@sa1980: mijn zoontje is van 6augustus 2009 en dus bijna 16maandjes oud. Wij gaan idd ook kijken voor een bedje met zo'n rand ervoor zodat ie er niet uitrolt. Idd best lastig ma ik heb al bij een paar gezien dat het wel te doen is, ma dat het mssn even oefenen s voor de kindjes om in zo'n bedje te slapen, je kunt natuurlijk altijd nog de 1e tijd kussens voor het bedje leggen ofzo voor het geval ze eruit rolt. Ik wil geen ledikantje meer kopen, omdat je dan over een paar maanden alsnog een 1persoonsbed moet kopen dus is eigenlijk allleen ma dubbel geld uitgeven. Mikail heeft dan 3 maanden de tijd om te wennen aan het bed en de kleine ligt de 1e paar maande toch in de wagenbak dus heeft ie zeg ma een half jaar ofzo om te wennen dus dat moet wel te doen zijn volgens mij. Zo'n wandelwagen is wel fijn die je kunt ombouwen want die kleintjes zullen het tog een keer zat worden om zolang te lopen als je ergens een paar uur gaat wandelen zoals in de stad ofzo, dus dan is het wel handig.
Je kan bij Ikea voor een leuke prijs een junior bed halen met een veiligheidszijkantje.. Of in de veiligheidswinkel op internet. Wij waren al van plan de junior kamer in orde te maken en heb voor 100 euro op marktplaats de kamer gekocht.. Wel een grote verbouwing gehad maar ach En kinderwagen. We hebben een hele goede quinny staan en nemen deze erbij voor jamie Kleine Dreumes: Jij blij zij blij Verder heb ik een maxicosi gekocht via MP.
Ja ik denk dat wij de juniorkamer ook bij Ikea gaan halen, daar hebben we onze babykamer ook gekocht en is prima spul voor een mooie prijs. Ik moet alleen nog eens goed na gaan denken hoe ik het kamertje in ga richten, ik heb in dit huis namelijk ma 2 slaapkamers 1 voor ons en 1 voor Mikail, mja de 2e gaan we voorlopig ( als het huis nog niet verkocht is tege die tijd ) bij Mikail op de kamer leggen, ma moet het even anders indelen. Komt wel goed, moet alleen beetje passen en meten
Uitgerekend: 30 mei - WeEsje24 - 1e kindje 3 juni - Sammie121 - 1e kindje - denkt jongen 7 juni - Mama van 2 - 2e + 3e kindje - denkt een meisje/jongen 8 juni - Polkadot - 1e kindje 9 juni - SaskiaLW87 - 1e kindje - denkt een meisje 16 juni - Adorable ( 19, Belgie )- 2e kindje - denkt/hoopt een meisje 16 juni - Marrr - 1e kindje 21 juni - Dees1985 - 1e kindje - hoopt/denkt een jongen 21 juni - Mamalijntje - 2e kindje 24 juni Sjolie 2e kindje 27 juni - Tricia82 (28 jaar Bovenkarspel)- 1ste kindje - denkt een jongen 27 juni - Nachtzon (29, België) 3de kindje, hoopt een jongen Afsprakenlijst: 29 november - Dees1985 - 11wk echo 29 november - Mama van 2 - 1ste afspraak gyn + Echo 29 november - Marrr - 1e termijnecho 30 november - Adorable - 12wk echo 30 november Sjolie 2e Echo 30 november - Polkadot - 1e Echo 02 december Mamalijntje termijn echo verloskundige 07 december - Nachtzon - 4de echo/ afspraak gyn 07 december - SaskiaLW87 - 2e afspraak VK 07 december - Tricia82 - 12wk echo 14 december - Marrr - 2e afspraak vk 20 december - Dees1985 - 2e afspraak vk 27 december - Tricia82 - 2e afspraak VK Vlindertjes: Babs81 - 7 weken Rianne1984 - 8 weken
Ik heb me even weer op de lijst gezet Ik kijk bijna elke dag in dit topic. Ik ben alleen niet zo'n prater. Wil jullie niet vervelen hihi. Wij hebben dinsdag onze eerste echo. Ik ben dan 12,5 week. Maar denk zelf dat ik verder ben en al wel 13 weken. We zullen zien! Ben erg benieuwd of het er 1 of 2 zijn. In onze familie, moeders kant, zijn er twee eiige tweelingen dus eh hihi. Zijn jullie al veel aangekomen? In de eerste maand ben ik een paar kilo afgevallen. Nu opeens het dubbele erop! Poe he. Mijn buik is ook dus aardig gegroeid! Hebben jullie dit ook al? Dit is ons eerste kindje. Of zou het dan toch twee kunnen zijn? Ik eet wel meer en snacken dat kan het ook zijn hihi. We zijn druk met het huis, ons slaapkamer en de babykamer. Vloeren zijn gelegd! Ik ben steeds zo moe en dat terwijl mijn enige taak is om dingen aan te geven en op de plank moet zitten om het stil te houden voor zagen Vrijdag gaan we trouwen! Wat ook nog eens mijn verjaardag is! hihi. Zijn nu bijna een jaar verloofd. Vandaag mijn jurk aangepast en het past allemaal net
