Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    moooi filmpje nachtzon...echt bizar he dat dit uberhaupt gewoon bestaat en dat ook wij zo zijn ontstaan!Heel mooi, echt met recht een wonder:)
    Ik heb geen angelsound..raak ik denk ik veel te gestresst door als ik het een keer niet hoor. Plus dat ik de hele dag met dat ding ga proberen wat te horen..

En heb het vandaag op mn werk verteld dus binnen de kortste keren weet iedereen het! Iedereen reageerde erg leuk en kreeg van sommige (incl.teamleidster) 3 zoenen!Ook gerustgesteld over wat ik wel niet kan werken etc.
    Ben eruit wat betreft het KDV->het gaat om 2 doordeweekse opvangdagen..vind ik een mooi aantal, vind 3 al iets te veel. En heb al bij 1 ingeschreven die (nog) geen wachtlijst heeft!Als dat hem niet wordt ga ik voor de gastouder.
    Maar ben het er ook mee eens Sa1980 dat een kdv een kindje ook veel kan leren mbt omgang met andere kinderen en zou zelf ook absoluut niet fulltime thuis willen zijn. (maar echt fulltime werken ook niet idd;)

Wat rot sammie van die onenigheid in de familie! Kan me er zelf ook weinig bij voorstellen maar in ieder geval.. moeilijk misschien maar denk inderdaad aan jezelf en vooral aan dat kleintje in je buik!
    Je bent er trouwens vroeg bij met de babykamer!Leuk hoor:)

Ojaa:heb een afspraak gemaakt voor pretecho!!13 december, das al over 3 weekjes!Weten we waarschijnlijk ook al of het een jongen of meisje is!:D
    Enne mijn buik begint ook flink te groeien hoor, vooral de laatste week!Ga woensdag een foto maken, ben dan precies 14 weken alweer:$

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nou eindelijk kan ik maandag weer een beetje ademen.. Dan ga ik over mijn nieuwe job onderhandelen en kan ik daarna van de daken afschreven dat Jamie een grote broer wordt.

Hier gisteren rotnieuws gehad.. Vriendin heeft een kwaadaardige hersentumor.. Wordt vandaag met spoed geopereerd.. Zo erg allemaal...

We waren gisteren eindelijk voor het eerst sinds Jamie geboren was... Jaja heel erg.. Eens eruit gegaan.. Buren lekker oppassen en wij naar de film.. Was heel gezellig tot mijn telefoon ging met het nieuws van hierboven..

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

heel sterkte met je vriendin, denk dat ze je steun heel hard nodig zal hebben. kunnen ze nog wat voor haar doen of is het heel erg al?

nachtzon hier het deed het filmpje het weer niet erg jammer.
    heb het altijd met youtube pfff...

ja we zijn vroeg met de kamer, maarw e zagenhem en we wilden hem en waarom langer wachten, dan is het maar klaar hahaa

hier vannacht heeeel slecht geslapen, continu malen over die ruzie en had toch een hoofdpijn. heb ook nog eens een loop oor! bah allemaal door de stress denk ik.
    morgen gelukkig weer mijn kindje horen en zien.

Angelsound is nieuw iets van 30 a 40 euro geloof ik.
    ik heb hem via mp gekocht en had hem voor 20incl verzendkosten. is wel heel leuk.
    gisteren was ik zo gespannen en boos dat ik even ging luisteren en werd er gewoon rustig van. wist ineens dit is niet goed voor hem/haar.

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Mamalijntje: wat verschrikkelijk nieuws!!!! Ik wens jullie heel veel sterkte de aankomende periode! Hopelijk zijn ze er nog op tijd bij!

Weesje: Spannend 13 december! Ben benieuwd of je het kan zien wat het gaat worden!!

Sammie: ben benieuwd naar je kamertje;) Wij zijn ook wel al op zoek, omdat we straks verbouwing hebben en verhuizing en geen idee wanneer de kindjes komen. Wil dan wel alles op tijd af hebben.

