Lief buikje Afrola, zou jou baarmoeder nu dubbel zo groot zijn ? Met 9 weken moet die van 1 kindje zo groot als een ei zijn, dus jouwes zo groot als 2 eieren gaaf hè
Dit is mijn buikje van gisteren (8,1 weken) Het is al aardig gegroeid als ik de foto's vergelijk van de vorige keren.
Nou, ff pauze, zit ik toch weer op zp ben verslaafd.... tussendoor een foto van mijn zwembandje gemaakthet begin is er. Men ziet wel dat ik ronder wordt en mn (.)(.) groeien, ik gooi het maar op mijn leeftijd, na je 40ste ga je opzwellen Mooi bolletje Siena
Wat hebben jullie allemaal al mooie buikjes. Ik ben morgen 10 weken en je ziet helemaal niks. Heb gemeten in cm maar de omvang is niet toegenomen. De beeb groeit wel goed, dus blijkbaar is er nog genoeg ruimte in mn buik om voorlopig onzichtbaar te blijven. Al wil ik toch ook wel graag zo'n mooi buikje als jullie..... Naja we wcahten rustig af.
C:\Users\Gebruiker\Pictures\buikfoto's Harry\7 weken.JPG Hopelijk nu wel Hmm, niet dus. Ben hier niet zo heel goed in
Vorige week ben ik vergeten mijn foto te plaatsen, sorry Om t goed te maken heb ik wel goed nieuws meegebracht: We hebben vandaag t hartje gezien & gehoord, wat mooi! Over 3 weken hebben we de volgende controle, heb er zin in! Knuffel voor alle mooie baby-buikjes!!!
@ Helma, mooi buikkie hoor meid !! @ Brabbel, jeeejj en ook al gehoord ! Gaaf hoor meid.. Ik ga het donderdag inn het wkz vragen of ze het al kunnen horen.. Deden ze het bij jou inwendig luisteren?
Ja gewoon een inwendige echo. Was wel moeilijk om te kunnen vinden, de arts heeft er ook echt ff over gedaan om m "te pakken" te krijgen. Heb m heel eventjes gehoord, maar wel duidelijk.
tijd voor m'n eerste buikfoto! Heb er helemaal zin in na het zien van al jullie mooie foto's Hier was ik 5w+6dgn zwanger, ben inmidels 7+1 dus zal eind deze week weer een fotootje maken!
Mooie buikjes hoor meiden.Hier minder ver zwanger dan gedacht, dus ik wacht nog even met buikfoto's maken (anders is het alleen een hompje vet)