Nou kkindje us onmeetbaar. Komt ong. Op 2 mm dus te klein komt op max 5 weken. Wist het... kan er wel bij
Dames, ben er helemaal kapot van, vanmorgen echo gehad en er was een leeg vruchtzakje te zien. Volgende week nog een extra echo, maar ik ga ervan uit dat ik een miskraam heb
hey babs was het inwendig of uitwendig?? uitwendig kunnen ze op dit moment niet duidelijk zien he meiss wacht tot dinsdag het gaat goedkomen echt waar!! rianne dikke knuffel meiss
weesje heb inseminatie gehad.. dus kan niet minder ver zijn... heb 23ste me ei gehad... dus reken uit. met cuclus van 28 dagen 2mm is te klein.. en eigenlijk onmeetbaar.. je zag niets eigenlijk ook geen hartje terwijl die toch echt had moeten kloppen je zag me baarmoeder en zwangerschapsweefsel zoals zei dat noemde... ik ben nu ook kapot rianne ook kut nieuws sterkte ermee. hoop dat we bijden volgende week alsnog een mooie echo krijgen
hier m oet iets zitten waar de lijn om zwart zit.... ach....... als dit verkeerd is.... is onze droom voorbij.. na bijna 4 jaar sshit... en tig mk mee te moeten hebben gemaakt ben erg verdrietig
Vind het echt heel erg voor jullie, vooral omdat dit de laatste "poging" was en je zo blij bent dat je zwanger bent. Ik hoop toch dat het nog goed komt. Nogmaals heel veel strekte en ik leef met jullie mee!!
Ooohhwww Babs en Rianne wat erg!!! Krijg er gewoon tranen van in mijn ogen Nu begin ik toch wel heel erg zenuwachtig te worden voor mijn echo!!!! Kwaaltjes zijn wel nog aanwezig... Heb net voor het eerst overgegeven en mijn buik staat nu best wel al bol van de darmen. Vanmorge al om 6uur op met de kleine want die wilde niet meer gaan slapen.... zet ik hem in de kamer ik ff na de keuken om water op te zetten voor thee, kom ik terug heeft hij zichzelf helemaaaaal ondergepoept en zat zelf op de grond en aan zijn slofjes. Ik dus om kwart over 6, Mikail onder de douche gezet met kleren en al en hem daar maar uitgekleed en meteen gewassen. Ik snap het echt niet meer, heeft iemand ervaring met de nieuwe pampers, die pampers actif-fit. Sinds ik die heb en hij heeft gepoept druipt alles ernaast, ik word er een beetje gek van, elke morge zoonlief met kleren onder de douche zetten, ben al zo misselijk, moet ik ook nog een was voor niks draaien, want ja om het te laten liggen in de wasmand is ook niet echt fris. Rustig wakker worden zit er dus niet aan. Goede nachtrust krijg ik ook niet meer want zoonlief begint er een gewoonte van te maken om elke nacht weer wakker te worden voor de fles sinds 2 maanden, terwijl ik daar met 6maanden helemaal vanaf was Begin het wel een beetje benauwd te krijgen hoor, wat nu als hij dat nog steeds doet als de kleine er dalijk is, dan ben ik dus de hele nacht wakker want de baby zal gevoed moeten worden en mikail wil ook de fles, dat gaat wat worden zeg pffff....
@babsie lieve schat breek even in voor jou! zal harder gaan duimen voor jou schat je moet de volgende keer op de echo een mooie baby zie met een hartje!!!!!!!! ken je al van begin af aan. en gun jullie ZO graag een klein wondertje! hou er vertrouwen in moppie!! als je even je hartje wil luchten we weet waar je me kan vinden!! HOU JE VAN WIJFIE!!!!
nou rianne en babs heel veel sterkte, babs zou niet te snel de hoop opgeven, zolang je nog geen inwendige echo hebt gehad. ze kunnen dan echt heel veel meer zien. ik was ook minder ver dan ik dacht mijn kindje was met de echo ook 7 weken de gyn zei elke mm is een dag of 3 dus er nog nog heel veel gebeuren. kleintje heeft misschien iets meer tijd nodig om te groeien. rianne, ik baal echt heel erg voor je. is het al zeker dat het een mk wordt of niet? heel veel liefs en een dikke knuffel jullie twee
Rianne en Babs.. Wat vreselijk nieuws! Weet niet zo goed wat te zeggen maar wens jullie heel veel sterkte!
Sorry kan niet positief meer zijn. Ik kan niet minder lang zijn. Teste al positief 5 dagen voor mijn nod!!!!! Misschien moeten we onze toekomst plannen omzetten. Ik weet niet. Wacht eerst nog af tot volgende week. Meer kan ik niet doen. Het is niet anders..... heb te vaak zulke echo' s gehad!!!! Het enige verschil is dat er geen zwarte vlekken op de echo staan. (Zwarte vlekken is 99% dat er een bloeding aan zit te komen) Ik ga richting werk. Ook dat hoord er weer bij voor vandaag.
Rianne en babs, er zijn een aantal meiden die vroegen of ik jullie sterkte wilde wensen van een ander forum waar ik op mee klets, bij deze dus.