Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heeii heeii,
    @slaaptraining: Ja hier gaat het om het in slaap komen, mijn zoontje is denk ik hetzelfde als Jamie, hij kan makkelijk de hele nacht door huilen als je er niet naast gaat zitten en dan is ie helemaal rood en nat van het zweten, gelukkig nog geen bloeduitstortingen gezien, wij zijn ook niet zo van het laten huilen.
    Mikail heeft vanavond van moeheid en drukte moeten spugen, heb hem daarna ma gauw in bed gelegt en hij sliep meteen, het was pas half 6 en normaal ligt hij pas rond 7 in bed, ma hij zal het wel nodig hebben gehad.

@misselijk zijn: Ik ben er achter dat ik steeds misselijk ben als ik even niet heb gegeten, dan voel ik me alsof ik moet overgeven ma zogauw ik wat gegeten heb is het helemaal weg. Soort wekkertje van mijn lichaam haha:p

@Nachtzon: Nou heerlijk zeg dat het nu zo goed gaat met je! En wat fijn dat je weet dat het van de honden komt, dan kun je er tenminste wat aan gaan doen:)

Ik vroeg me af of er sommige meiden zijn die hun baarmoeder al kunnen voelen boven hun schaambot als je ligt... Ik check elke ochtend even hihi ma nog niks hards te voelen:p
    Maandag komen mijn mamma en zus op bezoek en woensdag komen mijn pappa en mamma voetbal kijken hier NL-TR. En ik ga met moederlief naar de 9maandenbeurs:D:D Kaartjes zijn al besteld!!:D:D:D Hier nog meer meiden die naar de beurs gaan?

Liefss Adorable

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

adorable, is dat dan de 9 maanden beurs bij jullie dan?
    ik wass dit jaat er nog, we waren naar de huishoudbeurs geweest vandaar

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    zo, vandaag dus superdag gehad, ben ook eindelijk thuis... morgen dan crematie van mn opa, hoop dat het ok zal gaan met me...
    Daarnet heeel lang en zalig in bad gelegen. Niet msselijk...
    mijn hondje hebben we naar het asyl gedaan kon niet anders, aangezien we hem ook ng niet zo lang hebben en hij mij al 2 keer gebeten had. nU hebben we dus nog 2 hondjes, maar die stinken niet zoooo honds :p
    Ik ga nu gaan slapen... hoop dat het jullie ook allemaal goed gaat...
    slaapwel :)
    xxxx

4. AHzondag

slaapze,
    ik vindt het zelf altijd iets lastigs om een beest naar het asiel te brengen, maar als je niet anders kon. snap ik het wel

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    hoi dames!

Nachtzon: fijn weer lekker thuis en je voelt je goed! Nu volhouden meid!!

Adorable: lastig zeg! Hoop dat je snel met je vriend eens bent hoe en wat, zeker als straks de 2de er is!

Hier gister lekker geshopt met mijn mama (beetje verwend haha). 2 positiejurkjes gekregen en een rokje. En voor de kleintjes al 2 shirtjes en 2 vestjes zo schattig. Was van Lief! hadden een actie 5 kledingstukken voor 25 euro!! normaal betaal je voor die 5 dingen 120 euro en nu dus 25 euro! En op de positiekleding kregen we 50 % korting. Prima dus!

Verder gaat het weer goed met mij:) Niet meer zo misselijk gelukkig!! En mijn buik begint te groeien!!! Ik voel mijn baarmoeder al goed zitten haha, mag ook wel met 2 ukkies!!

6. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Nachtzon: Fijn dat het weer wat beter gaat met je! Wat een lekker gevoel moet dat zijn geweest dat je het hartje hebt gehoord.

Deesje: Gelukkig krijg je wel ww. Wist je baas dat je zwanger was?

Sammie: Hier hebben we vrijdag weer een echo bij de gyn. Oh bijna lekker trouwen!!

Hier een druk weekje gehad!! Gisteren voorlichtingsgesprek gehad over wel/niet behandeling in zkh maar dat mocht zij niet beslissen dus dat krijgen we vrijdag te horen ben benieuwd. Vanavond weer lekker werken.

