zoo alles ingeslagen..nu even pauze en dan beginnen met het huishouden. Vanmorgen gebeld voor de 20 wk echo: afspraak gemaakt op 4 januari! Maarree echt al een mensje ja, had het zo groot eigenlijk niet verwacht. Echt een verschil met vorige keer!En schattig he zo dat vuistje bij de mond, denk ook dat ie aan het duimen was Ik voel verder nog niks bewegen ofzo hoor, terwijl het wel druk aan het bewegen was op de echo..
wij willen een geslachtsbepalings echo laten doen, weet alleen niet of je het al kan zien met 16weken. het is ook lastig omdat ik de laaste keer een week achter liep weet ik dus niet of ik nu dus 12w of 13w
Bij onze jongens was het al te zien bij 14 weken en 3 dagen bij de pretecho!!! Dus 16 weken is mogelijk hoor, of het moet inderdaad een preuts gevalletje zijn
de echobureau doet het hier pas vanaf 17weken. ik wacht eerst woensdag de echo af en dan maak ik een afspraak
dankje saskia Wij willen ook graag weten of het een jongen of meisje is..ik ga een afspraak maken voor een pretecho met 16 of 17 wk. Dus over 3 of 4 weken weten we het Heb wel sinds een tijdje nu het gevoel dat het een jongen is..ben benieuwd of mijn gevoel juist is
Jee merk wel dat vele van jullie al verder zijn dan ik.. Duurt hier nog even voor wij het kunnen weten wat het gaat worden. Maar ik denk dat ik wel weer terug ga naar de Gyn. Voel me al dagen niet lekker en zo duizelig steeds..
wij denken ook dat het een jongen wordt. niet zozeer dat we dat gevoel hebben maar we zouden het gewoon heel leuk vinden als er een keer een jongen bij komt heb al 3 nichtjes en de 4de is op komst, dus tijd voor een jongen ahah.. maar is het een meid ben ik net zo blij!
kwil ook een jongen, gewoon omdat ik al allebei heb en vind dat het meisje veeeeeeeeel moeilijker doet hahahaha
Wij hebben allebei het gevoel dat het een meisje wordt... naast 2 jongens zou dat ook wel leuk zijn, maar alles is welkom. Ik heb weer iets hoor, een vriendin van mij die ik heb overgehouden aan de zwangerschapsgym van de vorige zwangerschap is vanavond bevallen van een zoon, wat denk je?? heeft ze haar zoon de naam gegeven die wij als favoriete naam voor een jongen hebben!!! Ik baal echt enorm....Heb haar wel al laten weten dat dat onze favoriete naam was en ik, als ik een zoon krijg, hem ook gewoon zo ga noemen maar dat ze dan dus niet moet denken dat ik haar naaap... aarrrrgghhh..heb ik weer.. en het is echt geen veel voorkomende naam... x
Haha das idd vervelend Jootje! Achjaa kun je tog niks aan doen ma is jammer dat het bij een bekende is. Ma wel goed dat je het tegen haar hebt gezegt dan weet ze dat tenminste en gaat ze ook niet raar kijken ofzo als jullie straks een zoontje krijgen. Nou ik weet echt niet wat ik denk dat het is, ik dacht heel sterk een meisje dit keer, ma de chinese geslachtskalender zegt een jongen en een berekening die ik ook bij ons zoontje heb gedaan zegt ook een jongen en bij ons zoontje had ie gelijk De pendels die ik heb gehad zeggen allemaal meisje ma 1 zegt een jongen, en mijn pendel zegt meisje en heb met kettinkje gekeken en die zegt ook dat er een meisje aan komt, ma kweet t echt niet hahaha. Ik hoop eigenlijk wel heel erg op een meisje, gewoon omdat dat heeel anders is als dat je een zoontje krijgt, je shopt veel anders, je speelt veel anders, de haren doe je anders Als het een jongetje is is dat natuurlijk ook heel erg leuk, ik bedoel dan heeft Mikail een speelkameraatje als ie wat ouder is en ik geniet van volle teugen van onze zoon dus het is ook hartstikke leuk om weer een zoontje te krijgen, maa heeeeeeeel stiekem heb ik tog wel een voorkeur Ik voel mijn