Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Goed zo meid! Het is nu niet anders, snap dat je baalt maar op zulke momenten moet je echt aan jezelf denken! Het is al zwaar genoeg zwanger zijn!!

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    sammie meis, ook ik lig met mn zus in ruzie... er zijn immens vele diingen gebeurd die ik haar gewoon niet kan vergeven...
    ik heb gewoon contact afgebroken...
    xxx

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ja dat vindt ik dus moeilijk. ze proberen mij dingen te laten zeggen die ik helemaal niet zeg of vind alles wordt zo gedraaid dat het lijkt of ik met hun wil breken en ik degene ben die hun kwest, twerwijl zij al een jaar achter mijn ouders staan die geld van mij hebben verduisterd. ze hebben van alles tegen mij gezegd en ik zeg 1x iets en meteen wil ik breken en heb hun pijn gedaan en ga zo maar door!
    met me ouders heb ik geen contact meer en die zie ik binnenkort in de rechtzaal en dan wordt eindelijk alles opgelost en ben ik er klaar mee... wat hun betreft lijkt het me handig om tot die tijd geen contact te hebben, heb ik ook zegt en dan willen hun helemaal niet en dan is het weer mijn keuze ... pff snappen jullie het nog ik niet meer..

ach familie, helaas moet je het ermee doen.
    nachtzon, wonen jullie wel dicht bij elkaar wij wel namelijk.
    soms kunnen zussen gewoon niet met elkaar overweg.

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Pfff Sammie dat is ook niet niks! Ook nog een rechtzaak! Doe je wel rustig aan, stress is echt niet goed voor je kleintje!! Moet je erbij zijn of niet? Balen zeg van je ouders!!

Hier ook geen contact met 2 zussen. 1tje heeft het contact verbroken toen ik een jaar of 11 was met mijn ouders en ook met ons! Nu is ze weer het leven van mijn ouders aan het verzieken! En belde zij mij, maar ik wil niks met haar te maken hebben. Gelukkig laat ze ons nu met rust. Maar mijn andere zus is dus er wel mee in gegaan en wil dus ook geen contact meer met mij. Allemaal beetje vaag. Maar het is hun keuze, en eerlijk gezegd maak ik er mij niet meer zo druk om. Ik ben gelukkig met mijn gezin en aankomende 2 kindjes.

Ik denk dat jij voor jezelf moet gaan bekijken of je het waard vind om zulk contact te behouden wat je nu hebt. Als het jou alleen maar stress en gezeur oplevert kan je misschien gewoon voor nu het laten rusten en afstand nemen. Hoe hard en moeilijk het is. Jij doet niks verkeerd maar je kiest op dit moment voor je gezin en je kindje!

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    nee, ze woont erg ver weg (in duitsland) maar kmis haar dus absoluut niet... te veel heeft ze gedaan :(

6. AHzondag

ja ik heb gezegd dat ik na de bruiloft even afstand van ze ging nemen en dan na de rechtzaak weer ga kijken of we eruit kunnen komen is dat niet zo, kies ik voor mezelf en mijn gezin. kindje zo belangrijk voor ons en heel gewenst, dus wil niks doen waardoor het niet goed door kan gaan en dus ook geen stress.
    nee ik hoef niet bij de rechtzaak te zijn vanweg emijn zwangerschap. mijn gaat wel.

7. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hey dames!

@Sammie, wat een rotsituatie zeg.. Idd lekker laten gaan en concentreren op je hummeltje in de maak! :)

Ik heb nog geen kdv geregeld. Wil ik ook niet eigenlijk. Hoop dat we het samen op kunnen lossen, maar heb nog geen idee hoe ik volgend jaar in kan vullen. Ben namelijk vorig jaar weer begonnen met een opleiding en moet dus 2 dgn p/w naar school. Hoop volgend jaar een bbl-werkplek te vinden en dan met 1 dag naar school en ongeveer 24 uur werken die opleiding af te maken. In mijn hoofd moet het precies zo lukken dat mn mannetje dan thuis is als ik op school of werk zit.. :) Hoop dat dat ook zo uitpakt. Anders moet ik maar weer een andere oplossing vinden..

Nog een weekje... En dan mag ik ook eindelijk mijn beebje bewonderen.. Kan echt niet meer wachten!! Mijn buik begint al wel aardig op te zetten. Heb altijd al een buikje van mezelf, maar nu is ie echt aanwezig. Mn moeder had er vroeger ook al erg snel last van zei ze, dus zal wel in de genen zitten. :)

8. AHzondag

wij gaan ook geen kdv doen.
    ik blijf voorlopig thuis, daarna zien we wel.

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hier helaas wel KDV.. Moet wel. Manlief werkt onregelmatig dus daar kan ik niet van op aan.

Maar ben helemaal niet tevreden.. Helaas geen oma;s dus dan maar zo.

10. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Zal morgen wel ff een nieuwe maken :) Heb in mijn album wel wat foto's staan, maar voor mijn gevoel is ie al wel meer gegroeid.

Inderdaad je bent lekker afgevallen wil je niet horen als je zwanger bent :)

11. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    Wij hebben het KDV wel nodig en ik moet zeggen dat mijn dochter het er heel erg leuk vindt. Ze gaat er echt graag naar toe en leert er goed om met andere kindjes om te gaan.

