gefeliciteerd met je zwangerschap. ik heb ook striemen vanuit mijn pubertijd. dus blijf maar gewoon smeren, baat het niet schaat het niet haha... ja, het geeft ook niet maar het is gewoon leuk als je zo'n foto hebt en kanlaten zien aan iedereen. gelukkig hebben we er al twee. over 3 weken weer een herkansing en wie weet wil die dan ook zeggen wat het wordt.... ga een beetje zielig doen, want ik ben dan jarig mijn gewicht hebben ze ook niet gewogen, het belangrijkste is de bloeddruk zei ze. weeg mezelf wel iedere week om het in de gaten te houden! we hebben zoiezo een geslachts echo met 17 weken. ik vindt het zo spannend allemaal. wordt nu zo echt! onze buiken gaan zometeen heel hard groeien!
Even snel berichtje: Vanochtend echo gehad en alles was helemaal goed!!! Het beebje was nu 3,1 cm wat gelijk staat aan 10 weken en dat ben ik morgen dus dat klopt mooi. Mooi kloppend hartje en de handjes gingen ook op en neer!!! Wij weer helemaal blij!!!! xxxx
mooi allemaal zeg. moeten eigenlijk de lijst even opzoeken en aanpassen. wie was er nou met twee beebjes waarvan 1 leeg vruchtzakje? sorry dat ik het zo vraag maar is al weer een tijdje terug dat we daarover gehad hebben.
Sammie: that's me!! Was ik nog even vergeten te melden. Ik had vannacht gedroomd dat er in het andere vruchtzakje ineens een mooi beebje zat, maar werd wakker en dacht... nee, daar ben ik nu niet meer op voorbereid hoor..hihi.. Maar het andere vruchtzakje was eigenlijk zo goed als verdwenen en zeker niet doorontwikkeld. Dus Het is gewoon 1 fantastisch mooi beebje!!!!! xxx
Heeii heeii, Wat raar dat ze het wel bij de andere doen dan die hoofdomtrek. Dat is bij mijn zoontje helemaal niet gedaan, ik ben toen ook in het zh bevallen en heb het nog nagevraagd ma dat vond ze niet nodig om te meten...Wat raar tog dat ze het overal weer anders doen! Njaaa een bikini die kan hier nu ook echt niet meer haha Dus ma hopen dat we snel een mooi rond buikje hebben want dan zal ik weer met trots een bikini aandurven haha Ik had er ook aanleg voor want had op mijn benen al wat striemen van de pubertijd en ik heb dezelfde huid als mijn moeder en dat ziet er wel ongeveer hetzelfde uit nu hahahaha Ohhhww balen man nachtzon!! Ik hoop dat je niet weer opgenomen hoeft te worden in de kliniek!!! Rust ma lekker uit hoor als je dat nodig hebt, doe ik ook vanacht is zoonlief al om 3uur wakker geworden en wilde niet meer gaan slapen, hij had last van de prikjes die ze hebben gezet. dus manlief na beneden gegaan met hem en om half9 viel hij als een blok in slaap, dus ik ben nog lekker blijven liggen met de kleine hihi Nu kan het nog moeten we ma denken, straks liggen we niet meer lekker n slapen we slecht door die grote buik en het maagzuur dat opkomt en daarna moeten we flink aan het werk als de kleine geboren is haha Dus geniet er ma lekker van en rust vooral veel uit als je dat nodig hebt Nou we zijn vandaag alweer 11 weken jij ook he Marr hihi Heerlijk dat het zo snel gaat! Hier weer flink misselijk! Heb net gegeten omdat ik misselijk was ma het trekt niet weg, dus ik ga ook ff op de bank liggen, Mikail is tog lief aan het spelen dus dat kan wel even
ja, wij kunnen nu nog rustog aan doen haha... Jootje, het is wel fijn dat de andere beeb het zo goed doet! je had jezelf er al op voorbereid dat die andere weg was. niet misselijk maar steeds hoofdpijn al een paar dagen. eerst van het slechte slapen en de oorpijn gisteren alleen in de avond ben ik naar bed gegaan en nu heb ik het de hele tijd. wordt tijd dat het gaat sneeuwen of regenen! ik ben morgen alweer 13 weken yeah.
Ze zeggen ook dat hoe jonger je bent, hoe meer kans je hebt op striemen.. Heb ze ook wel wat van pubertijd, maar die zie je nauwelijks. Hoop zooo dat t mee gaat vallen. We zullen zien.
Tijd dat het gaat sneeuwen??????????????? Nooit een keer!! Opzouten met die troep!! Palmbomen en zon moeten we hebben!!!!!!!!!!!!!
haha nee, want ben ik bijna jarig ahahha lekker allemaal kadotjes en de kerstboom, kan me hond het gras weer aan gort lopen ahha
SNEEUW????? Hebben we dat niet al genoeg gehad vorig jaar haha. Nja ma als het dan tog moet gaan sneeuwen doe het dan ma op 1e kerstdag en daarna, want anders kan ik geen kerst gaan vieren bij mijn familie!!! ( Ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoeveel sneeuw er ligt haha ) Heb zoooooo'n schattig kerstpakje gezien voor de kleine!!! Jammer dat we het geslacht niet weten van de kleine anders hadden we voor hem haar ook al 1 kunnen meenemen, want ze zijn ma 8 euro
Ik hou ook neit van sneeuw, geeft alleen maar ellende in het verkeer enzo. 1 ding is wel zeker zodra er maar een vlokje sneeuw valt ga ik zeker niet meer op de fiets naar me werk. Ben veelste bang dat ik val.
Hihi ja daar heb ik ook zo mijn ervaringen mee met vallen met de fiets in de sneeuw haha Ik moest toen ik op de middelbare zat elke dag 3kwartier fietsen om op school te komen en geloof me daar zijn de nodige valpartijen ook geweest hahahaha Snap dat je dat nu eng vind dat zou ik ook eng vinden nu. Hoever is het vn je vandaan om op je werk te komen?
ik moet 20 a 25 minuten fietsen, met de bus ben ik 3 kwartier onderweg en met de auto 10 minuten hahah. Maar mijn man heeft de auto echt nodig om op zijn werk te komen dus als het sneeuwt ga ik met de bus en komt hij me ophalen.
haha nou maak je borst maar nat. hier op het weer zeggen ze dat het vanaf zondag helemaal los gaat! volgens piet zou het morgen al gaan sneeuwen, maar dei geloof ik nooit...
hier vallen er al hele dikke vlokken, jipieeeeeeeeeeeeh sneeuw hier gaat beeetje beter, al heb ik meer dan een uur nodig om te eten en mag ik niet op mn bord kijken
jeetje nachtzon wel weer balen dat je zo voelt. succes met het opeten! waar woon je dan dat bij jou al sneeuw valt?