonden van films, boeken enz.

Ik ben 3 kilo afgevallen. Ik snap er ook niet veel van hihi. Ik snack minder misschien is dat het. Heb er niet zo veel zin meer in. Ik vind het wel fijn want was juist daarvoor aangekomen hihi. Ik ben af en toe misselijk maar niet overgeven. Ik heb wel al aardig last onderin em je lies denk ik? alsof je naar de wc moet. Dat is soms wel naar en ga ik liever even op de bank liggen/zitten. En dat gevoel dat je uitgerekt wordt in je buik! hihi.

Ik hoop dat ik ook nog in mijn trouwjurk pas in december! Dan ben ik ruim 3 maanden. Wij zijn verloofd sinds december al maar wilden graag voor een kindje gaan en dan lekker snel trouwen. Ik blijf lekker thuis na de geboorte maar dat ben ik nu ook al :p

Wij hebben ook een lief en actief huiskonijntje, hebben anderen dat hier misschien ook? Flopsy is altijd erg dol op kindjes!

7. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Ik wil wel thuisblijven, maar denk niet dat dat er in zit. Wel hebben we al een oplossing gevonden zodat er altijd iemand van ons thuis is, want heb het niet zo op opvang en oppas..

Op internet kom ik echt niet verder met namen. Heb graag dingen op papier, zodat ik aan kan strepen wat ik leuk vind. Op internet lees ik te snel en te veel namen, dus zie ik door de bomen het bos niet meer..

Ach, kindje zal uiteindelijk wel een naam krijgen.. ;)

8. AHzondag

leuk dat jij ook gaat trouwen!
    ik moet er ook nog in maar denk wel dat het lukt. gisteren hebik hem nog gepast en hioj zit zelfs wat losser, ja komt door die 2.5 kilo die eraf is.
    kan er mooi weer bijkomen in de komende maanden haha...
    wij hebben twee honden een zwitsere witte herder en een chihuahua. de herder is gek op kindjes de chihuahua ook wel maar niet te lang haha. gelukkig zijnw el wat gewend van mijn nichtjes dus ik voor zie geen problemen met die hondjes. alleen ja speelgoed van het kind is heel mooi natuurlijk. ook mijn eigen schuld koop nu rammelaars voor mijn chi omdat ze die zo leuk vind hihi.. we zullen het wel zien...!

9. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    Hey Meiden,

Allemaal een leuk weekend gehad?

Welkom voor de nieuwe meiden!

Nou ik ben gisteren ook voor het eerst misselijk geweest zo op het eind van de middag. Niet hoeven overgeven maar ook geen zin meer in eten gehad. Vandaag nergens last van.

Wij hebben ook geen namenboekje. VOlgnes mij staan er altijd namen in die wat ouder zijn dacht ik... Wij kijken op Internet, zijn er nog niet echt mee bezig maar voor een meisje komen we er wel uit. Maar een jongen... vind echt bijna niets mooi of ze komen al voor bij ons in de buurt/vrienden/fam, ed.

Je kunt de lijsten op INternet ook uitprinten, misschien is dat een optie?

Wij hebben geen huisdieren meer. Tot vorig jaar hadden we 2 cavia's en een paard. (Maar aangezien ik de dieren niet goed kon combineren met mijn werk en mijn dochter is alles nu weg.

MOrgen naar de verloskundige. Zei gisteren tegen mijn man: het is allemaal niet meer zo spannend. Toen ik bij mijn eerste dochter voor de 1e keer naar de verloskundige mocht was het zo spannend en leuk! NU weet je wat je kunt verwachten en weet je ook dat het voor mij in ieder geval niets voorsteld, herkennen degene dit die al meerdere kindjes hebben?

10. babs81

babs81 Niet meer actief

Hoi. Nee herken dat niet zit al weken af te tellen zo spannend.
    Zal het hartje kloppen???? Zal er geen bloedvlekken zitten wat wijst op een mk.... blablabla.... aamtal echo' s gehad en nooit goed.....

Dus heel speciaal.. en kan nu al vreselijk in paniek raken erdoor.....
    Heb met veel moet toch een pretecho gevraagd voor deze week...
    Volgende week bij de gyn.

Ik vind het donders spannend...

@ symtomen.. ben de hele dag al beroerd en zit nu dus echt flink onder de puisten.... heb een hele sik met pukkels

11. AHzondag

ahah, ik ben echt heel blij dat ik dat niet heb pukkels...

ik denk dat elk kindje heel special is, maar kan me wel voorstellen dat het al wat bekender is, zo'n eerste beeb is toch helemaal nieuw. je weet nog niet hoe het is om het te zien enzo.
    ik moet zeggen dat ik heel blij ben dat ik zo snel weer kan. ben er wel zeker van allemaal, maaar het is echt heel leuk om je beeb te zien:).

babs wanneer moet je dan voor de echo?

12. babs81

babs81 Niet meer actief

MORGEN 1 UUR oh slaap vannacht niet

13. AHzondag

snap ik, meid maak je niet zo druk.
    je zal zien dat morgen alles goed is!

14. babs81

babs81 Niet meer actief

Maar krijg geen inwendige.... ze gaat probere. En anders kan ze het hartje wel laten horen

15. AHzondag

ow dat is wel fijn.
    ik kreeg wel een inwendige en vond het helemaal niet erg eigenlijk.

16. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Oh Babs! Gaat helemaal goedkomen! Ik ga aan je denken morgen! En heel hard duimen!! Heb er het volste vertrouwen in!!

17. babs81

babs81 Niet meer actief

Nee ik ook volgende week.. maar dit is een soort pretecho en werken ze niet met die staven

18. AHzondag

oke, nou wel mooi dat het zo snel kan he!
    weet jij eigenlijk als je een geslachtsbepaling echo wil met 16 weken ofzo, moet je dan naar een echoburo of kan het bij de gyn?

19. babs81

babs81 Niet meer actief

Echoburo

Maar wat ik al eerder zei heb zelf met 13 weken er 1 staan... zei kan misschien niets zien. Maar hier de nub experts wel

20. babs81

babs81 Niet meer actief

@marrr tnxxxxx geweldig. Heb dat hard nodig.

Deel Deze Pagina