Bekijk bijlage 197645 8 weekjes en 6 dagen. bloot buikkie !! @ MvA, ja klopt dat ik mijn pronkstukje hihi!
hier 8 weken en 5 dagen zwanger ... vergeleken met andere 7+3/4 Bruin=7+3/4 Paar truitje is vandaag 8+5 Bekijk bijlage 197854 Bekijk bijlage 197855 zien jullie verschilletje ?"ikke wel
Wow thea niet normaal!!! Hahaha ongelooflijk, het is net alsof je een bal onder je shirt hebt zitten.
was het maar zo een feest dat het een bal was... kon ik hem pakken en weg opbergen ..... volgende keer doe ik wel blote buik foto
thea mooi !! wat een mooie buik ! groeit mooi en snel ! maar ja twee kindjes die ene plaatsje hebben he hihi
Kylie, mooie buikjes, ik zie wel verschil hoor Thea, bij jou is het verschil echt grooooot Nou, bij deze de mijnes dan...........
En deze van vandaag, dus 11,4 het viel eigelijk wel weer mee, gisteravond was ie enorm opgezet, maja da's allemaal lucht En nu een positiebroek aan, daarom zit de riem zo laag De spijkerbroek van de bovenste foto gaat niet meer dichtdaaraan merk ik dat k groei
@ Kylie, leuk gedaan, en zie idd verschil hoor meid ! Super.. @ Thea, jee meid van een buikkie al he ! Prachtig ! @ Mirri, mooi buikje hoor!
haha een 6 ling nee joh hebben er echt maar 2 gezien op de echo ! iedereen zegt ook weet je zeker dat het er 2 zijn en nr 3 niet verstopt is.. als dat zo is kan je me wegdragen whahahha
thea haha dat antwoord ken ik hier zegt ook iedereen maar nee joh het zijn der twee hoor alleen is nummer 2 verstoppertje aan het spelen en verschuild zich achter nummer 1
Wow, wat een buik Thea! Ik merk dat de vorm van mijn buik veranderd. De onderkant vormt nu meer een punt..Is beter te zien met blote buik en die laat ik pas zien als de boel wat strakker staat Kan hier ook al lang geen normale broeken meer aan..Heb maar 1 positiebroek voor dit weer, de rest is allemaal zomer . Wanneer de volgende echo ook goed is, ga ik shoppen
Dankjewel Firefly De VK zei me dat bij n 2e of 3e kindje de buik standaard sneller groeit, is dat het Thea, en geen verstopte 3-ling
hahah ik mah het echt hopen van niet dat het een verstopte ling is.. Maar lijkt me erg stug aangezien ze mijn hele baarmoeder hebben doorzocht opzoek naar een tussenschot .. lijkt mij dat ze nummer dan wel gevonden zouden hebben Je buik groeit idd harder bij 2/3e zwangerschap Dus hier is het gewoon dat + dat het er 2 zijn
Afgelopen week had ik echt een bolletje. Puur van mijn darmen. Ik ben nu een aantal keer goed naar het toilet geweest en nu is het een stuk minder. Grappig dat dat zo zichtbaar is.