idem hier, k droom steeds dat ik bloed verlies hoewel, vannacht gedroomd van een wilde orgie hahahaha
nu, wij hebben hier anders niet veel sex de laatste weken moet ik toch ergens inhalen, niet? lol nu, deze morgen dat aan mn schat verteld tot in het kleinste detail had ie toch plots eindelijk eens zin hahahaha heel voorziichtig gedaan, maar t is wel vreemd, heb het gevoel alsof alles beetje verdoofd is daar beneden... jullie ook??? iig helpen die "ademhalingsoefeningen precies wel goed ) ben namelijk niet echt misselijk
Bij ons voelde het ook "anders". Heel vreemd. Maar mannetje wil hier wel, alleen is bij mij de zin ver te zoeken. Hij is al bijna gefrustreerd. Arme stakker. En steeds neem ik me voor ook even "aan hem te denken" maar dan ben ik zóó moe, dat ik spontaan in slaap val..
wij doen ook niet veel aan seks, komt door mij niet door hem. ik lig gewoon vroeg in bed en in de ochtend kan ik het niet haha.. maar de keren dat we het wel deden vond ik het wel raar en zat toch steeds te denken als alles maar blijft zitten haha... gelukkig naderen we 12 weken en kan alles weer een beetje normaal worden, vind hetzelf ook niet leuk en al helemaal niet voor hem!
ja hier hebben we al niet veel sex moet ik eerlijk bekennen... Teminste ik ben gewoon heel vaak moe omdat Jamie Hyperactief is. Maar voelt voor mij gewoon normaal.. En hij moet er maar aan wennen haha..> Straks met die bolle buik is het bijna onmogelijk (teminste als ik weer zo'n buik krijg)
ja, hier lag het eigenlijk aan ons twee... was het puur van mij uitgegaan hadden we nog geen sex, zeker niet momenteel... maar die droom... werd al kriebelig wakker lol
whahaha!!! Nou ik droomde dat ik beviel van een vierling... 2 jongens en 2 meisjes. Terwijl mijn mannetje droomde dat we een dochtertje kregen die al kon praten... hihi.. Zo leuk dat hij er net zo mee bezig is als ik...
Ja zo droomde ik dat ik zwanger was drie weken geleden terwijl ik het toen nog niet wist en ook niet in de planning had haha...
Nou mag toch hopen dat die 4ling niet ook een voorspellende droom is geweest.. Wil best graag 4 kinderen.. Maar wel verspreid over een aantal jaren hoor.. hahaha!
Haha Bij mij valt het dromen wel mee nog..ik droom wel vaak maar deed ik voor de zwangerschap ook al Ben nu aan het werk en heb het helemaal gehad...ben zo moee en wil naar bed. Maar moet nog tot elf uur..bah
nou nou meiden, geloof dat jullie echt iets te kort komen haha! moet zeggen dat ik vroeger er wel veel over droomde maar de laaste tijd droom ik alleen maar over mijn kinderkamer en baby's haha... vandaag ging het wel goed eigenlijk niet misselijk ondanks dat ik laat ben gaan slapen. heb alleen te veel gegeten en dat voel je dan weer wel! nou ik hoop dat de 4ling een droom blijft voor je! anders krijg je het wel zwaar hahha
Heeii dames, ben ik ook weer... Straks bijna over me nek gegaan door de vleeslucht die hier hangt bleegghh. Hier in BE is het sinds kort verplicht om elke 2 jaar een uitstrijkje te laten maken, omdat baarmoederhals-kanker steeds meer voor komt. En volgens mij is het geen probleem hoor als je dat tijdens je zwangerschap doet Ik had zo'n eendenbek erin en toen ging ze met zo'n lange wattestaaf en een borsteltje wat bij mijn baarmoedermond pakken dus dat kan geen kwaad hoor Ik kon alleen een klein beetje bloed verliezen omdat er mssn een adertje beschadigd zou kunnen zijn, ma dat kan ook gebeuren als je vrijt dus dat maakt niet zoveel uit, heb trouwens ook geen bloed gehad ofzo dus valt allemaal reuze mee Dromen doe ik de laatste tijd ook erg veel! Gaat om de meest onbenullige dingen... En ik voel me heel erg opgejaagd in huis sinds een week. Alsof ik steeds wat zie in mijn ooghoek haha ( Ik geef de hormonen maar de schuld.... ) Seks.... tsjaa wat zal ik daar eens over zeggen.... Ziet er slecht voor me uit denk ik als het hetzelfde is als bij mijn voige zwangerschap....Manlief is bang dat er iets gebeurt dus wij zullen 9 maanden lang geen sex hebben en dan nog de herstelperiode na de bevalling en waarschijnlijk heb ik tegen die tijd geen zin meer vanwege opgeblazen tieten vol met melk en moeheid door de drukte dus het ziet er erg somber voor me uit vrees ik.... LANG LEVEN MASTURBATIE!!!! hahaha
dat deed ik nu vroeger eens regelmatig... masturberen bedoel ik... heb ik dus nu absoluut geen zin meer in... mn muisje voelt niet aan als mn muisje... het is echt raar, alsof het half slaapt
zo dames hier ook weer terug op de wereld. Gister huizen wezen kijken, wat een beetje erg vermoeiend was. Dus inderdaad lag erg vroeg in bed! N wel lekker geslapen, maar ik droomde dan weer dat ik zwanger ben van een tweeling haha. We zullen het volgende week zien! Nachtzon: wanneer krijg je de echo? Ben benieuwd meid, de kwaaltjes heb je nog!` tja hier hetzelfde hoor, manlief is als de dood dat er wat met de kleine gebeurd, dus ook echt amper seks. Tja straks weer hoor, moet je eerlijk zeggen dat ik het nu ook nog niet echt mis. Ben echt veelste moe!
Goeiemorgen dames, Hier weer misselijk... Dus weer aan de cream crackers.. Mocht ook even iets langer liggen van manlief... Maar ben al een poos wakker.. Appeltaartje staat al in de oven. Straks alvast mijn verjaardag vieren. Ben de 3e jarig. -- Nachtzon hier totaal geen zin in. Bij de 1e zwangerschap ook niet en nu ook niet.. Voelt niet goed.. Mamavan2 kan me voorstellen dat je doodop bent van het struinen door de huizen heen... Wanneer willen jullie gaan verhuizen??
Zo snel mogelijk. Als we een leuk huis vinden, willen we daar zo snel mogelijk in. We hebben nu een huurhuis, en kunnen daar eigenlijk meteen uit. We hebben nu een appartement met 2 slaapkamers, en dat is gewoon straks te klein. Dus vandaar. a.s. zaterdag gaan we weer kijken...
ik heb overmorgen mn echo... hopelijk zit het goed... een vriendin heeft me namelijk gisteren verteld dat ze ook ng veel klachten had, hoewel ze een leeg vruchtzakje had... beetje andere situatie, dus blijf ik hopen.... bij haar was er een beebje te zien op echo 7weken, en op echo 10 weken bleek het verdwenen... pfff, ik zal morgenavond zeker niet kunnen slapen... hebben jullie er btw aangedacht om jullie tijd te veranderen?