7. AHzondag

spannend, weer zo'n echo! daintje

hier nog wel misselijk alleen in de ochtend als ik nog niet gegeten heb. is weer nieuw heb ik nu de laaste week. misschien een goed voorteken dat het bijna weg is!

ja bijna trouwen, gisteren mijn jurk opgehaald en hij zit perfect.
    straks mijn vrijgezellenfeest. spannend, ben niet zo van het onverwachte wil graag alles in eigen hand hebben.

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ik lees zo even bij maar kreeg geen email reactie meer grrr... Ik maar denken wat is het rustig hier hihi

9. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Ben benieuwd wat voor vrijgezellenfeestje je krijgt!!
    Veel plezier Sammie!!

10. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere

ja hij wist het al, maar in augustus was ik ook zwanger en toen ging het in de zaak nog beter toen was hij van plan mijn contract gewoon te verlengen dus, en ik ben niet de enige van wie het contract niet verlengt is dus volgens mij ligt het niet aan het zwanger zijn....
    dan nog hij hoeft bij afloop van het contract ook niet te vermelden waarom hij het niet verlengt dus maakt het niet zoveel uit...
    maar blijft wel klote....

11. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere

oef spannend sammie nog drie daagjes!!!!

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Dees echt balen van je werk... Heb het ook gehad alleen was ik verder in de zwangerschap waardoor ik mijn rechten van de wazo uitkering wel kreeg. Maar het is gewoon K..

Sammie o wat spannend zeg!!!! Nog maar een paar dagen! Wat zal je stralen dan zeg!

--

Hier gaat alles goed.. Manlief was met Jamie uit logeren gegaan voor de verbouwing.. Voor het eerst sinds weken heerlijk geslapen en niet misselijk.. Erg he maar was er wel even blij mee. Nu kunnen we een prachtige stoere jongenskamer gaan maken.

En hoop aankomende week eindelijk te kunnen vertellen dat ik zwanger ben... Heb nog niets van het baanaanbod gehoord en moet het nog vertellen

13. AHzondag

zo heb me dagje wel gehad, ben moe!
    straks bij ijn schoonzus eten en dan lekker naar bed toe.

gelukkig hebben ze het rustig gehouden, ik kreeg een high tea.
    er lekker en veel! zat gewoon vol van de thee hahaa...
    erg gezellig en we hebb lekker geklest, ben niet zo van het extreme. nu heb ik echt veel zin in dinsdag!

wat banen betreft weet je nooit de echt reden waarom ze je ontslaan, het kan van alles zijn!

14. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @Sammie: fijn dat je een leuk vrijgezellenfeest hebt gehad!!! Op naar dinsdag!!!:D

nou ik voel nu het topje van mijn baarmoeder als ik heel goed voel hahaha.

Verder erg misselijk, het wordt alleen ma erger nu dus ik merk wel dat mijn HCG top eraan zit te komen. Ga nu ma lekker slapen misschien dat de misselijkheid dan een beetje wegtrekt.
    Oja heb vandaag vreselijk veel buikpijn gehad, ik heb obstipatie dus mijn buik geeft aan dat mijn darmen vol zitten met veel krampen, ma er kwam maar niks, uiteindelijk vanavond met veel pijn en moeite tog naar de wc geweest en een half uur later hoorde ik de rest door mijn buik glijden en ben meteen goed naar de wc geweest:p Kan ik er weer een week tegenaan!:$

Weltruste iedereen!!! Liefss Adorable

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ow meissie, nu voel ik me beter en heb jij het gauw zitten... hoop van niet....
    rust maar goed uit!!!
    deze morgen begravenis van pepe gehad, ws een prachtige dienst met prachtige gedichten en mooie muziek.... goh zal ik m missen...

hier de gedichtjes:

Vandaag begraaf ik jou in mij
    Niet in de aarde, niet in die kist
    Niet bij die bomen in de ochtend mist
    Daar ben jij niet, jij bent veilig in mij

Niet bij die steen daar, die lange rij
    Al die oude namen, daar hoor jij niet bij
    Nee vandaag begraaf ik jou in mij

Dan kan ik met je praten en antwoord geven
    Dan blijf je leven in mijn leven
    Neem m’n ogen en kijk met mij
    Neem m’n voeten en loop met mij
    We gaan naar huis toe, wij allebei
    Vanaf vandaag leef jij in mij

