mooie echo babyhope! mag ik vragen of jullie ook wel eens een soort gevoel hebben in je buik, geen kramp maar meer trekkerig en is zeurig naar de rug? verder heb ik in de ochtend nu twee keer gehad een trekkerig gevoel gehad heel even maar. zal dit de groei zijn? ben blij dat ik morgen ook weer mag.. nachtzon hoe gaat het nu met je?
ik ben doodblij dat ik het "kind" eindelijk een naam kan geven... ik lijd aan hyperemesis gravidarum, had dit al tijdens al mijn zwangerschappen... nu gewoon goed opletten wat k doe en morgen eens met de gyn spreken... verder ng steeds misselijk... sta versteld dat er zelf steunpunten bestaan voor vrouwen met HG...
en ik heb geen zeurende pijn of zo... niet in mn buik, niet in mn rug... en ng steeds geen bloed, dus heb ik moed
goed zo! ben wel benieuwd naar je echo morgen! ik hoop echt dat je een mooi kindje ziet, ook wel fijn dat je nu weet wat je hebt. nou die soort buikpijn is al weer weg. zal het morgen eens vragen wat het is, juist een dag voor de echo ga ik allemaal dingen voelen en ben ik bang dat er wat is!
hee ik sluit me ook aan, ben 15 juni uitgerekend. sammie: ik heb ook dat gevoel in me buik en rug. heb vorige zwangerschap veel last gehad van blaasontsteking en dat voelde ook zo. dus missch kun je dat eens laten testen. ik moet mezelf ook eens laten testen als t erger wordt. ik heb 12 nov weer een afspraak bij het zh (ben daar nog onder controle) zal daar eens navragen... x sjaan
hier nog 1 in juni. uitgerekend 3 juni van mijn eerste. ik heb 9 nov intake VK en 10 nov mijn eerste echo, heel spannend allemaal, groetjes Karen
Heeii meiden, Hier een update van Nachtzon, ze belde me net op dat ze is opgenomen in het ziekenhuis vanwege uitdroging, ze heeft een echo gehad en ze is wel zwanger!!! JOEHOEEE!!! Ze is nu 6 weken zwanger en ze heeft het hartje zien kloppen en het zag er goed uit. Ze weet nog niet hoelang ze in het ziekenhuis moet blijven, Maar ze blijft ons op de hoogte houden! Waarschijnlijk krijgt ze morge haar laptop en houd ze ons op de hoogte hier op zp, en anders houd ze mij op de hoogte via sms en zal ik het hier plaatsen. Liefs Adorable
woooow das goed nieuws nachtzon!Tenminste de opname dan niet maar het zwanger zijnSuper dat je het hartje hebt zien kloppen! Hopen dat je je ook gauw beter voelt nu @hier-zit in de nachtdienst en wil naar bed!!laatste uurtje nog even door zien te komen.. Buik begint te groeien!Ga het nu echt zien. Verder nog steeds vaak moe, en sinds deze week echt superveel trek in eten. Nog meer mensen last van? Ik kan wel blijven eten!Probeer het wel zo gezond mogelijk te houden, dus als ik nog trek heb neem ik een liga of een boterham of wat fruit extra. Verder nog steeds de (.)(.) pijnlijk en worden groter!Achja hoort er vast allemaal bij Fijne dag allemaal!
JAAAAAAAAAAAAA wat fijn voor Nachtzon... Heeft ze toch gelijk gehad.. Natuurlijk niet leuk dat ze in het ziekenhuis ligt maar dit lijkt me een prima rede!!!!!! Kan wel een vreugde dansje doen hihi. ----- Nieuwe meiden welkom hier!!! En gefeliciteerd. --- Ben kapot en ben net wakker.. Wordt een lange dag.. Eindelijk vrijdag de echo... Zal rust geven denk ik.
Nachtzon jammer dat je toch opgenomen moest worden, maar wel geweldig dat je het hartje heb zien kloppen. Kon bijna ook niet anders met al die symptomen. Super gefeliciteerd meis. Mamalijntje: hoelaat moet je voor de echo, veel succes. Welkom nieuwe meiden en natuurlijk gefeliciteerd
@nachtzon: wat fijn meid! Eindelijk duidelijkheid! Super! En nu snel opknappen en lekker naar huis om te genieten!! @Welkom nieuwe dames! @Mamalijntje: spannend vrijdag! hier a.s. maandag! @hier: heel erg snel moe pfff. Net geslapen sta je op ben ik eigenlijk alweer moe zucht! Gister bloedgeprikt bleegh, maar het ging goed (ben niet zo held met naalden, vorige keer flauwgevallen). Ben eigenlijk nu al best zenuwachtig voor de echo a.s maandag pff.
nachtzon wat goed! kon ook echt niet anders met al dat overgeven! ik ben echt heel blij voor je !!!! hier straks echo kan echt niet wachten, hoop wel dat deze uitwendig is. ben verder wel nog een beetje misselijk verder niet heel veel. mijn buik begint nu ook wel wat te groeien en merk dat af en toe mijn huid jeukt. dankje voor de tip ik ga morgen mijn even in een potje plassen en wegbrengen. beter controleren dan ermee door lopen haha.. alle nieuwe meiden welkom!!!
Spannend Sammie. Is het je eerste echo? Denk gewoon uitwendig hoor. Bij mijn zoontje kreeg ik bij 10 weken mijn eerste echo en die was gewoon op de buik Ben benieuwd, hoelaat heb je de echo? Zucht moet zelf no zo lang wachten voor mijn gevoel!
ik heb om 11uur de echo. het is de tweede, maar vindt het spannder dan de eerste haha.. heel gek is dat eigenlijk. jij mag maandag he, lekker veel doen dan gaat de tijd snel haha..
Spannend hoor... Kijk hier ook echt uit naar de Echo.. Ben zo benieuwd hoe ver ik ben want aan mijn buik te zien... Een stuk verder haha.. JE kan het gewoon al heel goed zien