@aL: gaan jullie vertellen wat het geslacht van jullie kindje is? Ben erg benieuwd. Bij onze zoon hadden we het alleen tegen allebei onze ouders vertelt. Geen idee wat we nu doen..

Hier niet zo lekker wakker geworden. Erg onrustig geslapen, ergens het vermoeden dat het niet goed gaat met 1 vd kleintjes. En vanmorgen dus ontbijtje er weer uitgespuugd. Bleegh! Voel mij niet fit en lekker en heb totaal geen puf. Maar mijn zoontje wil wel spelen... Zo anders maar even naar de speeltuin lopen kan die even zijn energie kwijt...

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mamavan2 dat is beroerd slapen dan... Hopelijk gaat alles goed met beide en is het gewoon gezonde ongerustheid meis!

Sammie balen hoor zo'n situatie. Maar wel fijn dat je rustig wordt van de Angelsound meis!! Dikke knuffel

--

Thanks meiden.. Was behoorlijk slikken gisteren. Ze had al eerder een herseninfarct gehad en waren druk bezig met de oorzaak te achterhalen tot gisteren de scan gedaan werd.
    De diagnose is ver van gunstig. Zonder operatie verwachten ze nog 2 maanden.. Nu dus afwachten hoe ze uit de operatie gaat komen.

6. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Sterkte mamalijntje, hopelijk komt er goed nieuws uit.

Nachtzon: echt een mooi filmpje erg indrukwekkend..

Mama van 2: ik wil het geslacht niet weten, dus wij kunne het niet vertellen omdat we het zelf niet weten ;)

Ik had gister een buikfoto beloofd, dus bij deze met kleding

7. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    En blote buik

8. AHzondag

jeetje saskia wat een buik, heb ik niet nog lang niet hahaha

mama van 2, je niet te druk maken he, wanneer mag je weer naar de gyn? anders even bellen als je echt een rot gevoel hebt.

ik heb ook heel slecht geslapen was het volle maan ofzo? haha
    ik ben ook nog steeds beroerd en denk dan maar dat hij flink aan het groeien is!

mamalijntje, heel veel sterkte en een dikke knuffel. hoop dat ze goed uit de operatie komt.

9. tricia82

tricia82 Niet meer actief

prachtig filmpje.

mamalijntje@ knuffel

hier@ nou ik ging net het eten van de hond doen.
    ze krijgt altijd rauw vlees wat verpakt zit in een worst van 1 kilo.
    nu heb ik normaal geen problemen met het eten klaar maken maar vandaag ben ik gewoon over mijn giegel gegaan.
    zo ik kon er echt niet tegen.
    dus ik denk dat mijn man voortaan het eten mag doen van de hond.
    en al zou er nou nog wat in mijn maag zitten is het makkelijk om over te geven maar ik deed het op mijn nuchtere maag zoals altijd maar dat is een rot gevoel.
    ben blij dat ze het op heeft en ik er vandaag weer vanaf ben.
    vanavond is manlief aan de beurt :D

10. AHzondag

haha leuk he honden!
    ik ga over me nek als hij heeft geslapen en dan de keuken deur open bah. grote hond die laten wel een scheten haha

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mooie buikfoto!!!!!!!!! Ik ga er ook eentje maken straks! want de mijne is ook echt groot al...
    Zal ook een fototje plaatsen van het einde van Jamie.. Want ik had een buik ai.

--

En geslacht zodra ik het weet dan weten jullie het ook... Ik kan nooit mijn mond houden met goed nieuws en met Jamie wist ook iedereen het.. Lekker praktisch met de cadeautjes en goed voor de voorbereiding voor Jamie.

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    haha leuk he honden! Kan op het moment er ook erg slecht tegen!!

Pff saskia mooi buikje!! Heb vanmorgen ook even een foto gemaakt. Als het goed is ben ik nu 11 weken en 3 dagen ongeveer.

