Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Een hele fijne dag Sammie, geniet er maar van het is namelijk zo voorbij :)

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja hoor mama van 2 ik ben weer thuis :)
    ik heb wel enoooorme last van bandenpijn....

3. tricia82

tricia82 Niet meer actief

ik heb sinds gisteren telkens steken aan de linkerkant van mijn onderbuik dus denk wel dat dat de banden zijn.

hier@ verders gaat het niet zo lekker.
    ik was zo duizelig dat ik wat meer zout heb gegeten maar te veel op 1 dag. De volgende dag had ik migraine en gisteren ook nog gehad.
    vandaag gaat het weer beter ben alleen weer duizelig :(

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Tricia dat is balen zeg!! Heb je altijd last van Migraine?

Moet zeggen dat ik het zwanger zijn heerlijk vind omdat ik juist dan eens geen migraine heb.

5. tricia82

ik heb eerder dit jaar voor het eerst migraine gehad.
    dit kwam doordat ik te veel light producten heb gedronken.
    daarna heb ik het nog 1 keer gehad.
    en dan nu weer.
    maar momenteel drink ik helemaal geen light producten omdat ik die nu niet lekker vind maar het kwam nu waarschijnlijk door te veel chocolade en te veel zout in 1 keer:(
    dus dat schoot ook niet echt op.
    ben blij dat ik nu van de migraine af ben.
    dus we doen rustig aan.

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nou meiden, we zijn getrouwd!
    nu lekker even niks doen en vanavond lekker uit eten met iedereen. ben echt heel moe! misselijk nog wel een beetje kwam vooral door de spanning en warmte denk ik.
    er zijn behoorlijk wat foto's gemaakt dus moet even kijken wanneer we die krijgen.
    was erg leuk en mooi, manlief past alleen van alle spanningen zijn ring niet hahaha echt iets voor hem!

waar ik verder erg last van heb is pijn scheuten in mijn linker bil.
    steeds als ik wil opstaan of ik loop, krijg ik een hele harde steek en dan verlies ik de controle bijna over mijn benen. straal ook uit naar mijn rug. weet iemand wat dit kan zijn?

7. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi meiden,

Heeft even geduurd voor ik me hier aan durfde te melden. Wij zijn momenteel in verwachting van ons derde kindje. We hebben al een eeneiige tweeling van januari 2009 (via ICSI) en nu dus weer zwanger (via ICSI) dit keer van eentje. Althans de eerste echo liet een leeg vruchtzakje en een gevuld vruchtzakje zien. Heb 25 november weer echo en dan kijken ze voor zekerheid nog eens naar het lege vruchtzakje.. weet nooit of daar nog een verrassing in zit natuurlijk ;).
    Ik ben uitgeteld op 24 juni 2011. Heb wel al eens meegelezen, maar nog niet actief meegedaan.

@tricia: Lastig die migraine, kan door de hormonen komen. Sommige mensen hebben nooit migraine en tijdens de zwangerschap wel en sommige mensen hebben veel migraine en juist tijdens de zwangerschap niet.
    Ik had voor mijn eerste zwangerschap 1 keer per 2 maanden een migraine-aanval, tijdens mijn zwangerschap helaas om de 10 dagen een zware aanval... en dan mag je alleen een normaal paracetamolletje... grrr..
    Na de bevalling helemaal geen migraine meer gehad. Dus het hoeft niets met je eetpatroon te maken te hebben, kan een hormonale kwestie zijn helaas.... Hopelijk valt het allemaal mee en is het te houden!!

Groetjes Jootje

8. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    @sammie
    GEFELICITEERD met je huwelijk!!!
    Die steek zou kunnen duiden op bekkenproblemen... kan in ieder geval vanuit je rug komen, weet niet of je binnenkort een afspraak hebt bij verloskundige, anders maar even naar huisarts/verloskundige bellen...

xx

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Sammie gefeliciteerd meis!!!! Fijne avond!

Jootje welkom hier en gefeliciteerd... Spannend dus.. Nog even afwachten tot volgende week of het er echt niet twee zijn hihi.
    Mijn zoontje komt ook uit Jan 2009!

--

Straks naar de dokter.. Ben benieuwd.. zal wel blaasonsteking zijn en die ene ontsteking maar tja wat gaan ze er aan doen?

