Ik denk dat ik met de kerst geen beginnersbuikje meer heb maar echt een buikje, ik kan het echt niet meer verbergen hoor.
Hoi dames, Hier ook een a.s. moeder die uitgerekend is in juni Ben vandaag 9w5d zwanger van ons eerste kindje. ik kom uit drenthe en ben 24 jaar. inmiddels hebben we de eerste echo gehad. Iedereen van harte met haar zwangerschap! Liefs
haai lieve meiden wou jullie toch even mededelen dat wij toch stoppen met kidjes krijgen. voor ons is het niet de gewoonste zaak om kids te mogen krijgen... helemaal voor mij.. zoveel miskramen...... wij hebben sinds gisteren buiten onze oude shi-zhu (10) een puppie van 13 maand (beagle) en gisteren hebben we een labrador een blonde gekocht omdat die beagle te druk was... en kijk dan wat een donders mooie gezin we hebben zo... Ben zo happy en voldaan... begin morgen met cursus we hebben nu 2 meiden van hem 2 jongens van mij en 3 dogs... e zjn zoldaan nu wens jullie zovee mooi geluk met jullie kindjes en wij met ballen gooien en waterhondjes xx luvv ya
Lieve babs, Je moet doen waar jij je het prettigst bij voelt en als je het gevoel hebt dat je moet stoppen met kinderen krijgen moet je dat gevoel volgen. Ik vind het super stoer van je dat je al geprobeerd hebt om 4 jaar lang er mee bezig te zijn, dat je het hebt volgehouden meid petje af!!! Als je alles zo achter elkaar zet heb je inderdaad een prachtgezin! Ga er maar lekker van genieten en ik hoop dat je af en toe nog wel even wat van je laat horen (denk dat meer meiden dat wel leuk zouden vinden). Maar dat je moet je alleen doen als je er zelf achter staat. Lieverd ik wens je alle geluk in de wereld met je mooie gezinnetje zoals het nu is. Wel lief dat je ons het geluk wenst!! Je bent een topwijf echt!!! XXX *heel erg veel knuffels voor jou*
Wauw babs, Wat knap van je dat je er nu na 4 jaar een punt achter kunt zetten! Ben super blij voor je dat je nu een voldaan gevoel hebt! En ik wens je al het mooie in het leven toe! Ik zou het ook erg leuk vinden als je af en toe nog eens een berichtje achter laat om te vertellen hoe het met jou en jullie gezin gaat! Ma daar moet je zelf idd ook achter staan en ik begrijp het volkomen als je daar gewoon geen behoefte aan hebt en dat neemt niemand je kwalijk hoor Hele dikke knuf van mij!!! Nou ik heb net dus even buikfoto's gemaakt en wtf wat ziet mijn buik er verschrikkelijk lelijk uit sinds de bevalling!!! Ik zal even 3 buikfoto's plaatsen, 1 met trui 1 zonder trui van de zijkant en 1 zonder trui van de voorkant, ma schrik niet hoor!!! Ik heb mijn emoties even lekker laten gaan net. Heb de film Pearl Harbor gezien en heb even lekker hard mee gejankt!!!! Morge hartje luistereeeeee!!!!!!!
Oja die voorkant van mijn bui heb ik erop gezet omdat ik daar zo'n kuiltje heb onder mijn buikrand dus daar kunnen we straks goed het verschil gaan zien als die strak gaat staan
heb tranen in mijn ogen... wat lief jullie berichten... maar ga jullie volgen... maar zonder lid.... wil echt rust gevoel... wooow mooie bolle buik.... shittered... en sas... wil wel eens met je mee shopppen......... wonen allebij in zwolle\\ xx allemaal en sas..... kom op laat wat weten... gaan we baby shoppen
babs: wat een moeilijke beslissing voor jullie maar wat zijn jullie dapper!! Ik wens jou en je man heel veel sterkte toe om alles een plek te geven en dat jullie lekker kunnen gaan genieten van je kids en honden!! Adorable: schiet ook al op je buikje hoor! Ik zie wel al een beginnend zwangerschapsbuik! hier net weer mijn ontbijt eruit gegooid! Ik merk dat ik maar niet meer moet douchen 's ochtends want dan gaat het niet zo goed. Maar sowieso ben ik de afgelopen dagen niet helemaal lekker. Erg snel moe en weer misselijk. Dus nu even rustig aan doen. Straks maar eens kijken of er nog wat ingaat.
hey meiden @babs, wow meissie, ben blij dat je eindelijk een punt kon zetten en wens je alles liefde en goede en succes met je gezinnetje.... xxxx lova ya meis @adorable, ja waaaaddeee, mooie buik meis, die lijntjes moet je je niets van aantrekken, die heb ik ook quasi OVERAL mij gaat het vandaag ook alles behalve schitterend, gisterenavond ook al 2 keer overgegeven en deze morgen voel ik me gewoon een dweil... hahaha, we hebben gisterenavond al onze kerstboom opgezet de kinderen zaagden mn oren van mn kop en zo heb ik dus mee er aan toegegeven nu staat hier dus een prachtige 1.80m zilver/witte boom xxx
Ohw wat zou ik de kerstboom ook al graag willen opzetten Ik moet hem alleen nog aanschaffen dus moet nog ff wachten hahaha. Oooooh nog paar uurtjes en dan gaan we naar het hartje luisteren En nu verveel ik me en ik heb het koud Mikail heeft vanochtend zijn laatste vaccinaties gehad en ik ben bijna over me nek gegaan daar bij het CB. Ik had nog niks gegeten en ik werd me tog misselijk!!! Heb ma gauw een koekje van Mikail gegeten Daarna meteen na huis en 2 broodjes met kaas en tomaat gegeten Nu heb ik eigenlijk wel zin in thee ma dan moet ik naar de keuken en daar staat vlees te pruttelen in het water dus ik wacht ma even met die thee anders ga k alsnog over me nek hahaha, zonde van dat lekkere broodje
pff dat ken ik meis, durf nie naar de keuken omdat het daar zo erg naar hond ruikt, daarbij moet ik er door als ik nr de wc moet en dat moet ik zoooo dringend....