Polkadot.. wel spannend dan als je vermoedt misschien een tweeling te krijgen! Ben benieuwd... Ik ben nog niets aangekomen, was al veel aangekomen door de hormonen die ik moest spuiten, daar kreeg ik vreetbuien van. Nu steeds wat misselijk dus eet zeker niet te veel en ben dus 2 kilo afgevallen, maar goed met mijn gewicht (nu 78) maakt dat allemaal niet zoveel uit..hihi. Wij hebben de tweelingwagen van urban jungle en ik ben daar heeel tevreden over, helemaal niet moeilijk als ik ga winkelen bijvoorbeeld, hij is heel zwenkbaar. Ik ga geen nieuwe kinderwagen kopen voor het nieuwe beebje, wel een enkel bakje voor als ie nog in een bakje ligt, want wij hadden voor onze twins 1 grote bak. Dan heb ik dus nog 1 zitplaats over voor 1 vd jongens en de andere moet dan maar lopen ofzo... in het begin kan ik ook het beebje in een draagzak doen en de jongens nog in de kinderwagen. Ik twijfel nog wat ik met het bedje ga doen. Ik wil misschien de jongens een juniorbedje gaan geven en dan 1 ledikantje gebruiken voor nieuwe beebje, alleen wil ik nu een witte kamer (vd jongens is van hout) dus dan moet ik een bedje verven..dat zal wel speciale verf moeten zijn toch? Iemand ervaring mee..?? Ben alleen bang dat de jongens die samen op een kamer slapen de tent af gaan breken als ze in een juniorbedje mogen slapen ... Adorable.. spannend zeg, verhuizen naar Turkije... Woont de familie van je man daar? Kun je al een beetje Turks? xx
nou, ik woog 109 toen ik zwanger werd, dus mag er gerust nog een beetje meer af hoor vandaag goed gegeten, heb daarnet grote bak frietjes (!!!!!) gegeten daarbij haatte ik enkel al de gedachte aan frieten ivm het "vet" en de "geur".... maar heb er echt veel gegeten, lekker met joppiesaus morgen weer eens kuisen, nu ben ik gisteren en vandaag niet meer misselijk geweest en denk dat ik het "trucje" gevonden heb, mag gewoon geen lege maag krijgen, dus altijd tussendoortjes eten enz (momenteel zijn mandarijnen absoluut favo ) ik hoop dat de meiden die morgen echo krijgen mooie en goede ervaringen opdoen het is ongelooflijk hoe hard het "bewustzijn" verandert als je de beeb ziet bewegen en het hartje hoort veel plezier!!! (ook aan de papa's)
Whaaaaaa we hebben zo een echo!! Heb echt bijna geen oog dicht gedaan bleegh die spanning!! Succes Mar!
Ben je al terug mama van 2??? Ja is erg spannend om zo ver weg te gaan wonen, ma eigenlijk ook al wel een beetje gewend, want ik zit nu ook best ver van me ouders af ( hoewl ik daar wel zomaar ff heen kan gaan haha en dat straks natuurlijk niet meer kan), ma ik moest hier ook de taal leren, want Brussel is voornamelijk Franstalig, dat heb ik in 1 jaar redelijk opgepakt en nu spreek ik het vloeiend. Turkije is idd erg mooi en meestal mooi weer, ma dat ligt er natuurlijk wel aan waar je ergens gaat wonen in Turkije Wij gaan in de buurt van Bodrum wonen. De familie van mijn man woont bijna allemaal hier in belgie en duitsland, alleen zijn moeder woont in Turkije en wat tantes enzo, ma we willen op ons eigen gaan wonen, zonder familie om ons heen ( mijn fam had ik niet erg gevonden, ma de kant van mijn man loopt gewoon niet lekker) dus hebben we besloten lekker van iedereen af te gaan wonen, zijn moeder woont in Bursa dus is ook een heel eind vanuit Bodrum. We gaan wel de toeristische kant op, omdat daar gewoon meer werk te krijgen is en ik me er makkelijker in kan burgeren omdat daar veel nederlanders wonen. We gaan ook in een complex wonen dus er is ook genoeg te doen, voor degene die niet weten wat een complex is, het lijkt een beetje op een camping ma dan met villa's en je woont er permanent. dus ook genoeg activiteiten te doen en 24per dag bewaking, je kunt ook alleen ma binnen door middel van je ID. Het is gewoon ideaal. Spannend zeg zijn veel meiden die een echo krijgen deze week! Hier nog 1dagje wachten
Hoi lieve meiden, Helaas geen goed nieuws hier. Ons beebje is met een krappe 10 weken gestopt met groeien. Er was geen hartje en hij of zij was veel te klein. Ik moet nu wachten op een miskraam. (Of curretage, maar dat zie ik zelf niet zitten) Ben nu dus niet heel vrolijk en zonder me even af. Ik meld me nog wel maar weet nu niet zo goed wat te zeggen. xx Marr
o marr wat verschrikkelijk. ik heb er verder geen woorden voor. een hele dikke digitale knuffel voor mij.
