hallo allemaal... ik moet me bij babsi en rianne aansluiten... ook hier leeg vruchtzakje te zien.... we zijn er erg kapot van... binnen 1 week moet ik terug, dan weten we het zeker... ik stel me alvast op bloedingen in... en daarna de medische molen.... oh wat heb ik een groot verdriet, zou het kunnen uitschreeuwen...
ik heb net een beetje op het internet geneusd.... en zie dat dat heel vaak voorkomt... dat het beebje zich gewoon beetje verstopt... ik hoop ng een beetje... geen bloed geeft moed he voor de rest zijn de zwangerschapssymptomen ng steeds aan het verslechteren (of verbeteren) ondertussen erg moe en enorm misselijk tot rond de middag ongeveer...
Rianna, Babs & Nachtzon verschrikkelijk zeg leef met jullie mee! @hier....voel me zwaar klote ik heb last van de griep...heel erg last i.p.v met vlagen misselijk ben ik de hele dag misselijk elk spiertje doet zeer en het rottige is dat ik er niks voor mag innemen... normaal zou ik 2 paracetamollen indouwen en doorgaan maar dat kan nu niet. echt zwaar klote....
meiden ik ga er ook weer vandoor heb wel alles terug gelezen maar ben te ziek om op alles te antwoorden wou alleen even laten weten dat ik er nog was.... en meiden met slecht nieuws....leef echt met jullie mee dikke knuf xxx
@ dees, volgens mij mag je gewoon paracetamol slikken hoor. Heb ik ook gedaan teon ik ziek was begin van de zwangerschap In ieder geval beterschap meid
Nou meiden. Het is klaar. Bloed.... Ben er klaar mee. Dat was onze laatste kans. Zal morgen nog bellen na de gyn. En dokter. Kan ik beginnen met de prikpil.
Goeie morgen dames... vannacht veel pijn gehad.. en bloeden is flink doorgebroken Zoals iedereen weet was dit gewoon de laatste keer van zwanger worden.. bijna 4 jaar wachten op iets.. wat bij mijn huidige partner nu 2x voorkwam... (bij mijn vorige meerdere malen) We begonnen voor 1 keer die iui en raakte toch meteen zwanger.... dat was toch heel wat.... eergisteren kwam ik bij die 7weken... en die drang voor een echo was zoooo groot... en gisteren was dan ook die teleurstelling.. 2mm.... tja... dat was het... Op mijn werk kreeg ik al vreselijke rugpijn.. idd thuis begon ik al te bloeden... Nu wel erg goed door geknald...... veel kramp.. maar doet gelukkig niet zoveel pijn als de vorige keer... maar dat was dan ook bijna 2cm.... Ik ben nu dus ook erg dankbaar voor die echo, en ga weer het een plekje geven... wat nu toch erg zwaar word.. want dit was gewoon de afsluiter...... wens iedereen een hele mooie zwangerschap... met straks een mooie baby... ik laat mijn profiel nu definitief eraf halen.... want mijn toekomst is enkel mijn kleinkinderen (goddank dat mijn stiefdochters bijden bijna 20 zijn) En word dan nu ook erg anders... ga het anders inplannen... wens iedereen het beste toe veel liefs debbie
@babsie " heb het even gelezen mop weet niet goed wat ik moet zeggen. naja 1 ding dan ben kei verdrietig en vindt het echt KUT voor jullie en dit is nog zacht uitgedrukt. nou van je wijfie!! en we houden contact?? !!
Babs, nachtzon en Rianne: wat een vreselijk nieuws Dit is je grootste angst voor een echo Heel veel sterkte toegewenst.
babs als je er nog bent, ik vindt het heel erg voor je! andere meiden veel sterkte. gisteren werden we op chinees getrakteerd nou die lag in de avond mooi weer in de pot! bah wordt het nu wel een beetje moedeloos van elke keer spugen. verder voel ik me eigenlijk wel goed. wat vinden jullie van zwangerschapcursus?
Babs ik weet niet of je er nog bent, ik vind het echt heel erg verschrikkelijk voor je. Heel erg veel sterkte met dit grote verlies. @ Sammie, ik wist niet eens dat er een zwangerschapscursus bestond, wat houd dat in dan?