Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    super dat je echo goed was :D

Sammie, bij allebei mn kinderen was ik ziek tot de dag van de bevalling, beloofd dus weer :S

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hier de echo

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

had je een uitwendige echo?
    nou toen ik dacht dat ik 9 weken was zei de gyn ook dat ik 7 weken was, maar de kleine is heel snel gegroeid. dus ik denk dat het wel bij trekt hoor. mooie echo!

oke dat beloofd idd dat wat nachtzon!

4. sjolie

sjolie Actief lid

11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    Mamalijntje: gefeliciteerd met je mooie echo.

Mamavan2: bedankt voor het erbij zetten.

Sammie: valt gelukkig mee, geen blaasontsteking, ben je er altijd wel gevoelig voor?

Hier: vanmiddag effe niet misselijk, heerlijk want ik moest op kinderverjaardag.
    Nu straks toch stiekum een beetje patat proberen, hopelijk valt het nu goed:)

5. AHzondag

sjolie, ik ben idd gevoelig voor blaasonsteking.
    helaas. maar moet zeggen dat het nu wat beter gaat. ben aan de cranberry en water, heb al veel geplast dus denk dat het niet door zet.

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    pfff, ik heb het weer zoooo moeilijk.... ik ben weer helemaal misselijk, al heb ik nog niet moeten overgeven, maar het s wel lastig :'( Snif...

7. AHzondag

lekker naar bedje toe meid!
    heb je geen pillen mee gekregen dan?
    zal allemaal wel niet helpen anders had je dat allang geprobeerd.

sterkte meid!

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb nu renniie en motilium gaan halen... en helpen idd niet echt... het gruwelijkste van dit geheel is dat ik er echt "emo-achtig" van wordt... de hele tijd maar huilen... net een ziek klein kind... grrrr

9. AHzondag

logisch toch je bent ziek!

10. AHzondag

hier mijn echo.
    is van afgelopen dinsdag.

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O Sammie mooie echo zeg... Echt al een mini beeb!!

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    woooow sammie, jij hebt idd een supermooie echo :D

13. AHzondag

dankje!
    wij waren ook verrast hoor.
    flink inzoomen dan kom je er wel.

14. tricia82

tricia82 Niet meer actief

prachtige echo's dames!!!

hier@ nou hier zijn de problemen begonnen.
    was vandaag even op de training van de hondenschool onder het mom van niets moet alles mag lekker rustig aan doen.
    en ik ging bukken en daar ging mijn rug.
    nou was daar iemand die zwangerschapsyoga doet en die heeft mij 20 minuten buiten gemasseerd en dat voelde eerste niet zo lekker maar het werd steeds beter :D
    maar zei had het erover dat het mijn SI gewricht is en als dat nu al zo veel last geeft ik waarschijnlijk 1 a 2 keer per week naar fysio moet straks.
    dus ja daar ben ik klaar mee natuurlijk.
    kan momenteel echt geen kant op.
    iemand anders die daar ook was had het net als bij mij met 8 weken al en heeft de rest van de zwangerschap last gehad van de rug :s
    o wat ben ik blij als ik maandag naar de verloskundige kan en daarna lekker gemasseerd kan worden.
    mijn man is niet zo van de massage ookal ben ik nu zwanger dus daar heb ik niet zo veel aan.
    hij zit er ook helemaal doorheen.
    druk de badkamer aan het verbouwen daarna de badkamer van zijn ouders nog doen en dan de babykamer en dit jaar had hij ook al de badkamer van mijn ouders verbouwd dus dit was even de druppel met mijn rug voor hem maar ja daar kan ik ook weinig aan doen natuurlijk.

15. sjolie

sjolie Actief lid

11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    Sammie: mooie echo hoor, prachtig zo'n klein mensje al.

Tricia: heb hier geen ervaring mee.
    Hopelijk knapt het weer wat op anders is het wel vroeg en nog zoveel te doen.
    Misschien weet de verloskundige iets erop.

Nachtzon: hoe gaat het met de misslijkheid?

Hier is de misselijkheid aardig over, gisteren lekkere frietjes gehad en nu ineens ben ik aan het appelflappen maken omdat ik hier zo'n zin in had, terwijl ik er nooit wat om geef:)

groetjes sjolie

16. tricia82

sjolie lekker appelflappen :D

en ja ik hoop dat zij er wat op weet.

17. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Tricia: dat is balen van je rug. ik van mijn dochter er ook last van gehad vanaf week 15 en ben er ook voor behandeling bij de bekkenfysio geweest, Maar ik heb er heel mijn zwangerschap last van gehad zelf erna maar dat kom omdat ik door mijn bekken ben gegaan.

Heb er nu ook al vanaf week 4 last van niet elke dag maar voornamelijk als ik het huishouden enzo gedaan heb. Kan ook geen uren meer lopen/winkelen sinds die zwangerschap van mijn dochter. Met werken heb ik er nog niet zoveel last van

18. AHzondag

tricia,

ik heb ook al last van mijn rug straalt uit naar mijn stuitje/billen.
    echt heel onprettig. heb er ook last van mijn bibs als ik te lang zit dan gaat mijn rechter bil pijn doen.

misschien ook maar over een tijdje naar de fysio. ik heb heel lang fysio gehad vanwege mijn dwarslaesie wel iets andere fysio natuurlijk, maar toch om er weer heen te gaan bah!
    maar ja je rug is wel heel belangrijk! en wie wil er nou niet een massage hahaha

hier ook wel minder misselijk gaat met dagen. de ene dag kan ik alles eten en de andere dag heb ik nergens zin in en voel ik me al misselijk als ik denk aan vlees haha..
    straks broodje kroket eten ( eigenljk geen zin in, maar schoonmama heeft ons uitgenodigd)

zijn er eigenlijk frituur hapjes die niet mogen?
    heb meer zin in frisse dingen zoals sla enzo.

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wie van jullie loopt er bij de verloskundige? Ben zo benieuwd hoe dat gaat... Wordt een hele nieuwe ervaring voor mij..

Om de hoeveel tijd krijg je een echo?

20. tricia82

lekker sammie broodje kroket!!!!!
    hier gaan we straks broodjes kipkerrie salade en eiersalade eten en sla-der-bij op een kaiserbolletje :D

heb eigenlijk meer zin in frikandelen met extra veel rauw ui :D
    das momenteel mijn favoriet :D:D:D

Deel Deze Pagina