Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Mamalijntje: ik liep bij mijn zoontje bij een vk. Je krijgt tussen 10 a 12 weken de 1ste echo, en dan bij 20 weken. Verder niet. Vanaf een week of 11 gaan ze ook elke keer naar het hartje luisteren. Verder is het meer controle (meeting van de buik, ligging van het kindje, bloeddruk enz.). Dus niet heel veel echo's!

2. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Ohhh ik heb woensdag mn echo.. :):):) Nog een paar daagjes.... Kan niet wachtennnn!!! :D

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    mamavan2 ok thanks.. .Dat is iets heel anders dan ik gewend ben.. Bij Jamie is mijn buik nooit opgemeten. En heb toen elke 3 - 4 weken en echo gehad..

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @vk ervaringen: ik liep bij Mikaik ook bij de vk, en heb toen met 5,5w een echo gehad omdat ik dacht dat ik al een maand verder was, toen klopte het hartje nog niet dus heb met 7w nog een echo gehad, daarna rond 12weken, 20 weken en 35 weken.
    Nu bij de gyn krijg ik er 1 met 12w, 20w en 35w.

Jaa manlief was erg geschrokken en ik ook natuurlijk toen ik eenmaal wakker was. Mikail had gelukkig niks uitgevreten en was gewoon lekker rustig aan het spelen:p Ik was wel moe, ma wist niet dat ik zooooo moe was:$

@Sammie: Wat spannend zeg ik zie dat je over 10dagen gaat trouwen!!:D:D:D

Wat een mooie echo's alweer zeg ben jaloers hihi, moet nog zoo lang wachten:p Hier voor de rest alles wel goed, ben alleen hartstikke verkouden en mijn darmen zitten me in de weg, het steekt weer heel erg boven in mijn buik en hoor het gewoon door me buik heen glijden, ma ik heb nog geen drang om naar de wc te gaan dus dat zal wel weer wat worden vanacht.
    Heeft iemand tips voor mijn zoontje van 15maanden, hij sliep snachts door vanaf 7maanden en nu sinds een maand word ie weer wakker en hij heeft gewoon honger.....heb al goede nacht poeder gehaald en doe dat in zijn flesje, ma hij word nog steeds wakker, heeft iemand tips, ben gebroke pffff

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wordt afkicken voor mij... zo weinig echo;s

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

haha dat zal wel mamalijntje.
    ardorable ik zou het niet weten eigenlijk. zal misschien een fase zijn.

weten jullie wanneer je de ha kan bellen als je naar een fysio wil moet je langer wachten of kan je nu al?

ik heb echt last van mijn rug wat uit schiet naar mijn bil of het komt juist vanuit mijn bil.
    vandaag is het echt erg.

verder ging het broodje kroket er niet in. toen maar een normaal broodje gegeten met tegenzin had gewoon geen honger!
    naar de wc een werd me toch misselijk bahbah wanneer houdt dit een keer op!

7. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    SammieVoor de fysio hoef je geen verwijzing meer te vragen bij je huisarts. Dus je kan maandag gewoon bellen naar een fysio met jouw klachten.

Adorable Is denk ik een fase of het ligt aan de wintertijd:)Mijn dochter van 15 maanden komt sinds vorige weekend (nadat de tijd achteruit is gezet)ook vroger maar gelukkig niet s´nachts. vroeger is dan hier 7u, half 8

Mamalijntje ik kreeg bij mijn vorige zwangerschap een echo met 9 weken, 12 weken en 20 weken. Maar het is heel erg verschillend bij VK´s

Zal eens kijken of ik morgen mijn echo kan plaatsen die ik gehad heb woensdag

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hey meiden, heb ff alles gelezen maar voel me te beroerd om fantsoenlijk te antwoorden...
    de meisen met rugpijn, warm bad helpt goed, verder idd massages laten doen...

Hier gaat het weer totaal bergaf... gisteren zodanig veel overgegeven dat ik zelf tegen de avond toe bloed aan het overgeven was... vandaag ng steeds niet beter, behalve toen ik in bad zat en me super voelde en we daarna heel de namiddag zijn gaan zwemmen... In het water voel ik me zoooooooooooo goed... ben al geneigd om de hele tijd in het water te blijven....
    Maar goed, stap uit het water, ga douchen... en ben weer misselijk, ondertussen al 2 keer deze avond overgegeven... wel geen bloed deze keer...
    ik ga nu slapen, ik ben ten einde raad... kwil nie meer nr t ziekenhuis....

9. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    Heeey Meiden,

Heb een nieuw item geplaatst bij zwangerschap: juni 2011 buik(jes)!! Daar kan je je foto plaatsen van je groeiende belly:)
    Is misschien wel leuk en overzichtelijker dit op een andere plek te plaatsen;)

Bah nachtzon, het zit je ook niet mee..hoop echt dat het snel beter gaat!

Mooie echo's al voorbij zien komen!

10. AHzondag

leuk buik foto's ik ga er zo meteen even kijken!

verder hier met hoofdpijn naar bed gegaan en weer op gestaan bah! misselijk.

ach het is allemaal niks in vergelijking wat nachtzon heeft.
    balen meid dat het weer zo erg is.
    sterkte!

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    is wel lastig trouwens dat er nu 3 topics Jun 2011 zijn... Zie nu dat er nog veel meer dames zwanger zijn..

12. AHzondag

ja maar als je al die meiden bij elkaar is het veel te druk.
    heb een tijdje op een andere juni meiden gezeten en dat was minder gezellig vond ik.

waar staat het buiken topic?

13. babs81

babs81 Niet meer actief

@sammie wat een mooie echo prachtig zeg... en klote dat je pijn in je rug hebt.. idd snel actie ondernemen...

@nachtzon jeetje dit is weer klote, en bloed bij het overgeven is niet dgoed meis.. even naar de hap??

@de rest hoest ermee???

@hier mijn ei zit er weer aan te komen erg raar en dubbel..vorig jaar 7 dagen na de mk zag je ook weer mooie eitjes groeien.. heel apart moet ik zeggen
    gelukkig kan ik niet op normale manier zwanger raken dus dat scheel weer rust in mijn hoofd

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    vandaag alles beter, ben minder msselijk, daarom wel zware dag gehad... vandaag om kort na 12 hebben ze euthanasie bij mijn grootvader uitgevoerd... was groot verdriet, maar ook grote opluchting, hij was veel te ziek...en had veel te veel pijn...

15. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Jeej nachtzon het zit je ook allemaal niet mee hè?
    Wat vreselijk wat je allemaal mee maakt.
    Gecondoleerd met je grootvader.

Hier alles goed, nog steeds nie zoveel last van klachten met uitzondering van een aantal kleine klachtjes.
    Ik heb wel dat ik de geur van rauwe uien niet kan verdragen.
    Vind dit zowiezo al niet lekker en als ik niet zwanger ben moet ik het niet bij mij eten in de buurt hebben ander hoef ik het niet meer.
    Maar nu!!!!! Als ik het alleen maar ruik word ik al helemaalt gek, echt vaag.
    Morgen voor het eerst naar de verloskundige, spannend!!
    Weet nog niet zeker of we wel een echo krijgen, maar denk van wel. Ik ben dan 10 weken, dus dat zal toch wel?

Sammie je had trouwens een mooie echo!!!

16. AHzondag

dankje saskia!
    ik denk dat je wel een echo krijgt hoor.
    ze moeten wel je termijn weten denk ik.

gecondoleerd nachtzon.
    heel veel sterkte de komende tijd!

17. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja toch sammie, dat leek mij ook. Maar ik kan me niet herinneren dat de VK in het telefoongesprek heeft gezegd dat we een echo krijgen. Dus tsja ik twijfel een beetje, ik hoop het natuurlijk wel :D.

18. babs81

babs81 Niet meer actief

saskia smeken is een klein iets:p gewoon op het janken zetten dat je het wilt:p

Nachtzon sterkte meis

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    het gaat best hoor meiden... liever heeft hij nu geen pijn meer en zijn vrede, als dat hij nog weken zou moeten vechten...
    kga nu beetje rusten....

20. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Nou Babs, ik weet niet of ik dat wel kan hoor :) Nou ja we zien wel.

Deel Deze Pagina