10. tricia82

sammie@ gefeliciteerd!!!!!

jootje@ wat leuk dat je je ook komt aanmelden in de juni club :D
    ik hoop voor je dat alles goed gaat verlopen en wie weet is er toch een 2-ling op komst.
    we hebben hier nog iemand die eerste een leeg zakje had en later toch een kleintje in zat dus we blijven hopen voor je.
    heel veel succes met je zwangerschap
    en die migraine ik kan het momenteel telkens aan mijn eet patroon zien maar ja daar denk je dan pas te laat mee.
    ik heb wel gelezen dat je idd gevoeliger bent voor migraine in je zwangerschap.
    nou ja ik zie ze aankomen en dan ga ik ook gelijk liggen en bedrust houden.
    ik had gisteren gevraagd of je iets mocht nemen maar voor de 12de week mag je geen enkele pijnstiller gebruiken ook geen paracetamol dus gisteren de hele dag op de bank gelegen.
    ook wel eens lekker maar niet om elke dag te doen.

11. tricia82

je mag peniceline hebben als je zwanger bent.
    dat is de enige antibiotica die je mag.

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Dat wordt lastig want ik ben voor sommige allergisch... Maar straks weet ik meer.

O ja en Sammie ik heb dat ook gehad met de 1e zwangerschap.. Fisiotherapie.. Stomme was dat ik was bevallen en die pijn direct weg was.. Maar nu voel ik die steken ook weer... Die doen echt zeer.

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Tricia heb je wel eens van die koelgel pleisters geprobeerd? Die trekken ook de pijn uit je hoofd.

14. tricia82

nee ik ken ze niet.
    is dat gewoon te koop bij kruidvat?

15. tricia82

wie weet tot hoelang je foliumzuur tabletten moet gebruiken?
    we hebben een boekje mee gekregen van de Verloskundige en daar stond in tot week 8.
    maar in een ander boekje wat we hebben gehad van de Verloskundige staat week 10.
    dus nu weet ik het even niet meer.

ik heb de pillen van prenatal nutrients, multivitamin and mineral formula for pregnant and lactating women.
    dus er zitten extra vitamines in omdat ik er anders niet aan kom.
    weet alleen niet of deze ook zonder folium zuur te koop is en of het kwaad kan om lang door te gaan met foliumzuur.

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ik heb die van VSM... Alles in één speciaal voor mama's en deze mag je gewoon slikken.. Ook na de bevalling.

Anders eens google.

17. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    foliumzuur mag je gewoon doorblijven slikken hoor. Wat je teveel binnen krijgt wordt netjes afgebroken. Ik slik ook multivitamine voor mama's en daar zit ook gewoon foliumzuur in. Kan echt geen kwaad

18. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Sammie: ja nu ben je een getrouwde vrouw!! Die steek in je been/ bil zijn van je bekken. Had er bij de 1e zwangerschap ook erge last van en nu weer. Fysio zou kunnen helpen.

jootje: Welkom!! Is dus nog even spannend!!

Foliumzuur: Ik slik zelf die van VSM net als Mamalijntje. Die mag je hele zwangerschap slikken.

Zo nog 1 dienstje draaien straks en dan lekker 5 dagen vrij maar wel drukke dagen mannetje is zondag jarig en ik moet taarten bakken HMM

19. tricia82

oke dan ga ik in ieder geval door want ik heb die multivitamines wel nodig de hele zwangerschap.
    maar ik ga wel even kijken of het goedkoper kan want ik zag op internet een adres waar het 7 euro per potje scheelt en dat vind ik nogal wat.

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    Hey meid,
    toevallig heb ik gisteren gelezen dat dit vaker kan voorkomen, dit heeft iets met het uitzetten van je bekken te doen, waardoor je soms een zenuwtje kan knellen, verder kan het ook gewoon uitstralende ligamenten pijn zijn...
    Hoop dat we ook foto's mogen zien :)

Jootje, leeg vruchtzakje had ik ook, nu toch een beebje gevonden :D al is het hier zeker maar eentje :)
    welkom iig :)

@all, ho lukt het met de rokende vrouwen hier? Ikzelf rook nu al 3 weken niet meer :D en mis het ook totaaaaal niet :D

Deel Deze Pagina