ik ga ook geen cursus volgen, vind het zonde van mijn geld. Schoonzus heeft het bij haar eerste wel gedaan, zwangerschapsgym. Maar dit was meer praten/roddelen enz, dan echt gymen. En ik zou het juist voor het gymen doen. Misschien dat ik wel naar zwangerschapszwemmen ga maar dat zie ik dan wel weer. Vanmorgen erg misselijk, tegen de middag ging het eigenlijk weg. En nu voel ik mij prima. Straks lekker volleyballen. Hier passen mijn broeken ook nog, al hoewel 's avonds na het eten mijn darmen meer opgezet zijn en de knoop dan echt wel open moet.
ik heb nu heel de dag geslapen, ben ng steeds misselijk... weet ook niet meer wat te denken... is toch vreemd dat de symptomen erger worden...
wanneer heb je weer je echo nachtzon? ik denk dat je gewoon een dwarsligger hebt haha... als je denkt dat het nog goed zit dan moet je dat vasthouden. als je baby dood zou zijn, denk ik dat je geen symptomen meer zou hebben.... weet natuurlijk niet hoe dat zit. ik hoop zo voor je dat het de volgende keer goed is!
nee lijstje klopt niet meis.... vind dat ik toch op zijn minst erop mag staan.. desnoods onderaan met miskraam 7 weken..... word dan wel erg verdrietig als ik dat lees.. weken meegeschreven... en uiteindelijk is het niets meer jammer...
Vandaag is moeders voor moeders langs geweest en zie bijgevoegde test!! Toch wel spannend weer zo'n testje... @ Babs, wat lees ik nu....Wat jammer!! wanneer ben je erachter gekomen? Ben al een aantal dagen niet meer online geweest dus heb flink wat gemist....
hihi ook hier is moeders voor moeders net weg!!! Ook alles goed en helemaal top... Dus plas opvangen en een mooie ketting gekregen.
Mandy... de 7 weken kwam eraan... dus had erge drang voor een echo.... Mocht gister voor een pretecho. Mijn baarmoeder zat mooi hoog. Maar zagen niet veel. Ja zwangerschapsweefsel... en iets van 2 mm. Gezien de tijd van zwangerschap had gewoon het hartje moeten kloppen Uiteindelijk op mijn werk zag ik weer die verdomde zwarte streep op mijn echo. En begon al op mijn werk met hevige rugpijn. Durfde niet naar het toilet. Omdat iemand op sterven lag en ik oudste was die alleen de pillen deed op bijna 50 mensen. Thuis zag ik donkere afscheiding. En inderdaad vannacht krampen Vanmorgen hoorde ik een plop. En inderdaad weg. Morgen de prikpil. En einde...... Xx mooie test meid.... xxx
Wat jammer....Nu maar goed rusten en eventueel herstellen. Hopen dat je snel hersteld en een nieuwe zwangerschap tegemoet mag zien... Volgende week dinsdag mijn eerste echo. Hopen dat alles goed is en dan heerlijk van de vakantie genieten.... Suc6 X
Heeii meiden, Babs en Rianna ik wil jullie graag sterkte wensen! Hoop dat jullie het een beetje kunnen verwerken. Nachtzon, hopelijk is je kindje verstoppertje aan het spelen en komt hij de volgende keer mooi tevoorschijn. Hier nog 2daagjes wachte tot DE echo... Vandaag mijn kies laten trekken bij de tandarts, auw auw auw wat doet het nu pijn! Hoop dat het morge een beetje weg is) Heeft hier iemand al eens een kies laten trekken en hoelang duurde het bij jou dat je er bijna geen last meer van had? Als ik straks bevallen ben dan moet ik terug komen want dan gaat hij mijn verstandskies ook trekken.... pff zie er nu al tegenop! En het ergste is nog wel dat ik geen pijnstillers kan gebruiken, ja paracetamol, ma dat helpt niet veel.... Hoe gaat het bij de rest?? Liefss Adorable
Babs vind het zo verschrikkelijk rot!! Dikke knuf voor jou Adorable Ik heb twee laten trekken. Doet even zeer maar kon al snel weer eten en pijn werd al gauw minder. Natuurlijk is het nu lastig omdat je bijna geen pijnstilling mag gebruiken.
