Meiden, ik heb een club aangemaakt en jullie uitgenodigd. Zou leuk zijn als jullie daar de foto's ook neerzetten. Hebben we een mooi overzicht.
Isis & Siena ,mooie buikjes. Ik las ergens dat door de hormonen de darmen inderdaad opzetten Isis Ik krijg de knoop van mn broek ook al niet meer dicht ;D
Meiden wat een mooie buikfoto's!! Vandaag ook een positieve test in handen, weet alleen nog niet hoever ik ben aangezien mijn laatste cyclus 50 dagen was. Buik foto's volgen over een paar weekjes, maar volg het topic graag
Leuk hoor om de buikjes van juni 2012 te volgen. Vooral veel foto's blijven plaatsen. Die van mij is nog weinig veranderd, dus ik plaats er over een paar weekjes weer eentje.
Ik ben wel heel jaloers op die mooie platte buikjes waar een mooi bolletje te zien is. Ik ben zelf net een bolletje, ook als ik niet zwanger ben, Morgen ben ik 6 weken dan komt er weer een nieuwe foto, al denk ik dat er niet veel veranderd zal zijn. Ach, is leuk voor de sessie buikfoto's compleet te maken he?! Knuffel voor alle meiden!
Dames!! Daar zijn ze dan, mijn 1e buikfotos!! Vandaag precies 8 weken, veel buik is van mezelf hoor, maar groei wel hard, dus wacht met spanning op de 1e echo, kijken wat hun zeggen hoe ver ik ben. 95% eigen buik 5% darmen Bekijk bijlage 192755 Bekijk bijlage 192756
Mooi buikjes. Bij mij is nog niks te zien, behalve dan men eigen dikke buik Mirri, ik heb nog geen echo gehad. Mag vrijdag bij de huisarts langs komen.