Nachtzon heel veel sterkte meis Babs ik ga hard voor jullie duimen dat het snel gaat lukken!! -- Hier kots misselijk.. bah misschien toch stoppen met snacken. want het kost me alle moeite om alles binnen te houden. En ben doodop.. Als Jamie slaapt en ik vrij ben ga ik ook maar even liggen. Vandaag weer werken en mijn buik verstoppen.. Blijft rot om het nog niet van de daken af te kunnen schreeuwen.
Hoi Dames, Druk weekend gehad. Zaterdag nog wat huizen bekeken en we willen er op 2 een bod doen. Wordt dus spannend! Verder wel erg moe hier, maar misselijkheid begint weer minder te worden. Ik heb volgens mij echt die 10 weken dip gehad! Straks om 11 uur mijn echo!!!! Ben zo benieuwd, en hoop zo dat alles goed is! Nachtzon: het zit je ook niet mee he! Sterkte met het verlies! Wel fijn dat je iets minder misselijk bent! Babs: Gezellig dat je blijft mee kletsen zo af en toe! Ik wens dat jullie heel snel een mooi groeiende plak baby krijgen! Die uit mag groeien tot jullie aller mooiste wondertje!!! Mamalijntje: he bah misselijk vervelend meid! Tja en vertellen vind je nog geen optie? Ben blij dat de meeste het weten, en verder heb ik op school (waar ze het nog niet weten) gewoon iets wijdere kleding aan. Ze hebben het nog niet gezien. Pak goed je rust hoor! Als hier mijn zoon op bed ligt wil ik ook nog wel eens lekker gaan liggen.
Nachtzon: gecondoleerd en veel sterkte. Mama van 2: Ik mag vandaag ook om een echo, maar dan om 10.30. Kan je het nog wat uithouden met de zenuwen?? Saskia: jij ook succes, ik denk wel dat ze een echo doen, anders ernaar vragen inderdaad
Sjolie: jawel, maar het is en blijft spannend. Het is onze eerste echo. Dus geen idee of het allemaal goed gaat daarbinnen. Zwangerschapskwaaltjes heb ik nog wel, maar toch... Ergens piept er een stemmetje dat er ook wat mis kan zijn... Nog 2 uurtjes!!
Dank je Sjolie, jij ook veel succes!! Waarschijnlijk ben je nu onderweg, maar dan lees je het wel als je terug bent. Ik moet pas om 18.30 naar de vk, mijn update komt waarschijnlijk morgen. Mama van 2 jij ook veel succes vandaag. Volgens mij was er vandaag nog iemand met een echo, weet niet meer wie SORRY!! maar ook veel succes voor jou gewenst. Ik hoop voor iedereen dat alles goed is!!
nou meiden hoe was de echo..... saskia jij nog een paar uur..... kan niet wachten tot jullie terug zijn met goed nieuws
Jaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh Super mooie echo gehad. Ben zo verschrikkelijk blij. Klopte allemaal precies volgens mijn berekening. Ben nu wel 24 Juni uitgerekend en ik dacht 25 Juni. Ben ik toch 1 dagje verder dan ik dacht Mama van 2: hoe ging hij bij jouw. Saskia: zo laat, dat wordt een lange dag, ben erg benieuwd
mooi sjolie dat je een goede echo hebt! fijn ook dat alles klopt! mama van 2 heb je ook een mooi kindje gezien! hier gisteren niet zo goed gegaan. had creusli met yoghurt gegeten, nou niet meer doen dus! verder voel ik me wel goed. zoet dingen wordt ik echt misselijk van, ben echt meer van het hartige, fruit en tomaten en komkommer haha! alle meiden een fijne dag toe gewenst!
WGHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA iok heb er niet 1, maar 2 gezien!!!! Wij zijn zwanger van een tweeling! Wel 2-eiig. Alles was goed met de kleintjes! We zijn alleen pas 9 weken en 6 dagen zwanger, maar dat mag de pret niet drukken! Helemaal in shock!
hahahaha meid wat geweldig hahaha lig dubbel hier!!!! vandaar mama van nog es 2 gefeliciteerd meiden... sas nu jij nog spannenddd
Mama van 2: aaaaaaaaaahhhhhh, geweldig. Moesten jullie eerst wel effe van bijkomen zeker. Super gefeliciteerd Babs: vind het zo lief dat je zo meeleeft met ons, moet soms wel zwaar voor je zijn. Wat voor onderzoeken krijgen jullie 29 november? groetjes sjolie
Wauw mama van 2 wat een geweldig nieuws. Was het even schrikken? Of hadden jullie het enigzins verwacht. Inderdaad nu ik nog, maar ik maak me er niet zo druk over. Ben alleen wel een beetje zenuwachtig
@sjolie als ik een ander het geluk (wat ons niet lukt) niet kan waarderen moet ik wel een vreselijk mens zijn en vind het gewoon met grote oprecht geweldig. misschien komt onze tijd ook nog eens, zoniet.. tja... ons leven stopt daar niet mee natuurlijk , zou alleen klote zijn 29ste gesprek over herhaalde miskramen, neem aan dat ze onderzoeken gaan plannen voor o.a echos chromosoonafwijkingen en bloedonderzoeken. Uiteindelijk zou ik pas 6 weken later de uitslag krijgen. maar het scheeld dat in januari ze weer beginnen met de IUI dus hopelijk dan een serieuze zwangerschap wat mag komen xx lady;s geweldige echo's sas... ga ervoor hé??? gewoon zeiken zeuren en irri doen.. over een echo. echo apparaat hebben ze daar gewoon staan dus. en als je niet krijgt moet je gewoo vragen!!
@saskia neem aan dat jij echo hebt in zwolle zuid?? bij die praktijk het dichtst bij jou???? zo ja..dan krijg je wel een echo heb daar in mijn vorige relatie vaak echo's gehad zelfs bij 5/6 weken
Babs: Hopelijk kunnen ze vinden waaraan het ligt en er iets aan doen natuurlijk. In ieder geval moet je een paar maanden wachten met behandelen dus. Misschien ook wel lekker even met de feestdagen. Ik heb ook eens 2 maanden moeten wachten voordat we verder gingen met behandelingen, ik zag er als een berg tegenop. Maar achteraf is dat toen even heel goed geweest, weer even tot jezelf komen, zonder al die hormonen. Heel veel succes, hopelijk blijf je ons hier op de hoogte houden, ik gun het jullie toch zo
Misschien wel "even"goed maar we wachten al bijna 4 onmenselijke jaren... en soms is elke dag te lang daarvoor. Natuurlijk blijf ik meelezen. we hebben toch een beetje band opgebouwd, en wil graag weten hoe het met jullie is, tot jullie hier lopen te zeuren over die geweldige weeen xx all