Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb ook altijd Pampers gebruikt, gewoon al omdat mijn kindjes allebei geen andere konden verdragen ze hadden alles open vlekjes op hun billetjes...

wat is een NUB theorie???

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mijn zussen hebben ook altijd pamper vanwege de rode billen.
    ja een geur ligt denk ik echt aan de persoon, want al waren ze net nieuw en schoon toch vond ik ze stinken haha
    maar wat ik al zei dat kan inmiddels anders zijn.
    ga nog wal even kijken wat ik doe, wil wel aanbiedingen gaan kopen maar ben zo bang dat ze er dan niet tegen kan ofzo, ziet je met die pakken haha

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hahaha, nu pampers zou ik dus echt nog niet nu kopen :p hihihihi

4. AHzondag

nee, tegen die tijd pas hoor.
    voorlopig koop ik helemaal niks haha..
    heb al wel pampers bij zo'n zwangerdoos gehad.

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hihi, ik ng niet :p wel een fopspeen en een slabbetje

6. AHzondag

ja die heb ik ookal.
    heb in spanje spenen gekocht en hier gewoon, vond ze zo leuk.
    zal alleen jammer zijnals hij/zij ze niet wil hahaha

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    wen het er zeker maar aan, desnoods doe je handschoenen aan, mijn zoontje is nu 10 en duimt nog altijd hoor :(
    mijn dochter heeft haar fopspeen met 3 al aan sinterklaas meegegeven ;)

8. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Nou het is me gelukt met de banner:p Het probleem was namelijk dit: Ik wilde de banner waar je ook tekst eronder kreeg hoe de ontwikkeling van die week is, ma blijkbaar is dat te groot voor deze site en rekent het daarom als 2 afbeeldingen, ik heb nu dus gewoon de normale waar alleen aantal weken en dagen op staan en hoelang je nog moet. Njaa ook leuk tog:p
    Ik ga ook ma eens even snuffelen op internet waar ik dozen kan scoren hahaha:p Nachtzon weet jij er toevallig die ik in BE kan ophalen?:p Best handig als je ouders in een ander land wonen dan kun je het naar 2 adressen laten sturen hahaha:p
    Bij de babydump kun je jekaopakket trouwens zo ophalen, ik geloof dat je een formulier op internet van hun kunt uitprinten en dan kun je de doos ophalen wanneer je ma wilt.

9. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik gebruik ook altijd pampers. Ik vind alle andere luiers zo dik of net plastic, absorberen slecht, van alles dus behalve goed...
    Ik gebruik echter wel altijd de active fit, ben daar juist meer tevreden over dan alle andere luiers..hihi.

xxx

10. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Polkadot: mooie echo meid! Super dat alles goed is!!

Adorable: ach je mag altijd dromen dat je een meisje krijgt toch? Doe ik ook al!

Luiers: ik gebruikte toen onze zoon klein was de pampers maar ben al snel overgestapt op eigen merk kruidvat en etos. En zitten prima! Soms nog beter dan pampers. Maat 4 van pampers had onze zoon altijd doorlekproblemen. En nu gebruik ik ook vaak huggies, maar dat komt omdat die gewoon vaak in de aanbieding zijn en voor grote kindjes prima. Raad ze niet aan bij jonge baby's!

Hier echt heel erg misselijk wakker geworden, dus even rustig aan doen. Misschien zo nog even verder slapen we zullen het zien!

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeie morgen!!
    Mooie echos meiden!! Echt super.. Ik mag morgen! Ben er zenuwachtig van.

Hier gebruiken we op dit moment kruitvat luiers maar die lekken door.. Maar anders Bublies en als de Pampers in de aanbieding zijn dan die.

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  13. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Jammer van je echo mama van 2

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    morgen meiden... ben zooooo grieperig, straks eerst eens naar de apotheek kijken of ik wel iets mag nemen....
    kan geen melk met honing meer zien...

15. AHzondag

kan ik me voorstellen nachtzon, ik kan me hond niet meer zien.
    word gek van het beest, hij zo irritant gewoon. de hele tijd blaffen doet hij normaal nooit, nu al een paar nachten achter elkaar pfff... verdre continu aandacht en heel verveldn je aankijken als hij het niet krijgt!

de kleine is gewoon lekker aan het spelen en slapen en ja komt ook af en toe, maar veel minder irritant haha..

ik ga gewoon voor de pamper en wat uit proberen tegen die tijd, moet het toch zelf onder vinden denk ik!

jammer van de donkere echo mama van 2, maar je kunt het wel zien! mooi hoor.

voel me best wel oke eigenlijk, wel misselijk nog een beetje maar niet meer zo erg dat ik niet alles kan eten, ja zoet blijft een probleem. als ik een gebakje ofzo eet dan wordt ik echt misselijk. heb echt heel veel zin in drop hahaha. eet het niet hoor!

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    k ook... ben echt zot van drop, maar heb nu onlangs gelezen dat je dat niet teveel mag eten als je zwanger bent :(

17. AHzondag

nee kan je te hoge bloeddruk van krijgen, maar dat is vooral met zoute drop

18. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Je mag idd niet te veel drop eten, omdat een of andere stof die erin zit niet goed is voor je baby als je daar te veel van binnenkrijgt, ma een paar dropjes mag je tog wel eten;) Ze zeggen ook pas op met dropjes, want er zit veel ....( weet ff niet meer wat er in zat:p) in en te veel ...... is niet goed voor je baby, ma er staat niet dat je het niet mag hebben, gewoon een beetje opletten dat je er niet teveel van eet een handje vol dropjes kan tog geen kwaad, en ook niet elke dag eten natuurlijk, 1x per week een handje drop lijkt mij geen probleem, ma anders zou je het eens aan je vk moete vragen die zal dat allemaal wel weten:) Is met lever ook zo, dat je daar mee moet opletten omdat er veel vitamine A in zit en teveel vitamine A is niet goed voor de baby, ma als je een keertje een klein levertje tegenkomt in een kippetje mag je dat egt wel opeten hoor als het goed gebakken is:) ( probeer het een klein beetje goed te praten hahaha, had laatst kip gegeten en daar zat een heel klein levertje in verstopt dus die heb ik lekker opgepeuzelt hihi, ma volgens mij kan dat egt geen kwaad hoor als je een heel klein beetje eet )(A)

19. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik heb trouwens bij mijn vorige zwangerschap ook wel eens lever gegeten van die grote stukken, niet elke week natuurlijk ma heb 2 of 3x lever gegeten in de hele zwangerschap en niks aan het handje hoor:) Ook dropjes heb ik toen gegete op mijn werk samen met mijn andere zwangere collega dus ik denk niet dat het veel kwaad kan als je er een beetje van neemt:)

20. AHzondag

het kan idd niet veel kwaad, maar je moet er gewoon niet te veel van eten. je mag idd niet te veel vitamine A maar dat krijg je echt niet te veel binnen als je een keer leverworst of kippen lever eet hoor.. ja als je het elke dag doet en dan meerdere keren op een dag.
    met drop zit er een stofje in dat je bloeddruk omhoog laat gaan, maar zolang je geen hoge bloeddruk hebt is het niet erg, alleen niet te veel net zoals lever.

ach jah ze zeiden ook dat je niet teveel kaneel enzo mag, terwijl ik weer ergens gelezen hebt dat de hoeveelheid kaneel in dingen zit echt geen kwaad kan, mits je het te vaak eet.
    anders idd aan je vk vragen, maar zou m eer niet zo druk overmaken. vroeger wisten ze dat ook allemaal niet en die kinderen zijn ook allemaal groot geworden!

Deel Deze Pagina