Ja ik ben hem aan het proberen af te leren, dat hij mij nodig heeft om in te slapen. Ik moet elke avond naast zijn bedje gaan zitten tot hij in slaap valt anders gaat hij niet slapen en kan ie rustig 2 uur lang huilen aan 1 stuk door. Dus ik probeer nu 5 min te laten huilen als ik weg ben en dan 10 min en da 15 enz enz, zodat hij straks hopelijk zelfstandig kan gaan slapen. Liefss Adorable
Adorable: Ojee, dat valt niet mee. Hopelijk kan hij straks snel zelfs in slaap vallen, lijkt mij anders erg vermoeiend
zo succes adorable!!! Let je wel goed op je zelf!! Ben dan zo blij dat onze zoon zelf om half 8 zegt bedje toeeeee. En we kleden hem uit, pyjama aan en tanden poetsen leggen hem in bed en hij slaapt. Eigenlijk best lekker!! Mar: fijn een goede echo!! Nachtzon: balen meid!! Enig idee hoelang je nu moet blijven? Hier erg moe! Vandaag ook niet naar werk gegaan. Dat ging ik echt niet trekken. Zoonlief wel naar mijn moeder. Dus wel even een lekker dagje rust. Is wel lekker
nachtzon@ heel veel beterschap. Dees@ echt balen, sterkte, ik zit met hetzelfde geval op mijn werk, mijn contract loopt ook eind januari af, ik vrees dat het niet verlengt wordt ik kan moeilijk wachten met vertellen dat ik zwanger ben je ziet het nu al. ik hoop maar op een goede afloop. gisteren heb ik mijn eerste echo gehad, en terwijl ik dacht 9,5 week te zijn, bleek dat 11 weken en 3dgn. ik heb dus blijkbaar de innestelingsbloeding aangezien voor mijn laatste menstrustie. blijft indrukwekkend zo'n echo en zeker als het bij jezelf is al zo vaak bij een ander gezien maar dit voelt toch wel heel anders, mijn partner en ik hebben de hele dag glunderend naar onze foto gekeken dus dit weekend maar naar de ouders, die we eigenlijk nog een week later gepland hadden, maar nu ben ik dan toch al bijna 12 weken, dan maar meteen doen, ik wil het aan iedereen vertellen
wat balen dees, karen ik hoop het goed voor jou! altijd komt zoiets heel slecht uit. heeft er iemand nog een echo gehad of krijgt iemand er een? adorable succes
Daag! Was ik weer.. Mocht kiezen van vk, wanneer ik echo wilde. Ergens tussen de 10 en 12 weken. Dus ben maar voor de 29e gegaan, dan ben ik bijna 12 weken, dus zie je het meeste.. Ach, ik zie het maar zo; Ik heb m nog te goed! Anders had ik nu tot 20wk. moeten wachten.. Hebben het nu ouders e.d. maar wel verteld, want hadden dat al zo ingepland. Vonden het allemaal geweldig.. Tot een aantal tranen aan toe.. Straks nog even naar mn schoonzusje.. Kijken hoe zij reageert.. @Nachtzon; Beterschap meid!! Hopelijk wordt het nu écht beter!!
marr, fijn dat ze het zo leuk vinden! nachtzon, ik hoop dat je al een beetje beter voelt, we leven allemaal met je mee! sterkte meid! vandaag lekker de hele dag misselijk bah, vroeg naar bed gaan help ook al niet meer. ik heb ook nog steeds steken in mijn rechter lies, jullie ook? ik vroeg mij af als je met de angelsound gaat zoeken, waar moet je dan wezen? echt bij je schaambot of een beetje hoger. zal nog niet aan de zijkant zitten denk ik.
hey meiden, hier ben k weer ach wat voel ik me zalig hier, niet msselijk, kan goed eten, houd alles binnen, voldoende rust, geen honden en geen kinderen (lol)... morgen moet/mag ik waarschijnlijk terug nr huis... ik vind het zo superlief dat jullie me allemaal zo erg steunen. OOk op het topic van "hyperemesis" is het enorm hoe de meiden me ondersteunen... het was de beste idee ooit hier te komen Ik heb ondertussen al 4 echo's gehad (1 op 4 weken, ng te vroeg, 1 op 6 weken, leeg vruchtzakje, 1 op 7 weken, bleek maar 6 weken te zijn en een eergisteren dan, blijk dus nu wel bijna 8 weken ver te zijn ) en ik heb het hartje mogen horen
nachtzon, heel fijn dat je al wat beter voelt! ook fijn dat de kleine ondanks alles goed groeit. natuurlijk steunen wij je!
Nachtzon; Blij te horen dat het idd beter gaat! Nu hopen dat dat zo blijft!! Laat je maar lekker verwennen en vertroetelen!! Ben nu bekaf! Ga lekker naar bedje toe! Morgen gelukkig vrij... Slaap lekker iedereen en tot morgen!!