Persoonlijk zou ik er zelf niet voor willen kiezen om fulltime thuis te zitten, ik vind het fijn om te blijven werken maar niet meer fulltime.
    Verder past mijn moeder 1 dag in de week op. Die vindt het heerlijk, ze vindt dat ze echt een band met mijn dochter op bouwt.

Bij ons in het ziekenhuis bestaat er ook de mogelijkheid om altijd pijnbestrijding te krijgen. Maar een ruggeprik kan alleen als er een anesthesist in huis is en er geen spoedok is.

Iemand zij iets over infuus met weeenopwekkers. Ik kan niet voor iedereen praten natuurlijk maar ik heb dit wel gehad en ik heb niet echt de indruk dat mijn weeen heftiger waren dan als ik geen infuus gehad zou hebben.

Wat lastig dat sommige van jullie nog zo misselijk zijn!

12. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    @ Marrr: het hoeft niet in de genen te zitten, toen mij moeder zwanger was van mijn zus (haar eerste) kwam ze daar met 6 maanden achter en toen zag je nauwelijks wat en bij mij zag je het al heel erg snel :). Maarja iedereen is anders he ;)

Jeej wat een gedoe allemaal met verbroken familie banden, ik kan me er echt niks bij voorstellen, niet dat ik zo close ben met mijn familie (daarmee bedoel ik elke week op de koffie of bellen ofzo) Maar we zien elkaar wel regelmatig.

Sammie, ik wens je veel succes met de rechtzaak en ik denk dat je er goed aan doet om er niet bij te zijn i.v.m. je zwangerschap.

Hier is het de bedoeling dat mijn zusje voor ons op gaat passen, mijn man brengt ons kindje liever niet naar een "vreemde".
    En mijn zusje zoekt een baan, dus zo hopen wij het op te lossen. Tuurlijk geven wij haar wel een vergoeding, maar minder als bij een kdv of iets dergelijks.

Nu heb ik nog ergere hoofdpijn dan dat ik al had, dus ga maar gauw afsluiten voordat het nóg erger word.

Fijne avond dames!!

13. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heeii meiden,
    Jeetje wat een problemen in de familie zeg! Tog wel heel erg jammer. Maar zoals al meerdere zeiden, kies lekker voor jezelf dat is veel belangrijker op dit moment.
    Nog 2 daagjes en dan mogen we naar t hartje gaan luisteren:D:D Ben egt af aan het tellen hihi:p Heb vandaag best last gehad van bandenpijn. en misselijkheid is nog altijd aanwezig:p

14. AHzondag

voel me ook echt verscheurd nu. wist wel dat deze ruzie eraan ging komen en helemaal met de feestdagen in het verschiet.
    ze begon zelfs dat ze zich een kennis voelde op mijn bruiloft, omdat ik haar geen aandacht gaf, ja hallo wat denk ze zelf het is mijn dag en dan zou ik nog met iedereen moeten vermaken pfff heb er hoofdpijn van!
    kon mij vroeger ook niet voorsteleln dat mensen in de fam ruzie zouden hebben, maar helaas weet nu maar al te goed hoe het is. met mijn ouders ben ik klaar, maar vindt dit wel erg.
    dat allemaal door mijn ouders die zo ego zijn en zoveel liegen...

maja kindje gaat voor alles.

woensdag mag ik hem weer zien en dat kan ik weer rustig ademhalen.

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier is de eigenlijke reden eigenlijk anders. Mijn zus heeft iedereen voorgelogen dat mn grootvader (toen al) op sterven lag en zij dringend moest naar de euthanasie, daarvoor kreeg ze dan 2 weken verlof, om dit verlof dan te gebruiken om met haar vriend naar oostenrijk te gaan. Nu mijn grootvader dan uiteindelijk (een hele tijd later) echt euthanasie kreeg, verscheen ze niet, en ook op de begravenis dook ze nie op. Nooit ets tegen mn grootmoeder of onze vader gezegd, en dat kan voor mij niet door de beugel...

16. AHzondag

ja dat is ook heel erg, misschien wel veel erger.
    maar iedereen heeft zo zijn eigen principes en bezwaren.

ik heb echt heel erg hoofdpijn door alle spanningen en vooral pijn in mijn buik. dat het ik al zodra ik verdrietig ben of boos of mezelf echt druk maak. kan niet goed wezen.
    dat is ook de reden dat ik niet naar die rechtzaak ga.

verder leuke dingen die gaan gebeuren, morgen babykamer en woensdag echo! helemaal top is dat!

hebben jullie een angelsound?

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hey meiden, ik heb net zoooooooooooooooooo een prachtig filmpje op internet gevonden... je moet dat echt eens bekijken...

YouTube - Miracle of pregnancy

is het niet ongelooflijk dat dit wonder NU NET OP DIT MOMENT in ons plaatsvind???

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik hoor ng niets met mn angelsound :(

19. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heeeei das lang geleden Nachtzon:p
    Kom ik boven slaapt ie al weer....:p
    Haha manlief reageerde beetje jaloers haha ik had nog niet gezegt dat ik jou aan de telefoon had haha kom ik terug in de woonkamer zegt ie wie was dat? waar praten jullie dan over? Jullie bellen ma jullie hebben elkaar nog nooit gezien?! hahaha Mannen;)
    Ik heb geen angelsound:( hoe duur zijn die dingen?

20. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Het lukt me nu niet om dat filmpje te kijken, mijn internet is echt suuuuuuuuuuuper sloom!

Deel Deze Pagina