Marr: het is heel begrijpelijk dat het nu op dit moment te pijnlijk voor je is! En dat snappen we allemaal! Ik kan je alleen heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode en ik hoop dat als jullie er aan toe zijn snel een brusje bij mag komen voor dit mooie dappere sterretje! Dees: ze kunnen je toch niet zomaar ontslaan omdat je zwanger bent? Dat is tegen de wet! Adorable, Polkedot en Sjolie: heel veel succes vanmiddag! En laat snel wat weten he, ben benieuwd!!
Marr meissie, ik leef met je mee, echt waar... neem je tijd en kom tot rust en mss zien we elkaar toch nog eens Ik knuffel je erg hard meis en wens jouw en je man veel sterkte! xxxxx
Marr: Tuurlijk begrijpen wij het, het is allemaal al moeilijk genoeg en dan blijven lezen over zwangerschappen die wel goed gaan... dat is gewoon even niet waar je op zit te wachten, heel begrijpelijk. Ik hoop voor jullie dat jullie het een plekje kunnen geven en dat jullie toekomst weer snel gericht mag zijn op een beebje!!! HEEL VEEL STERKTE!! xx
Heeii meiden, De echo was super!!! Het is 1 kindje en de gyn durft voor 80% te zeggen dat het een meisje is hihi, ma dat kan natuurlijk nog altijd een jongetje zijn Hij/zij bewoog heel mooi door mijn buik heen hihi We hebben 3 mooie foto's mee gekregen en zal er eens 1 gaan plaatsen op het Nub topic hahaha En hier natuurlijk ook even een mooie neerzetten Marrr, Ik hoop vanharte dat je het een mooi plekje kunt gaan geven zogauw je er aan toe bent, neem de tijd en huilen is helemaal niet erg en volkomen normaal! Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen! Ik vind het wel leuk zo een hyves club, ma dat is mssn een idee tegen de tijd dat we straks bijna gaan bevallen, is leuk om elkaar daar dan verder te volgen en foto's te plaatsen enzo als de kleine straks geboren is en nu zal er tog nog bijna niemand echt wat gaan schrijven want we zijn nu al zo actief bezig hier haha, ma wel leuk idee!!!
Uitgerekend: 30 mei - WeEsje24 - 1e kindje 3 juni - Sammie121 - 1e kindje - denkt jongen 8 juni - Polkadot - 1e kindje 9 juni - SaskiaLW87 - 1e kindje - denkt een meisje 11 juni - Mama van 2 - 2e + 3e kindje - denkt een meisje/jongen 16 juni - Adorable ( 19, Belgie )- 2e kindje - 80% meisje 21 juni - Mamalijntje - 2e kindje 23 juni - Dees1985 - 1e kindje - hoopt/denkt een jongen 24 juni Sjolie 2e kindje 24 juni - Jootje78 - 3e kindje - denkt meisje 27 juni - Tricia82 (28 jaar Bovenkarspel)- 1ste kindje - denkt een jongen 27 juni - Nachtzon (29, België) 3de kindje, hoopt een jongen Afsprakenlijst: 30 november Sjolie 2e Echo 30 november - Polkadot - 1e Echo 02 december Mamalijntje termijn echo verloskundige 03 december - Jootje78 - 1e afspraak vk 07 december - Nachtzon - 4de echo/ afspraak gyn 07 december - SaskiaLW87 - 2e afspraak VK 07 december - Tricia82 - 12wk echo 16 december - Jootje78 - echo/nekplooimeting 20 december - Dees1985 - 2e afspraak vk 21 december - Mama van 2 - 2e afspraak gyn + echo 22 december - Adorable - 3e afspraak vk 27 december - Tricia82 - 2e afspraak VK 20 januari - Mama van 2 - 3e afspraak gyn + Echo 28 januari - Adorable - 20 wk echo + Geslachtsbepaling 02 februari - Mama van 2 - 20 weken echo te Radboud Nijmegen 09 februari - Dees1985 - 20 wk echo Vlindertjes: Babs81 - 7 weken Rianne1984 - 8 weken Marrr - 10 weken
wat fijn adorable!! en een meisje oeww wat leuk heb je meisje jongen, of wilde je liever een jongen? Ik wil ook zo graag een meid! Nu dubbel kans
We zijn helemaal verliefd! Super echo gehad. Baby lag heel mooi voor de foto en trapte en zwaaide hihi. Ook zagen we het hartje mooi kloppen! Ik ben 13.1 weken zwanger. Ben dus naar voren gezet, iets wat ik al dacht. Bevaldatum is nu 6 juni! Bekijk bijlage 111744
@ Adorable: Mooie echo! wat gaaf dat jullie al bijna echt weten wat het wordt! En een meisje! ooo super! Wat denk je dat die van ons wordt hihi
Aaaahw wat leuk Polkadot! Mooi echo! Heei ik heb een vraagje he ik zie dat jij een banner hebt van lilypie, hoe heb jij die erop gezet want ik heb hem helemaal af ma als ik dan de bbcode in mijn handtekening plaats zegt ie dat er teveel afbeeldingen in staan en dat komt dan door die