Uitgerekend: 30 mei - WeEsje24 - 1e kindje 31 mei - Mama van 2 - 2e kindje - denkt een meisje 4 juni - Sa1980 - 2e kindje 4 juni - Sammie121 - 1e kindje - denkt jongen 6 juni - SaskiaLW87 - 1e kindje - denkt een meisje 6 juni - Lot27 - 1e kindje 8 juni - Polkadot - 1e kindje 10 juni- Diantje82- 2e kindje hoopt op een jongen 12 juni - Teun - 2e kindje - denkt een meisje 13 juni - TuttiFrutti - 2e kindje 13 juni - Emmie83 - 1e kindje 13 juni - Antje77 - 2e kindje 13 juni - Helena81 - 2e kindje 14 juni- M78- 1e kindje 15 juni - Pixie1979 - 1e kindje 16 juni - Adorable - 2e kindje - denkt een meisje 16 juni - Marrr - 1e kindje 16 juni - Mama1979 - 1e kindje 16 juni - babyhope - 1e kindje (denkt meisje) 18 juni - Nachtzon- 3de kindje - denkt een jongen 19 juni - Lieke001- 2de kindje 21 juni - Dees1985 - 1e kindje - hoopt/denkt een jongen 21 juni - Mandy22101985 - 1e kindje 21 juni - Mamalijntje - 2e kindje 22 juni - Anneke99 - 2e kindje 25 Juni - Sjolie - 2e kindje 27 juni - Tricia82 (28 jaar Bovenkarspel)- 1ste kindje - denkt een jongen Afsprakenlijst: 29 oktober - Adorable - 1e afspraak/echo gyn 1 november - Sa1980 - 1e echo gyn 1 november - TuttiFrutti - 1e afspraak vk 1 november - Dees1985-1e echo gyn 1 november - babyhope - 2e echo gyn 2 november - Teun - 1e afspraak vk 2 november - Mandy22101985 - 1e afspraak vk 2 november - sammie121 - 2de echo bij gyn 3 november - Emmie83 - 1e echo 3 november - Diantje82 - 1e echo bij gyn 3 november - Lieke001 - echo 6 november - Mamalijntje - 1e echo bij gyn 8 november - Mama van 2 - 1e echo bij Vk 8 november - SaskiaLW87 - 1e afspraak vk 8 november - Tricia82 - 1e afspraak VK + echo 10 november - Marrr - 1e afspraak vk 16 november- Pixie1979 - 1e afspraak vk 1e echo 17 november- Weesje24- 2e afspraak vlk, 12wk echo Vlindertjes: Babs81 - 7 weken Rianne1984 - ?? weken
Heeii dames, nou ik had gehoopt dat het vandaag al ietsjes minder pijn zou doen in me mond, ma heb er nog steeds erg veel last van, kan bijna niet slikken omdat me tong dan om de pijnlijke plek duwt. Hoop echt dat het morgen een beetje beter is, want praten gaat ook moeilijk en morge is mijn 1e afspraak/echo?? bij de gyn. En zou tog ook wel heel graag me tanden willen poetsen voor ik ga..:S @ Mammalijntje: hoeveel dagen had jij er last van? Dan heb ik een beetje een idee van hoelang ik nog moet doorbijten.. Liefss Adorable
ik ben zooooo zwaar misselijk, ik houd gewoon niets meer bnnen, geen drinken, geen eten... ik heb nu de laatste 24 uur bijna 18 uur geslapen, enkel omdat ik dan niet misselijk ben.... om 16 uur bel ik nr de gyn, ik moet medicatie krijgen... anders zal dat niet goedkomen... ik beef aan heel mijn lichaam, roken heb ik al opgegeven, eten en drinken durf ik niet... ik wil enkel slapen... slapen... slapen...