Jeetje wat leuk die buikjes! Bij mij is behalve een wat dikkere darmen buik nog niets te zien... Wel heb ik dat als ik mijn buik heel erg probeer in te houden ik niet meer mijn "venusheuvel" zie Dat is nu een gelevelde vlakte ipv een duidelijke bult. Dus volgens mij betekent dat wel dat er iets groeit
Bij mij nog steeds niks te zien, hetzelfde als vorige week en hopelijk niet hetzelfde als volgende week hahah Sommige van jullie hebben al zulke mooie bolletjes, fijn!!!
Wauw wat een mooie platte buik! Je zult zien, echt ineens is de buik er. Ik had het met 14 weken. Ongelogen. Kwam beneden en zei echt; tadaaaa daar is hij. Hier ga ik vrijdag weer foto maken. Dan ben ik 8 weekjes.
Oh Danielle wat stel je me gerust haha thnx! Maar heb je geen stretchmarks gekregen van zo'n ineense groeispurt dan? Pfff wel jammer dat ik nog zo lang zou moet wachten tot mn buikje zichtbaar is hahah snap niet waarom vrouwen dat zo graag willen eigenlijk
Het is je eerste kindje zeker, dan is je buik nog helemaal strak. Met 12 weken gaat t pas beginnen waarschijnlijk. Juist goed invetten je buik, gaat hard groeien dan ineens Wordt vasteen mooi bolletje
Mooie buikjes al. Ik zal nog wel even moeten wachten denk ik haha, ondanks dat mijn 3e zwangerschap is. Bij mijn eerste 2 kindjes zag je pas wat rond de 24 weken voor buitenstaanders en alleen als ze heel goed keken. Heb ook nooit een heel grote buik gehad (wel grote kindjes, 10 ponders).
wow,netjes Bloem!! Bij mij is nog niet echt veel te zien, alleen enkel dat mn buik 's avonds dikker is.
@Bloempje mooi buikje hoor meid, je ziet duidelijk het verschil Bizar he dat het s'avonds zo uitzet je buik.. Ik heb er ook last van.. Overdags is het veeeel minder dan s'avonds. Mijn buikfoto komt zaterdag weer, dan ben ik precies 8 weken (naar eigen berekening dan he)
Mooie buikjes zijn er weer bij gekomen! @mirri: dankje! haha de voorste mag nog wel wat groeien, de achterste liever niet