Uitgerekend: 30 mei - WeEsje24 - 1e kindje 3 juni - Sammie121 - 1e kindje - denkt jongen 6 juni - Polkadot - 1e kindje 9 juni - SaskiaLW87 - 1e kindje - denkt een meisje 11 juni - Mama van 2 - 2e + 3e kindje - denkt een meisje/jongen 16 juni - Adorable ( 19, Belgie )- 2e kindje - 80% meisje 21 juni - Mamalijntje - 2e kindje 23 juni - Dees1985 - 1e kindje - hoopt/denkt een jongen 24 juni Sjolie 2e kindje 24 juni - Jootje78 - 3e kindje - denkt meisje 27 juni - Tricia82 (28 jaar Bovenkarspel)- 1ste kindje - denkt een jongen 27 juni - Nachtzon (29, België) 3de kindje, hoopt een jongen Afsprakenlijst: 30 november Sjolie 2e Echo 02 december Mamalijntje termijn echo verloskundige 03 december - Jootje78 - 1e afspraak vk 07 december - Nachtzon - 4de echo/ afspraak gyn 07 december - SaskiaLW87 - 2e afspraak VK 07 december - Tricia82 - 12wk echo 16 december - Jootje78 - echo/nekplooimeting 20 december - Dees1985 - 2e afspraak vk 21 december - Mama van 2 - 2e afspraak gyn + echo 22 december - Adorable - 3e afspraak vk 27 december - Tricia82 - 2e afspraak VK 18 Januari - Polkadot - 20 weken echo 20 januari - Mama van 2 - 3e afspraak gyn + Echo 28 januari - Adorable - 20 wk echo + Geslachtsbepaling 02 februari - Mama van 2 - 20 weken echo te Radboud Nijmegen 09 februari - Dees1985 - 20 wk echo Vlindertjes: Babs81 - 7 weken Rianne1984 - 8 weken Marrr - 10 weken
Ja de echoscopiste zei dat ze het voor 80% zeke wist ma op het NUB-topic zeide ze me dat het onmogelijk is dat ze dat nu al 80% weet dus eigenlijk weet ik gewoon nog niks Ik wilde idd heel graag een meisje mama van 2, hihi aangezien we al een jongetje hebben gaat mijn voorkeur tog wel na een meisje toe, is tog heel anders als een jongen, ma als het een jongen is vind ik dat ook super hoor! Ma vind dat tutte zo leuk hihi en die rokjes en jurkjes hmm njaa ik hou even op met dromen, laat ik ma gewoon gaan wachte op de 20weken echo oja polkadot als je wil kun je je foto in het NUB-topic zetten dan kunnen hun even voor je kijke of ze wat kunnen zien, ze zeiden bij mij namelijk dat het te vroeg was en dat ze niks konden zien ma als jij al 13weken bent kunnen ze het bij jou mssn wel zien!! xxx
Adorable: Ik heb de PseudoHTML, UBBCode and BB Code gekopieerd en geplakt. Dat is alles. Misschien heb je teveel tekst of lege zinnen tussen de banner en tekst?
Oe ik ga het meteen zo posten! Ik denk zelf een meisje en als ik de NUB theorie goed heb is het een meisje maar gut wat weet ik nou hihi. En ik ben hetzelfde hoor! Ik vind het zo jammer dat je niet mag uiten wat je graag zou willen hebben! Ik ben blij met een jongetje maar ja ik zou graag een meisje willen hebben. Niets mis mee hoor, en met een jongetje ben ik net zo gelukkig! Bijna iedereen heeft wel een voorkeur. Vriend heeft stiekem voorkeur voor jongetje en ik vind het toch ook wel zo'n schattig zoontje en vader band. Tis beiden erg een wonder en super lief.
adoralbe, ik had ook steeds de banner van liliypie, maar toen ik mijn banner ging aanpasssen deed ie het niet meer. dus ligt denk ik aan zp.. ga het nog wel een keer proberen, want vindt deze niet zo leuk. ik loop misschien op de zaken vooruit, maar welk merk luiers moet je nou gebruiken? pamer vindt ik vrij prijzig en vindt ze naar plas stinken haha (weet ik nog van mijn nichtjes) misschien is dat veranderd. maar hoe zijn de luiers van kruidvat en etos schilt aanzienlijk in prijs! Mooie echo's dames, ben jaloers !!!!
ja ik heb verder niks in mijn banner staan want had alles eraf gegooid. Denk ook dat het aan zp ligt. Uhm ik gebruik pampers voor mijn zoontje, is echt super spul, absorbeerd goed en ik vind het zeker niet naar plas ruiken, nouja tenzij je de kleine te lang dezelfde luier aan laat houden natuurlijk hahaha, ma ik geloof dat mijn zus die van de kruidvat gebruikt en die is daar heel tevrede mee! Ik heb hier alleen geen kruidvat of etos dus vandaar dat ik de normale pampers heb, ma die zijn idd erg prijzig en als ik mag adviseren voor het geval je tog voor luiers wilt gaan of iemand anders mssn, dan zou ik niet de pampers actifit gaan gebruiken, daar heb ik absoluut geen goeie ervaringen mee! Ze zijn heel soepel en ik denk heerlijk voor de kleine als ik begint met kruipen enzo omdat ie niet zo groot is, ma als je kleine een keer aan de diaree is of iets dunnere ontlasting heeft dan kun je alle kleren gaan wassen iclusief bankstel en waar dat de kleine ook ma geweest is, want daar zijn die dinge dus niet voor gemaakt volgens mij, ik heb 2 maanden lang toen zijn kiezen door kwamen bijna elke dag hem met kleren en al in de douche moeten zetten omdat alles aan alle kanten uit kwam ( ook als hij niet eens zoveel had gedaan ) Die van de lidle zou ik ook niet gebruiken, absoluut niet fijn in het gebruik en denk ook niet dat de kleine zich daar prettig in voelt want je kunt het bijna vergelijken met een kartonne doos haha, ze zijn heel stug en dik en dus niet confortabel. En voor de rest eb ik eigenlijk geen andere merken uitgeprobeerd dus kan ik helaas niet vertellen oja die van de etos vond ik ook niet fijn, vond ik ook heel stug ik heb daar in het begin luiers van gebruikt mdat ik die bij een kraamcadeau had gekregen ma heb er 2 gebruikt en de rest weg gegooid!