sa1980: wij hebben de easywalker gekocht, en ben helemaal blij! Voor 800 euro waren we klaar (wiegjes, zitting, regenhoezen en 2 voetenzakken) dus dat was geen prijs voor deze wagen! Tja ze zijn duur maar wij hebben er sowieso 1 nodig omdat we een tweeling krijgen. Ons zoontje slaapt sinds zijn 2de verjaardag in een juniorbedje van Ikea. Daar zat zo opstaande rand erbij, die we er later netjes kunnen afhalen. En hij sliep meteen als een roos, en is er nog geen 1 x uitgevallen! Dus werkt prima. Echter kunnen we zijn oude ledikant niet gebruiken omdat we 2 dezelfde ledikantjes willen. Dus hoe en wat moeten we nog even kijken. Wij hebben verder ook nog niks gekocht hoor, alleen deze wagen was gewoon nu een koopje voor een nieuwe dus vandaar. Polkadot: Spannend dinsdag de echo! Wij maandag weer En Trouwen leuk meid! Hopelijk pas je de jurk vrijdag ook nog
sa, schattie, ik heb je niet "echt" uit de lijst gegooid, zet je er maar gauw weer bij =) we hebben enkel die mensen, waarvan we dachten dat ze niet meer meelezen/schrijven verwijdert. Sorry voor het ongemak... boah meiden mijn libidooo jihaaaa, die die die die dieeeee is er weer gisteren megalekkere sex gehad, deze voormiddag ook weer, voor mij mag het vanavond ook wel weer ahahahaah mijn schat al helemaal blij ik heb nog mijn wiegje (waar ik als baby al in lag) maar ik zou graag een schommelbaar hebben, vandaaar dat we deze keer een neiuw kopen reisbedje hebben we ook ng nodig en babyphone en kleertjes... en dan natuurlijk de wagen, dan hebben we eigenlijk alles Ik zou zoooo graag naar keulen naar de kerstmarkt gaan en niemand wil mee mijn schat zegt dat t te duur is... zucht (daarbij kost t met de trein van brussel maar 19)
@Polkadot: Hoe laat heb jij dinsdag je echo? Ik heb dinsdag ook mijn 1e echo Ik mag om 14.00uur komen Ik vind het zoooo spannend!!!!! Ik ben 1,5kilo afgevallen tot nu toe en mijn buik is wel boller gaan staan ma dat komt door mijn darmen want boven mijn schaambot is het nog niet zo heel erg hard. Mijn vriend denkt ook dat we een tweeling krijgen, gewoon op gevoel, dus we zullen zien Hier heeft het flink gevroren volgens mij vanacht en nu nog steeds want het huis staat hier op alle auto's Het zonnetje is er ook dus het is een mooie dag vandaag, eens kijken of we even kunnen gaan wandelen ofzo straks. Fijne dag allemaal nog Liefss Adorable
polkadot, spannende week dus voor jou! ik ga voor duimen dat het vrijdag heel mooi weer is! ben zelf nu ook getrouwd bijna twee weken alweer, weet wat het is met de jurk aanpassen haha, al was hij bij mij ietsjes ruimer omdat ik 5kilo kwijt ben. heb deze week nog niet gewogen, maar schat dat ik niet veel aangekomen ben. wel is mijn buik gegroeid, alweer 3 cm erbij, is best veel volgens mij in een maand tijd. ik hoop ook dat je echo helemaal goed zal zijn! adorable, zit tweelingen in de familie? wanneer gaan jullie verhuizen, hebben jullie al iets op het oog? nachtzon, jeetje meid zoveel afgevallen al. hoop dat je het wel weer bij komt straks. wat zitten wij ons dan zorgen te maken over die paar kilo! verder hier gisteren naar de sint film geweest, hij was wel leuk. iets minder actie dan verwacht, maar vond het een goede film. had al van mensen gehoord dat ie inderwas, dus ging er al heen van nou ben benieuwd haha...
