Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

maaar ik ben meer van het knusse haha dit is straks een huis met bijna alleen glas...

Ja erg raar maar echht waar... mijn man zijn kids komen haast nooit meer slapen.. en hebben een auto... dus kleiner wonen (minder kosten) was iets voor ons... en straks vrijstaande woning

2. babs81

babs81 Niet meer actief

@ teun... klote meis... ik hheb net vanuit me werk maar weer aan de rolmops gegaan... heerlijk;) maar word nu ook wel erg misselijk ervan brrrrrrr

3. teun

teun Lid

3 dec 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Troetelbeer; welkom!

4. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dank jullie wel voor de lieve felicitaties:)

Wij hebben 8 maanden geleden ons huis gekocht. Woonden daarvoor in een flatje. We hebben een grote woonkamer met open keuken, 5 slaapkamers ( een is bijna omgebouwd tot 2e badkamer) en een grote tuin:) Dus we zijn helemaal klaar voor ukkepuk:)

Nou meiden, ik ga gauw nog effe wat doen.. ( pies in een potje gieten) want over een halfuurtje moet ik bij de VK zijn:)

echoechoechoecho:D:D Intake:D:D

Liefs

5. babs81

babs81 Niet meer actief

spannend troetelbeertje

6. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    spannneend:) succes!en laat het ons weten hoe het is gegaan?!

7. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    ik woon op een ruime 2 kamer maisonette. We willen wel groter maar de beeb kan de eerste periode bij ons op de slaapkamer (slaapkamer is erg ruim en maken we 2 van) totdat we iets anders vinden;)

8. babs81

babs81 Niet meer actief

hhaha komen wij straks aaaan met klein huisje... maar we hhebben grote antresol/vide
    Dus ik had zoiets maak er een openslaande wand van... en dan kan de baby daar slapen als we willen kunnen we vanaf de bank na de wieg kijken

9. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    achja ik vind het huis niet zo belangrijk, we hebben het best goed, een dak boven ons hoofd en het allerbelangrijkste heeel veel liefde te geven. Dat huis komt later wel!En het is niet zo dat we helemaal geen ruimte hebben hoor want het is best ruim.

10. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Wij hebben gewoon geluk gehad dat we op het juiste moment op de juiste plaatss waren.
    Maar we zijn wel heel erg blij met ons huisje :D

11. babs81

babs81 Niet meer actief

Vergeet niet dat mijn kids oudste bijna 12 word... en echt niet tot zijn..... bij ons gaat wonen;)
    Maar God ik wist niet dat mij dit nog mocht overkomen zeg

maar we hhebben straks wel een huis om je hnden bij af te likken hhahaa

12. babs81

babs81 Niet meer actief

In zuid genoeg plek:pniemand wilt daaaaar wonen:D;) grapje hoor;)

13. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hahah er zijn genoeg die van een anedre wijk weer heel graag naar zuid wilde ;)
    En het huis wat wij gekocht hebben, was heel erg in trek. De ene dag zijn wij gaan kijken en de volgende dag zou een jong gezin komen kijken. Ik heb de volgende dag gelijk een bod uitgebracht en toen mocht het jonge gezin niet meer kijken, ze baalde er erg enorm van want hun wilde het huis ook eigenlijk kopen.
    Maar nu hebben ze verderop in de straat een huis gekocht wat eigenlijk in eerste instantie onze eerste keus was. Maar bij het bekijken viel het heel erg tegen. Wel grappig eigenlijk...

14. babs81

babs81 Niet meer actief

elke staat woon je nu dan?? anders pb me mar heb met veel beven en trillen weer een testje gedaan... durfde hhet niet meer...
    maar kruidvat gewoon geeft wel iets donker aan maar niet heel veel.. terwijl die met kruis nu uiterste is...

ohw net half uur geleden geplast en nu net weer.. dus misschien daarom

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Zo, jullie hebben lekker gekletst!

@ Babs: Goed voorspeld dus! Ik heb vanaf het begin van mijn 1e zwangerschap gezegd dat ik op 29 mei zou bevallen, was 6 juni uitgerekend. En dat klopte nog ook!
    @ Troetelbeer: Welkom!! Spannend al de eerste echo! Hoe was het?
    @ Teun: Dat is balen van je misselijkheid. Hoop dat het snel over is. Vanillevla al geprobeerd? Schijnt te helpen..

Mijn vriend is nu druk bezig met het leeg halen van de werkkamer. Dat wordt de babykamer. Leeghalen kan vast nog geen kwaad haha.

16. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Adorable: Jij bent net als ik 10 juni uitgerekend alleen ik ben 5 weken en 3 dagen en jouw banner geeft 4 weken en 4 dagen aan??

Hier ook één die elk half uur naar het toilet is geweest vandaag. Collega's zullen wel gedacht hebben. Haha

Zie dat er een aantal uit Zwolle komen.
    Waar komt iedereen vandaan eigenlijk?

17. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik kom uit lelystad.
    mijn was kamer is nu de babykamer geworden, alles moet naar de andere kamer verhuist worden en dat is onze sport kamer. dus ja we moeten behoorlijk ruimen hahaha....
    wij hebben gelulkkig alle ruimte, maar niet ingedeeld op een kleintje nog..

babs, hoe oud ben je als ik het vragen mag?
    wat is er mis met je testen heb het niet helemaal gevolgd sorry?
    denk je dat je een miskraam krijgt?

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik kom uit Culemborg.

19. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik kom dus uit Zwolle.

20. babs81

babs81 Niet meer actief

Ik ga na dronten. Nee gen miskraam kijk aobum.

Deel Deze Pagina