Mooi buikje hoor! ik ben terug gezet naar 4 a 5 weken dus ik ga een maand verder maar blijf zeker kijke
Dames, wat een mooie buikjes weer !!! Vanmorgen dacht ik dat mijn damenbuik wat aan het wegtrekken was maar na het avondeten was die er er volop Ik was een paar dagen terug gezet dus ik doe weer een foto maken als ik volgens de verloskundige 9 weken ban, en dat is woensdag
Lief bolletje Lin Het opgeblazen van de eerste weken wordt ook minder Chanelle, wanneer je aan de hormonen went. Dan krijg je n gewoon buikje
Sorry heb een aantal weken niks gepost. Deze is van vorige week (exact 8 weken zwanger), ik maak morgen weer een nieuwe want dan ben ik 9 weken, ben benieuwd of er veel verschil in zal zitten..... Denk t wel aan mn broeken te voelen. Knuffels voor iedereen!
Dank je!! Zoals jullie kunnen zien ben ik wat voller dan gemideld, maar toch is t niet alleen vet, (haha) aan de bovenkant van mn buik is t al echt strak, en nu begint vanaf deze week ook de onderkant wat strakker te staan. Mijn broeken zitten vanaf deze week ook helemaal niet lekker meer, ik denk dat ik snel aan de postiekleding kan gaan beginnen. Nieuwe foto's van vandaag zal ik morgen denk ik plaatsen, want wij maken altijd foto's voordat we naar bed gaan....
Hier zet ik donderdagochtend een nieuwe picture erop ! Voor de echo. Hier begint het buikje ook behoorlijk straks te staan. Ben blij dat iedereen het al weet, want kan hem ook niet meer wegstoppen ! Ben trots op mijn kleine Uk buikje !
@ Brabbel, jaa duidelijk verschil hoor meid ! Super mooi.. @ Bloempje, minder last van de darmen..? Dat scheelt een hoop hoor !