Dank jullie wel! Ben ik de enige hier die al aangekomen is, o jee. Ik vind het zo naar om aan te komen. Heb er best wel moeite mee! Ik ben niet meer misselijk en kan dus alles weer eten. Laatste tijd wat kant en klaar maaltijden gehad want we hebben het zo druk! En laatst kwam vriendlief thuis met een kerst doos formaat met celebrations chocolade Ik heb totaal geen idee meer welke kinderwagen! Dacht tis de simpelste beslissing hihi. Nou volgens mij komt er nooit een! Easywalker altijd favouriet geweest, maar de zitting platter leggen gaat met ritsen. En kun je niet omdraaien zodat baby naar je toe kijkt. De nieuwere kinderwagens hebben dat tegenwoordig wel en makkelijk in slaap positie te zetten. Al liggen ze dan niet altijd helemaal plat. Daarbij moet ik grote wielen en denk dat ik een 3 wieler wil. En het moet mooi zijn en niet zwart De easywalker is zo leuk met de kleurtjes! Kent iemand misschien de Jane Slalom?
ken hem niet maar heb ff gegoogeld en is het die met 3 of 4 wielen, ziet er wel leuk uit! wij hebben een abc 3tec, mijn man vond het zo'n coole kinderwagen, terwijl ik meer voelde voor de stokke. maar hij moet er toch meer mee rijden aangezien, ik in de rolstoel zit. dus was de keus aan hem..
Nee tweelingen zit niet in de familie, dus als het zo zou zijn zou ik de 1e zijn We gaan verhuizen zogauw we het huis verkocht hebben, ma we gaan tijdelijk ( een jaar ofzo ) in een huurhuisje en dan gaan we daarna verhuizen naar Turkije Sooow das echt veel Nachtzon! Wel goed blijven eten dan he! Hier een rustige dag zeg, Mikail is lekker boterhammetje met pasta aan het smullen, ma het is meer vetzakken als opeten pfff, alles onder de chocolade pasta. Kheb um ma een bakje joghurt met een boterham erin gegeven, want die boterham had ie op degrond gegooid.
haha.. oke, lijkt me wel een hele grote stap om naar de turkije te verhuizen. maar ja daar heb je wel altijd mooi weer nou wij zijn voetbal aan het kijken... ik las op een andere topic van juni mama's dat er al vrouwen zijn die hun kindje al voelen met 13 weken, kan dit of heb je dat sneller als je van de tweede zwanger bent? ik dacht ook laast van o ik voel wat maar weet zeker dta het mijn darmen zijn...
HOI HOI!! Wij hebben nog niks aangeschafd, behalve wat kleertjes en knuffels. Weet ook echt niet waar ik moet beginnen. Kamer ben ik nog wel aan het kijken maar wagen is mij een groot raadsel.. Morgen onze eerste echo!!! 8.45 al!! Zooooooooo'n zin in!!! Nu even naar mn schoonouders, soepje eten..! xxx
Oeww Mar wij mogen om 9 uur bij de gyn! Hopelijk weer een echo, maar ga er vanuit van wel! Ben zo benieuwd! Maar ben als de dood!! Krijg allemaal rampsenarios in mijn dromen...bleeegh!! Adorable: wij zijn ook de 1ste tweeling in onze familie dus wat dat betreft! Ben erg benieuwd! Wordt een week vol echo's leuk dames!!! Sa: wij hebben de easywalker duo, i.v.m. de tweeling die komt. Ben er erg blij mee! Klopt dat de zitting met ritsen gaan, maar ze kunnen echt helemaal plat! En hij stuurt echt licht! Tja wij hebben nu wel een wagen waar de zitting beide kanten op kan. Maar bij tweelingwagen heb je dat toch minder. En denk niet dat ik het ga missen, we hadden onze zoon toch ook vaak naar vorend kijken. Zo ik ga straks even lekker ontspannen in bad!
Wij hebben een Koelstra Flexxo gekocht via marktplaats. Polkasot, ik ben ook aangekomen hoor. Nu zo ongeveer 2,5 a 3 kilo. Dus je bent niet de enige hoor Ik maak me er niet zo'n zorgen om.
Ik ben ook aan gekomen hoor... Geen idee hoeveel maar denk 3 kg.. En daarbij bij de eerste was ik 30 kg aangekomen en is er bijna helemaal vanaf gegaan
ik wil ook aankomen, snap er niks van buik word wel groter maar aankomen oh maar! ik hoop dat het deze week ook beter gaat met eten enzo vandaag zelfs een bigmac op dat is echt heel lang geleden! ik hoop ook dat jullie morgen hele mooie echo's krijgen!! laat het ons weten?