nou meiden, vandaag de echo gehad en alles was goed. kleintje beweegt heel veel en dat had ik ook via de angelsound gehoord! zo leuk om te zien. we hebbend e tenen en vingers gezien. helaas geen foto voor mij dit keer. de gyn zei dat hij het erg jammer vond voor ons. maar ach het belangrijkste is dat het goed gaat. verder al afspraak staan voor de 20 weken echo! wel vroeg maja manlief moet ook werken dus moet het optijd aangeven. babs, heel knap dat je deze hele moeilijke beslissing hebt genomen. hoop echt dat je veel meer rust krijgt en dat jullie heel gelukkig worden met alles wat je om je heen hebt. jullie hebben allemaal een flinke buik heb echt nog een buik van mezelf vindt ik. misschien toch ook niet haha.. ga straks ook een keer foto's maken.
Mijn buik is ook nog echt mijn buik hoor Het enige verschil is dat ik hem eerst nog in kon houden en nu niet meer, zal door mijn darmen komen Fijn dat je echo goed was Sammie! Ma wat balen dat je geen foto kreeg! Was die kapot ofzo?
nee, maar het kindje bewoog echt de hele tijd en hij heeft nog geschud maar het werd er niet beter op. hij draaide zich zeg echt om van bekijken jullie het maar hahaha. hij zei ook dat hij mijn bm kon voelen een hard stukje net twee vingers boven mijn schaambot. ik voelde dat zelf ook wel maar dacht dat het niks was. is het een beetje hard daar. ach over 3 weken mogen we weer haha. dan weer een kansje voor een foto
Adorable, moest wel beetje lachen om je reactie erbij.. Bij mij zitten de striemen meer aan de onderkant, leek wel of de beebjes op mijn bovenbenen hingen ofzo, heb allemaal zwangerschapsstriemen aan de onderkant van mijn buik (tot navel, niet erboven) en op mijn schaamstreek en op mijn bovenbenen..haha. Maar bij mij is ie echt nog blubberiger, durf er zelfs geen foto van te maken, voel me toch al zo charming Sammie: Fijn dat alles zo goed was op de echo. jammer van de foto, maar dat gaat de volgende keer zeker goedkomen!! Wij hopelijk morgen weer een mooi fotootje.... ff duimen nog dat alles goed is xxx
Hoi Hoi!! @Babs; Ik denk dat alles wat ik kan zeggen inmiddels al gezegd is door de meiden hier. Maar wil jullie alle goeds en heel veel liefde en geluk toewensen! Geniet idd van wat je hebt! @Sammie; Fijn dat alles goed is met je beeb! En nu al lekker druk.. Beloofd veel goeds voor de toekomst.. @Adorable; Hoe was het bij jou? Hartje weer gehoord? Ik wil vanavond ook even mn buik op de foto zetten. Hoor van iedereen dat ie (al) gegroeid is. Ook van mensen die nog niet weten (of wisten) dat ik zwanger ben..
Heelleuuuuu daar was ik weer Het was even goed zoeken en het zweet begon me op het voorhoofd te staan van de zenuwen, ma we hebben het gevonden!! Het hartje klopte heel mooi! Er was alleen een beetje zorgen over mij omdat ik 1,5 kilo ben verloren in plaats van aangekomen en heb urinecheck gehad ma was gelukkig niks aan de hand, anders was ik net zoals Nachtzon opgenomen in het zh. Ma er was niks aan de hand. Nu afwachten tot dinsdag voor onze 1e echo Heb straks broodje gegeten met vlees,mayonaise en curry, ma die is er bijna uitgekomen. Ik werd me tog een potje misselijk toen ik opstond en voelde het al omhoog komen, ben ik ma gauw even op de bank gaan liggen en toen is het gelukkig weer gezakt. Ja ik heb de striemen ook op mijn schaamstreek en mijn bovenbenen en op mijn borsten en dan ja me buik zoals je zag
adorable, ik ben 5 kilo kwijt maar ze zagen nog geen reden van ongerustheid. omdat het wel vaker voor komt dat vrouwen veel afvallen in de 1ste 3 maanden. beter dat ze alert zijn toch. hebben jullie wel gesmeerd tijdens de zwangerschap weet ook wel dat het niet te voorkomen is als je toch scheurd maar blijf zoveel mogelijk smeren voorlopig
Sorry babs, dat ik nu pas regeer maar heb het vandaag echt heel erg druk gehad op me werk en ben bekaf. Maar is goed meid, gaan we samen een keer shoppen
Hallo meiden, ik vind het heel erg vevelend voor jullie dat jullie elke keer zo misselijk zijn. Ben wel blij dat ik dat niet heb. Ik ben nu een kilo of 2 aangekomen. Maar ik ben ook gestopt met roken dus kan daar ook aan liggen. Hoop niet dat ik heel erg veel aan ga komen tijdens de zwangerschap, moet er allemaal weer af daarna . We zien het wel, probeer er nu zoveel mogelijk van te genieten, ik hoop voor jullie ondanks jullie misselijkheid dat jullie er ook van kunnen genieten. Sammie fijn dat het allemaal goed is, wel jammer dat je geen foto hebt gekregen. Volgende keer wel hoop ik voor je.