marr, heel veel sterkte. wat erg, dit idd geen nieuws die je wil horen. begrijp heel goed dat je nu even jezelf terug trekt. een hele dikke knuffel en je kan altijd met ons over je verdriet praten!
marr dikke knuffels meiss... ja idd adorable ik heb nu ook heel erg de kriebels voor volgende week het is dat ik langs mag komen voor een extra echo anders moest ik pas 24 december weerk komen...
Als jullie het te vroeg vinden dat ik dit nu al heb veranderd dan moet je het gewoon even zeggen oke Ik denk namelijk dat het best confrontererd is voor haar om nog in de bevallingslijst te staan, ma als er meiden zijn die dat anders zien dat moet je het gewoon even zeggen oke Uitgerekend: 30 mei - WeEsje24 - 1e kindje 3 juni - Sammie121 - 1e kindje - denkt jongen 7 juni - Mama van 2 - 2e + 3e kindje - denkt een meisje/jongen 8 juni - Polkadot - 1e kindje 9 juni - SaskiaLW87 - 1e kindje - denkt een meisje 16 juni - Adorable ( 19, Belgie )- 2e kindje - denkt/hoopt een meisje 21 juni - Dees1985 - 1e kindje - hoopt/denkt een jongen 21 juni - Mamalijntje - 2e kindje 24 juni Sjolie 2e kindje 27 juni - Tricia82 (28 jaar Bovenkarspel)- 1ste kindje - denkt een jongen 27 juni - Nachtzon (29, België) 3de kindje, hoopt een jongen Afsprakenlijst: 29 november - Dees1985 - 11wk echo 29 november - Mama van 2 - 1ste afspraak gyn + Echo 30 november - Adorable - 12wk echo 30 november Sjolie 2e Echo 30 november - Polkadot - 1e Echo 02 december Mamalijntje termijn echo verloskundige 07 december - Nachtzon - 4de echo/ afspraak gyn 07 december - SaskiaLW87 - 2e afspraak VK 07 december - Tricia82 - 12wk echo 20 december - Dees1985 - 2e afspraak vk 27 december - Tricia82 - 2e afspraak VK Vlindertjes: Babs81 - 7 weken Rianne1984 - 8 weken Marrr - 10 weken
@babyhope: ja heb een beetje dubbele gevoelens, van de ene kant denk ik van ja t zit goed want we hebben het hartje gehoord, ma tog denk je ook van ma het kan ook gestopt zijn met groeien ofzo pfff. jij woont trouwens in de buurt van waar ik ben opgegroeid haha. Ik kom uit Blitterswijck en zat in Venray op school Nu bijna 2 jaar in Brussel En we kwamen regelmatig in Eindhoven want daar wonen zijn neefjes
Ja idd, dus Marrr, als je hier nog leest, mag je het gewoon zeggen he als je de lijst zo nog niet wilt hebben! Dikke knuffel van mij!!!