Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

Ik ben 29 jaar

2. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Zo, ik heb even niet mee kunnen kletsen. Gelijk 10 pagina's verder. :$

Bedankt nog voor de reactie op mijn vraag over de broek. Ga inderdaad maar een zw broek kopen. Is wel beter.

Hier verder alles goed. Afgelopen weekend mijn ouders, broer en zus ingelicht via een baby fotolijst met de tekst: Je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien. Maar als ik in juni ben geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien?
    En dan wachten op de reactie, haha!! Erg leuk die gezichten.
    Van de week nog mijn schoonouders en -zus. Op dezelfde manier.

Zometeen komt een dame van Moeders voor moeders. Zijn er nog meer meiden hier die daar aan meedoen? Ik vind het wel iets goeds. Normaal spoel ik mijn urine door het toilet en nu kan ik andere vrouwen er nog mee helpen. Mooi toch!

3. babs81

babs81 Niet meer actief

ik zit een beetje te twijfelen over MvM gezien ik altijd meegedaan heb... en mij tegen zit dat ik de laatste keren een mk heb gehad en nu iets in me kop zit van... niet doen straks krijg je een mk

Ik heb juist altijd gezegt... mocht ik een kindje krijgen... en bevallen zijn... die ik 1x per 3 maand eicelpunctie voor moeders die geen kids kunnen krijgen

4. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik doe niet mee met moeder voor moeder. niet omdat ik het niet wil maar omdat het gewoon heel onhandig is. ik kan van mezelf al moeilijk plassen, laat staan als ik zo'n beker er onder moet houden. maar vindt het van jullie dames die het wel doen erg goed! als mijn situatie anders was geweest had ik wel mee gedaan!

5. teun

teun Lid

3 dec 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden!

Even de stad in geweest en meteen loop ik een paar pagina's achter... haha maar wel gezellig om het even na te lezen.

Ik doe niet mee met mvm, ik ben daar iets te druk voor vrees ik, ben bijna geen dag thuis, altijd op pad met de kleine, dus dat lijkt me wat onhandig! Maar vind het ontzettend goed als jullie dat doen, heb ik veel respect voor.

@ babs81; dat jij je eicellen wil gaan doneren vind ik helemaal gaaf! Daar heb ik echt bewondering voor! En fijn dat je testen goed blijven!

@rianne1984 bedankt voor de tip van vanilevla, ga ik zeker morgen uit proberen. Hoop dat het werkt!

@ Troetelbeer; heb jij je eerste echo nou al gehad?? Ik ben jaloers... Hoe was het?

Ik kom trouwens uit Amsterdam!

6. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    Hey Meiden,

Wat is hier al gezellig veel gekletst zeg!

Hoe gaat het met iedereen? De een wat meer klachten dan de ander lees ik wel.
    Hier nog steeds helemaal geen zwanger gevoel, zal blij zijn als ik de echo gehad heb dan weet ik iets meer...

Ik heb echt nog geen idee of het een jongen of een meisje zal worden. Het maakt me ook echt niks uit. We hebben al een meisje maar of de volgende een jongen of een meisje zal zijn maakt me echt niets uit. MIjn man ook niet zegt hij, maar misschien hoop ik voor hem net iets meer op een jongen, zal voor hem net iets mooier zijn misshcien,

Met mijn eerste zwangerschap klopte de chineese horoscoop. Net als bij 3 vriendinnen die op het zelfde moment zwanger zijn. Volgens deze horoscoop zou het nu ook een meisje moeten zijn.

Hebben jullie het al nagekeken?

Moeders voor moeders is bij mij een kleine 2 weken geleden geweest. Ik ben dus al druk bezig nu haha.Ik begreep dat je ondertussen een ander cadeautje krijgt als je meedoet. Ik viel nog net in de oude cadeautjes... Ik krijg de nieuwe website niet geopened van hun, jullie wel?

7. babs81

babs81 Niet meer actief

troetelbeer ja ik ben ook benieuwd!!!!

nee is niets mis met testen.. vind alleen die KV iets te lichht nog voor de tijd???? zie album??

8. AHzondag

ow doe jij nog testen dan, ik niet meer.
    heb er nog wel een liggen en af en toe denk zal ik het doen voor de grap haha.. maar is het niet zo dat sommige testen niet donker worden. streep is streep zeggen ze!

ik ga morgen vanillie vla halen, ben echt misselijk en niet alleen in de ochtend maar de hele dag! al is dat ook niet altijd...

ach ik ben blij als ik volgende week mij echo heb gehad!

9. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik heb net de dame van moeders voor moeders over de vloer gehad. Ik ben ook wel druk en werk 40 uur in de week, maar probeer gewoon zoveel mogelijk urine op te vangen.

@ sa1980: Ik mocht kiezen uit een armband of een ketting, jij had geloof ik een babyboek of een dvd ofzo toch??

10. AHzondag

meiden, wie van jullie heeft wel eens buikbanden gedragen bij de eerste zwangerschap? welke maat hebben jullie toen aangehouden?

11. babs81

babs81 Niet meer actief

Ik haat die dingen haha nooit die dingen.......

12. Mandy22101985

11 okt 2010
    24
    0
    0
    Hallo,

zoals jullie zien weer een nieuw iemand aangemeld voor juni 2011.
    Nog maar net positief getest. Afgelopen zaterdag al positief en vanochtend nog een keertje voor de zekerheid.
    Morgen precies 4 weken zwanger en uitgeteld voor 21 juni 2011.

Nog niet echt kwaaltjes buiten de pijnlijke borsten.
    Heb wel af en aan, vooral 's avonds, steekjes in de onderbuik...bekend?

Voor ieder ander natuurlijk gefeliciteerd met de zwangerschap...

Greetz Mandy

13. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Welkom mandy, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

De steekjes in de buik komen mij in ieder geval wel bekend voor :) Ik had het ook. Bij mij beginnen de pijnlijke borsten wel af te nemen gelukkig.

14. babs81

babs81 Niet meer actief

Mandy gefeliciteerd

15. Mandy22101985

11 okt 2010
    24
    0
    0
    Hallo Saskia,

Dank je.

De steekjes houden gelukkig niet aan.
    Hopelijk dat de pijnlijke borsten bij mij ook snel weg trekken. Maarja, is nu nog pril. Hoort er nu eenmaal bij.

Heb jij direct met een vk gebeld?
    Wij gaan namelijk 06 november op vakantie en zou graag van te voren meer duidelijkheid willen.

16. teun

teun Lid

3 dec 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mandy welkom!

Buikbanden heb ik nooit gekocht, dus heb geen idee...

17. AHzondag

mandy, ik had die steekjes ook.
    gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren

18. Mandy22101985

11 okt 2010
    24
    0
    0
    Bedankt alvast allemaal voor de hartelijke verwelkoming.

Dit is ons 1e kindje dus allemaal nieuw en spannend...
    Gelukkig ben ik niet de enige met steekjes. Dacht al dat dit aan mij lag hahaha...

19. AHzondag

haha, nee hoor en die steekjes nemen wel af.
    ik heb het ook nog af en toe!

20. Mandy22101985

11 okt 2010
    24
    0
    0
    Is het verstandig om al een vk te bellen aangezien wij 06 nov. op vakantie gaan?
    Hoe verloopt het bij jullie. Hopelijk ook niet al te veel kwaaltjes?

Deel Deze Pagina