Bekijk bijlage 110053

13. tricia82

o ik heb niet zo veel last dat ze scheten laat :D
    komt niet zo vaak voor gelukkig ihihihih.
    is maar net wat ze eten natuurlijk.
    als ze brokken krijgt laat ze heeeeeeeel veel scheten.
    maar gelukkig heb ik geen brokken iihhi.

zo de ene heeft al meer een buik dan de ander.
    de mijne valt niet zo op want ik heb al een behoorlijk buik van mezelf ihihihih.
    ik merk het wel aan mijn jas trouwens.
    die kan alleen met drukknoopjes dicht en nu begint die af en toe op te springen hahahah

14. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Dat zijn wel al mooie buikjes zeg!! Hier is er ook nog niets van te zien. Ik heb namelijk een uitgelubberd buikie van mijn tweeling..hihi.. toen duurde het overigens ook tot week 17/18 voordat je kon zeggen dat het een zwanger buikje was. daarvoor leek ik gewoon een beetje dikker geworden..
    Heb wel last van darmen die opgezet zijn waardoor sommige broeken niet meer dichtkunnen, maar dat heeft niets met dit beebje te maken.

Ben benieuwd wanneer het een mooi rond buikje wordt en niet meer het uitgelubberde...;)

En meiden, denk aan jezelf he? Heb ik vorige keer ook gedaan toen ik nog in de poging zat, heb ook wat problemen met mijn zus, nu wel min of meer contact (alleen per hyves/mail af en toe) maar vorige keer kon ik dat niet aan en heb ik allemaal even afgehouden. Je bent zelf en je beebje het allerbelangrijkste!!!

xx

15. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    hallo,
    hebben jullie al een beetje een buikje? ik wel al een beetje. en misschien een rare vraag, maar hebben jullie wel eens het idee dat je de baby al voelt bewegen? ik heb al een paar keer gehad dat ik dacht dat ik iets voelde (vorige zwangerschap pas met 18 weken)

x sjaan

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    sjaan, ja dat heb ik maar denk dat het eerder darmrommelingen zijn...

17. tricia82

sjaan is wel erg vroeg hoor met 10 weken om wat te voelen.
    denk idd ook dat het je darmen zijn.

had net mijn schoonmoeder aan de telefoon en die vond dat mijn buik al wel veranderde.
    heb 2 bobbels als buik en dat word nu langzamerhand 1 :D
    lijkt dus net of ik al heel ver ben maar dat is natuurlijk niet zo maar ja dat weten buitenstaanders niet hahahah

18. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik heb ook het gevoel af en toe de baby te voelen, maar mijn moeder denkt dat het misschien spiertrekkingen zijn aangezien het nog wel vroeg is om de baby te voelen.

19. AHzondag

ja ik denk het ook af en toe, maar denk gewoon dat het de darmen zijn.

verder eindelijk van mijn hoofdpijn af pff wat is dat lastig zeg, wil niet te veel paracetamol nemen zonder trek ik het niet.
    heb even gelegen vanmiddag, maar manlief was met de kast van babykamer bezig en na 5min riep ie al dat het niet ging lukken. sosm hebben vrouwen toch meer inzicht hahaha..
    nou die staat morgen de rest :)

en wat mijn zussen betref die laat ik lekker even met rust en zij mij ook hopelijk. heb er even genoeg van..

onze hond laat soms scheten als hij een kluif hgeeft gehad hahaha, dan gaat manlief eerst hond naar buiten deur open hahahah
    overdrijf wel een beetje hoor

20. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    ook ik denk hem wel eens te voelen, mjaa daar komen we nu tog niet achter of het de beeb al is of niet:p

aan mijn buik is ook nog niet veel te zien, heb ook een blubberbuik sinds de bevalling:p ik voel het boven mijn schaambeen wel harder worden:) Aggg met de kerst hebben we allemaal een mooi beginnersbuikje hihi.

Deel Deze Pagina