Zal je niet zoeken waar je nu bent
    Blijf maar bij ons hier waar je iedereen kent
    Jou plaats aan tafel hou ik voor je vrij

We zullen lachen en weer plannen maken
    Zal met je slapen en met jou ontwaken
    Neem m’n mond en lach met mij
    Neem m’n handen en voel met mij
    Wat je nog doen wou, doe ik erbij

Haal weg dat kruis en al die witte bloemen
    Verscheur de krant waar in ze jouw naam noemen
    Neem m’n ogen en kijk met mij
    Neem m’n hart en leef met mij
    Want jouw dood is nu voorbij

Zal twee levens leven
    Met jou in mij
    ---------------------------------------
    Als ik je naam
    in het zand
    had geschreven
    hadden de golven hem
    na korte tijd uitgewist

Als ik je naam
    in een boom
    had gegrift
    was de schors
    met de tijd
    vergaan

Als ik je naam
    in marmer
    had gekapt
    was de steen
    na veel tijd
    gebroken

Maar ik heb je naam
    in mijn hart
    geborgen en
    daar wordt hij
    voor de eeuwigheid
    goed bewaard.

slaapwel allemaal :)

16. AHzondag

nachtzon, mooie gedichten!
    fijn dat het een mooie uitvaart was en hopelijk kunnen jullie beginnen met alles een plek te geven.

nou ik ben nog steeds misselijk dacht dat het met 12 weken wel minder zou zijn, nou mooi niet dus..

gaan jullie een geslachtsbepalings echo doen en met hoeveel weken dan?

17. babs81

babs81 Niet meer actief

haai allemaal....

jullie hebben allemaal een mooie echo gehad.. behalve marrr
    @marrr nog "even"geduld brrrr...

Nachtzon.. mis je op msn... maar zie dat het weer goed met je gaat.....xxxies

@ sam.. tussen 12 en 14de week even pretecho laten maken.. even zorgen dat de nub erop staat en even in het forum zwangerschap -onderzoeken- nub experts ... kijk daar maar es

xxies... voor jullie

18. AHzondag

ja ik heb in de 24ste weer een echo en ga dan even kijken in de nub topic.

hoe gaat het met jou babs?
    voel je al wat beter?

19. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heeii meiden,

Ben de hele dag misselijk, als ik iets eet iets minder, ma moet opletten dat ik niet 1 hap teveel eet want dan gooi ik alles er weer uit, wat kan je lichaam tog raar doen zeg als je zwanger bent...

@9maandenbeurs: Nee hier is geen 9maandenbeurs, ma ik ga met mijn moeder naar A'dam. Ik kom zelf uit NL en ben er tijdens mijn vorige zwangerschap ook geweest.

@geslachtsbepaling: Wil en kan iemand mij uitleggen wat NUB is? Dan weet ik dat als ik mijn echo krijg de 30e:p

@Nachtzon: Ik ben blij dat het zo goed met je gaat nu! En nu lekker genieten van je zwangerschap hoor!!!;)

Morge komen mijn moeder en mijn zus met haar dochtertje op bezoek joehoe!!! Lekker de stad in en saampjes eten in de avond.

Hoe is het met de wateroverlast bij jullie? Hier in omgeving Brussel zijn er heel wat kanalen over gelopen en er zijn 300 tot 400 mensen gedwongen geevacueerd. Hier thuis gelukkig nergens last van, alleen de lamp van de badkamer die was aan het druppen, erg gevaarlijk dus water bij de lamp, schoonbroer is vandaag even langs geweest en heeft het probleempje opgelost dus we kunnen weer met gerust hart de lamp aan doen:p
    Zo nu ga ik ff komkommer snijden en een beetje zout erover heen doen en lekker smullen en dan kruip ik mijn bedje in.

Slaap lekker iedereen!!!

Liefss Adorable

20. AHzondag

oke ik wist niet dat er nog een 9maanden beurs was dit jaar.
    leuk dat je gaat.

ik weet ook niet wat nub is, maar geloof dat het om een bepaalde stand van het kind gaat.

weltruste!

Deel Deze Pagina