baarmoeder steeds beter, hij zit echt duidelijk al een dikke 2 vingers hoger dan mijn schaambot.... WOrd nu tog wel heel erg zenuwachtig voor onze echo, wie weet zijn het er tog 2 Ik heb eigenlijk nog geen bandenpijn gehad tot nu toe, alleen 2x gehad als ik nieste dat ik een steek kreeg in me lies, ma geen zeurende pijn de hele dag lang wat ik wel bij Mikail had. Ik word nog steeds misselijk als ik opsta en niet meteen iets eet. Verder gaat het wel, als ik gewoon optijd wat eet dan kan ik eigenlijk niet klagen ( behalve over die pukkels in me gezicht dan grrr....) De dagen gaan zoo langzaam voorbij, heb niks te doen hier, Niks op tv... buiten is het koud en ben nog steeds ziek dus kan niet naar buiten, ik sta om 6uur op geef de kleine eten en dan gaat ie lekker spelen en drinken we samen thee met een boterhammetje erbij, dan gaat hij weer slapen en heb ik niks te doen... dan word ie weer wakker gaat ie weer eten, spelen, samen stofzuigen en dan moet ik gaan koken, de kleine in bed en dan heb ik weer niks te doen..... bleeegh ben het een beetje zat om steeds thuis te blijven.... Kan ook naar niemand toe hier behalve mijn schoonzus ma dat zie ik niet zitten, dan kan ik niet lekker me eige dingetje doen en ik kan niet met haar kletse over dingen die ik leuk vind want dan krijg ik weer ongevraagde adviezen en kan ik het beter zus en zo doen.... Mis het wel een beetje dat ik geen vriendinnen heb hier waar ik even heen kan gaan om te kletsen ofzo en heb ook geen rijbewijs dus om even naar NL te rijden na me vriendinnen zit er ook niet in..... Voel me af en toe best wel opgesloten in mijn eigen huis omdat ik gewoon nergens heen kan gaan... Sorry moest het ff kwijt... Nachtzon hoe gaat het met je? Heb je nog moeten overgeven? Ojaaa moet nog ff wat kwijt... Weet niet of hier Moslim vrouwen mee lezen of schrijven, ma bleeeghhh wat heb ik een hekel aan het offerfeest.... Iedereen komt met dat vlees aan waar de haren nog aan zitten van het dier dat ze hebben geslacht en als je het dan gaat koken in water stinkt je hele huis erna en ben ej zoo misselijk als de pest, ma dan ben je er nog niet!!! Je moet het ook nog opeten bleegghhhh, Manlief was boos dat ik het vlees niet opat want dat is respectloos ma kreeg het echt niet na binnen, was al helemaal misselijk van de lucht die hing in huis... En het ergste is nog wel dat iedereen met vlees aan komt dus de hele vriezer ligt vol en dat moet natuurlijk ook nog gegeten worden..... Liefss Adorable
jakkes adorable, offerfeest.... ik ben geen muslime, maar heb het al vaak mee"gevierd".... maar het is niets voor mij en zeker niet nu in mijn toestand ik heb vandaag over gegeven, maar min of meer "per ongeluk" had een goede halve liter spuitwater gedronken en daarna vis met rijst gegeten, maar ik had net een hap binnen toen ik voelde dat ik een enorme boer moest laten, waardoor mn laatste hap mee naar buiten kwam, was er zo vies van dat ik dan dadelijk alles weer uitgespuwt heb... maar daarna wel nieuwe bord vol gegeten dus heb ng genoeg binnen gehouden kverveel me
Zullen we ons samen gaan vervelen Heb nog geen zin om naar bed te gaan, ma denk dat ik wel moet want ik moet er morgen weer om 6uur uit..... Ik heb eigenlijk een vraagje voor mama van 2... waar voel jij de bovenkant van je baarmoeder nou zitten? Hoeveel vingers boven je schaambeen? ( Ben mijn kansen op meerling even aan het checken whahaha )
Ik ben zelf trouwens ook geen Moslima, ma manlief is Moslim dus ben beetje verplicht om mee te doen. Vind het wel heel schattig als de kindjes je een handkus geven en dan moet je die geld geven of een snoepje ofzo