Leuke buikjes! Die van mij is een beetje weg:S lijkt wel of mn darmen niet meer zo opgezet zijn. zie dr niet veel meer van..
Wat een mooie buikjes allemaal al. Ik merk ook dat ik mijn broeken al niet meer dicht krijg, maar voor de buitenwereld is er niet veel veranderd. Als dat wel zo is, kom ik ook een foto plaatsen. Groetjes Winnie
mooie buik nu al! gefeliciteerd! moet die van mij wel heel snel groeien de komende week wil ik ook zo'n mooi buikje hebben! hahha ik zal later ook even een foto plaatsen van mn iets opgezette buikje..
Jeej wat een prachtige buik al! Gisteren heb ik mijn middag besteed aan het bekijk van 50 pagina's zwangere buiken (ander topic) Erg leuk om te zien!
Heb net de gynecologie afdeling gebeld met de vraag of het normaal is dat mijn buik gegroeid is... Zegt ze dat dit niet normaal is, zeker niet bij een eerste kindje! ben zo verdrietig, maar zie hier gelukkig dat er meerdere zijn die een dikkere buik hebben gekregen..
nou meid in begin zijn het je darmen en dat is wel normaal !! trek het je niet aan en geniet van je zwangerschap
Ik merk dat het gedeelte boven mijn navel behoorlijk strak staat. Rond mn maag is mijn buik behoorlijk hard, en opgezet. Ik ben natuurlijk wel wat flinker, maar t bovenste gedeelte was voorheen wel n stukkie minder, (Let niet op de streep aan de zijkant, die was van mn shirtje, ) Bekijk bijlage 191851
nou hier dan weer een foto van mijn buik omdat mijn meetlint in een week tijd heel wat meer aangaf als vorige week... Ja verstoppen is voortaan erg moeilijk ahhaha en ik heb dit weekend net heel veel met vriendinnnen ingepland staan. Ik hoop niet dat ze iets doorhebben en dat ik niet misselijk word als ze er zijn
Jeetje ik ben een halve week verder dandat jij bent en ik heb zo goed als niks! Hoop dat alles oke is met me
heey celinac, nou volgens mij heb je normaal gesproken rond de 6 weken vooral een darmenbuikje, maar ik weet gewoon even niet meer wat ik van mijn buik moet denken. Ik zelf vind hem wel erg dik worden, maar kan dit al wel met 6 weken zwangerschap? (Stiekem ben ik ook wel trots hoor) hahhah maar als ik jou was zou ik je niet zorgen maken want het is volgens mij heel normaal dat als je 6 en een halve week bent en je nog niet zoveel ziet. kuss
ok dames aangezien veel van jullie met de blote buik op de foton gaan hier de mijne *schaam* *schaam*
Wow Chanelle Noah!!!! Dat is echt een buik!!!! Je zou bijna denken dat je al 2 maanden verder bent, ofzo....
WAUW!!! Wat een mooie buikjes zeg... Je ziet indd duidelijk verschil met de vorige foto.. Jeetje, word gewoon een beetje jaloers hihi.. Ik heb helemaal niet zo een buik als jullie, heb wel een ienie mini bolletje.. Elke dag vraag ik aan mn man of hij verschil ziet hihi, maar dat ziet hij natuurlijk niet omdat hij het elke dag ziet... zucht... Elke avond sta ik voor de spiegel en kijk ik of mn buik gegroeid is.. Pff erg he! Morgen ga ik weer een foto maken, dan ben ik precies 7 weken, ben dan benieuwd of jullie verschil zien met de foto van vorige week