Ik smeer trouwens mijn buik, bonvenbenen en borsten regelmatig goed in. In de hoop dat me huid soepel blijft.
ja ik hoop het ook. we zullen het wel merken. ik ben trouwens wel een week terug gezet. misschien komt het daardoor dat ik nog steeds misselijk ben. maar het nu een andere misselijkhied dan voorheen. nu alleen in de ochtend als ik moet eten daarna niet meer, soms als ik te veel zoet eet!
Ik heb mijn vorige zwangerschap elke dag gesmeerd met amandelolie ma zie het resultaat haha, ik ga dus ook niet meer smeren deze zwangerschap... is nou tog te laat en bij mij heeft het niet veel geholpen.... Ja wel heel erg fijn dat ze je zo in de gaten houden hier. Dat deden ze in NL bij de vk helemaal niet! Daar werd ik niet gewogen en werd mijn urine ook niet nagekeken best raar eigenlijk. Hier in belgie word de hoofdomtrek van de baby ook opgemeten meteen na de geboorte ma dat deden ze in NL ook niet en dat is nou juist zo belangrijk! Voel me wel veilig hier bij de vk als ik zo vergelijk. Mijn vk is ook super lief! De echo word door iemand anders gedaan dinsdag ma ze had me gevraagd of ze er tog bij mocht zijn, vond ze wel leuk om alles te zien van begin tot eind want ze gaat ook mijn bevalling doen als het goed is
Hier nog eentje die de vorige zwangerschap mega-goed-gesmeerd heeft!! Olie, cremes alles heb ik gesmeerd, maar helaas... mijn huid was toch niet soepel genoeg om over die mega-buik te draperen.. Maar je moet er ook wel aanleg voor hebben hoor, sommigen krijgen geen striemen en smeren ook niet. Ik had al wat striemen hier en daar van het groeien in de pubertijd op "bepaalde" plekken, dus aanleg heb ik er wel voor helaas. @adorable: fijn dat alles goed is en dat je het hartje hebt gehoord!!!! xxx
idem hier, gesmeerd en vol met strepen... hier gaat het weer pakken slechter, hang weer de hele tijd over de wcpot of emmer en durf niet op te staan, ook bad helpt niet meer... eten doe ik nauwelijks ng aangezien het toch binnen 2 min weer er uit ligt... drinken probeer ik nog... zaterdag heb ik afspraak bij gyn (die werkt precies altijd...) dan zien we wel verder... ik ga nu op de bank liggen, heel mijn rhytme is naar de knoppen doordat ik hele dagen lig te slapen...
Gatver Nachtzon, wat vervelend weer!! Had zo gehoopt dat het over zou zijn voor je..!! Jeetje.. 11 weken alweer.. Wat gaat dat snel eigenlijk! Bij ons ging vannacht ineens het brandalarm af.. kl*teding!! Is al de 2e keer dat ie dat doet. Lekker handig, want we nemen het dus nu al niet serieus meer als dat ding afgaat. Hond helemaal op hol. Plaste in de kamer van de stress.. En toen ik vanmorgen het brandalarm weer op het plafond wou draaien ging ze van angst tussen de benen van mijn man zitten.. Arm beestje...
Oja, ik smeer ook.. En ik heb besloten dat het bij mij wel gaat helpen, want wil volgend jaar wel weer in bikini..
hallo ik sluit mezelf bij jullie aan ik weet al een tijdje dat ik zwanger ben maar dinsdag heb ik een echo gehad en weet ik nu zeker dat 9 juni uitgerekend ben ben vandaag dus precies 12 weken zwanger
welkom jongmam! En gefeliciteerd! Tja vorige zwangerschap ook goed gesmeerd en gelukkig geen striemen. Maar ben bang nu wel met een tweelingbuik, we zullen het zien! Vandaag gelukkig weer iets beter, afgelopen 2 dagen echt goed misselijk geweest en erg moe! Ik ben ook al weer afgevallen, vorige zwangerschap was ik 5 kilo afgevallen voordat ik ging groeien:O!!! Wie had er vandaag ook alweer een echo?? Spannend en succes!! Sammie: was fijn dat alles goed is! Ach alleen een goed teken toch dat die te actief was om een foto te kunnen nemen! Nachtzon: sterkte meid! Hoop dat je toch snel beter gaat voelen!! Even over dat hoofd meten. Dat doen ze wel in het ziekenhuis hoor in NL. Onze zoon is meteen na de keizersnede helemaal onderzocht en na 2 dagen weer en dus ook hoofd omtrek. Jammer genoeg hebben ze toen niet aan de bel getrokken, want hij bleek daadwerkelijk een waterhoofdje te hebben. Maar goed dat is achteraf gepraat.
Welkom en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat leuk dat we gelijk lopen. Volgens de berekening van de verloskundige ben ik vandaag ook precies 12 weken.