bij deze dames het buikentopic haha veel te vroeg maar die darmen buikjes mogen ook geshowd worden toch ? ik trek straks snel foto en zet hem er dan op . ben al goed aan het groeien groetjes
Whow....wat eeen buikje al voor bijna 6 weken!!! Ook al is het met name darmen op deze termijn, het is wel leuk dat je lijf aan de buitenkant ook zwanger eruit begint te zien! Ben benieuwd naar je buikje bij 12 week, hahahaha
zo dat begint al snel! Mooi buikje hoor Ik zal van de week ook eens een foto maken. Bij de twin ook gedaan de gehele zwschap door wel leuk om terug te zien
Zoo! Dat ziet er goed uit! Hier nog niks te zien hoor, volgens mij! Twijfel een klein beetje of dat rolletje daaronder er al zat!
Mooi hoor mama van!! Ik zal morgen even een foto van mijn darmenbuikje erop zetten. Ga namelijk elke week een foto. Lijkt me super om te zien hoe die groeit!
Ik ben net pas zwanger. wacht nog even met mn buikje showen want het is nu gewoon een vetrandje haha! Maar ondertussen blijf ik hier wel plakken! 15 juni uitgerekend..
ja inderdaad haha draag trouwens op de foto al een positiebroek haha kan het al bijna niet meer verbergen
Hoi, wat gaaf! Ik kan me ook aanmelden; ik ben vandaag 5 weken zwanger. Heb nog geen buikje, behalve het standaard vetbolletje wat ik al heb. Ik heb zaterdag de eerste foto gemaakt, dus komende zaterdag de 2e. Probeer dit iedere week te gaan doen. Maken jullie de foto 's ochtends of s avonds? groetjes, Eevie
Ik maak hem altijd 's morgens. Ik span mijn buik wel aan, net zoals als ik het in het dagelijks leven ook doe. Als ik hem uitzet ben ik al 6 maanden zwanger.