@slaaptraining: Ja wij hadden hem dat meteen in het begin moeten aanleren, nu zit je ermee en moet je ma zien hoe je het opgelost krijgt, ik zei al vanaf het begin dat ik het niet leuk vond dat manlief hem vanaf de geboorte al op zijn buik liet slapen, en daarna als hij naar bedje moest moest ik er langs gaan zitten omdat manlief het zielig vond dat hij huilde, dus ik kon kiezen: niet naar boven gaan en ruzie met man elke avond of er langs gaan zitten en dan een baby te hebben die als een roos slaapt. CB heeft me ook al geholpen om manlief duidelijk te maken dat het zo niet verder kan, want daar maak je jezelf gewoon hartstikke moeilijk mee later, ma manief voelde zich beledigd, bam ruzie en wij weer in ons oude ritme pfff en ja nu zit ik met de gevolgen want nr 2 komt eraan en ik kan straks niet langs 2 kindjes te gelijk gaan zitten dus ik met nu wel. Nou ik dus straks begonnen met de slaaptraining, ik ga dan in onze kamer zitten in de hoop hij in slaap valt en dat ik over een paar weken gewoon de deur uit kan lopen en naar beneden kan gaan ( om in de slaapkamer van Mikail te komen moet je eerst door onze kamer lopen )maaaarr manlief dacht dat ik Mikail aan het martelen was ofzo omdat hij niet stopte met huilen dus die kwam naar boven en stuurde mij naar beneden.....raad eens wat ie doet.... hij pakt Mikail op gaat met hem in de stoel zitten en legt hem tegen zich aan en hij slaapt, nou das mooi mislukt dan onze 1e training @ Nachtzon: zou het dan niet tog echt aan de honden liggen dat je je zo ziek voelt thuis? Ik hoop dat het wat beter zal gaan nu als je weer uit het ziekenhuis mag. En ey super joh dat je tog al 8weken ver bent! Zo ik ga nu echt mijn bedje opzoeken, ben kapot Slaap lekker meiden! Liefss Adorable
ik ben er ondertussen 100% van overtuigd dat de honden "schuld" zijn... we proberen al een oplossing te vinden, maar is niet zo simpel...
Goeiemorgen!! Nachtzon fijn te lezen dat het beter gaat en ja lastig met de hondjes... Is idd niet makkelijk gedaan. Adorble: was wel even benieuwd hoe je het bedoelde met slaaptraining.. Maar het is dus bij jullie het in slaap komen begrijp ik... Ik heb me al dik een jaar geleden aangemeld hierop het forum bij mamas willen slapen maar onze kinderen niet omdat Jamie nog steeds niet door wil slapen... Later bleek het zijn oren te zijn en nu wordt hij maar 1x in de nacht wakker... Maar moet eerlijk bekennen dat ik niet van het laten huilen ben maar dat komt omdat het bij J niet werkt.. Die blijft huilen tot bloeduitstoringen in zijn gezicht aan toe.. -- Hier een drukte in huis.. Verbouwing in de voorslaapkamer.. Krijgen een zolder (hadden een vliering) want Jamie gaat daar in januari slapen. Verder erg misselijk.. En zo moe... Bah.. Blij als ik bij 13 weken ben zeg. Nu maar uitkijken naar 2 december.. Ben zo benieuwd hoe ver ik ben
jeeee morgen aangekomen in week 12!! Ben heeel erg moe maar slaapal een paar nachten moeilijk. Weet niet hoe het komt, vaak wakker. Ga straks nog even lekker liggenBen gelukkig een week vrij dus kan lekker even bijtanken! As donderdag weer naar vlk!Hoop wel dat ik een echo krijg, dacht wel dat ze dat vorige keer zei omdat ze dan beter de termijn kon berekenen..maarja aan de andere kant heb ik er al 1 gehad met 8wk. Dus weet het nu niet meer. Hoop het wel echt want willen natuurlijk wel de beeb zien! Anders maar snel afspraak 3d maken Buikje groeit goed de laatste weken, ga vanmiddag ff de foto plaatsen. Nachtzon, goed uitrusten nu het kan!
ik wilook weer naar de gyn om de baby te zien! haha ik ben 4 kilo kwijt! nou heb ik toch nog even mooi gedaan haha... heb zo weinig trek in eten, zit snel vol en voel me eigenlijk de hele tijd misselijk. het rare is dat het elke dag anders is. morgen heb ik mijn vrijgezellen feest hoop dat ik me goed voel! gisteren nog even mijn jurk gepast zat goed, vorige keer zat beetje los bij mijn buik nu zat ie weer goed. dus buikje is wel gegroeid, waar die 4 kilo af is weet ik niet haha.. nachtzon, ik hoop dat je snel een oplossing vindt voor je honden!
mij gaat het zoooooooooooooooooooooo super vandaag Sinds gisteren namiddag geen infuus meer en ik was deze morgen maar licht misselijk, maar kon het goed regelen door een beetje cornflakes te eten deze middag heb ik dan soep gedronken en ng beetje balletjes n tomatensaus, groentjes en aardappelpuree gegeten... en spuitwater gedronken, daarna ng een sinaasappel en k voel me gewoon MEGAsupergoed hopelijk blijft het nu zo vandaag mag ik weer nr huis xxx
whoehoe nachtzon gaat de goede kant op!!! hier gaat het wel hoor had het enigzins wel verwacht maar het blijft klote... heb gelukkig wel recht op ww gelukkig!