da's wel echt een verschil zeg! ben benieuwd of ik goed zit met mn berekening... Krijg je 22 nov bij de gyn weer een echo? Leuk!
Hoi meiden! Wat een mooie buikjes allemaal! Ben best een beetje jaloers.. Ben vandaag 9 weken en je ziet eigenlijk nog helemaal niets hier.. Weet wel dat dat kan maar zou toch graag al wat meer zien want word hier best onzeker van.. X
Morgen komt hier de nieuwe foto of evt overmorgen ! Morgen namelijk een drukke dag met werk en zkh ! Ben ook benieuwd naar jou buikkie MVA !!
je hebt nog steeds een mooi buikje hoor ik ben morgen 8 weken en dan plaats ik ook weer een nieuwe foto hahahah Kuss
Bekijk bijlage 196039 Hier had mijn mams vanmiddag een foto gemaakt, hier het resultaat !! Morgen ga ik de foto maken bij de witte muur en de blote buik foto..
wat hebben jullie mooie bescheiden buikjes zeg SUPER! Ik voel me daarin vergeleken net een olifant heb al een buik van iemand van 4/5 maanden en ben pas net 8 weken.. Mja daarintegen zitten er ook 2 in ipv 1.. Maar toch vind die beginnende buikjes zo mooi. Van het weekend ook een paar foto;s maken!
Bekijk bijlage 196198 Buikje met het andere leuke jurkje ! Voor de geintresseerden, ik heb ze gekocht bij coolcat, is wel weer 2 a 3 weken geleden, toen waren ze 2 voor 25 euro !