ja ik was 18 kg afgevallen dus al men vbroeken te groot nu nog vallen zo af maar een riem kan ik niet verdragen
heey dat lijkt mijn buikje wel ... kreeg net zelfs me jas niet meer dicht het is maar goed dat mijn ouders het weten
ik krijg men nieuwe jas 1week en half geleden gekocht vlak voor men test nog net dicht denk dat ik de knoppen maar is ga verzetten hihi
Zo'n buikje heb ik ook firefly. Heerlijk gevoel!! Vind je ook niet? Hebben jullie ook zoveel last van de borsten?
Ik hou nu al van dat schattige bolletje ! Hier sinds eergisteren behoorlijk last van mijn boobs. Zijn oo voller en harder..
Jee ook al zon bolletje! Hier vanmorgen met 5,1 week nog eens goed gekeken maar echt zo plat als een dubbeltje
heej allemaal! ik kom binnenkort ook m'n eerste foto showen van m'n buik... Hoewel het allemaal erg opgezwollen aanvoelt heb ik niet het idee dat er al iets te zien is... nóg niet dan Borsten zijn wel echt buitenproportioneel... bizar! Allemaal nog van harte met de zwangerschap en dat we vele foto's mogen plaatsen!
Hoi meiden, Een buik foto heeft nu nog niet zo veel zin, alleen m'n vetje zie je nu haha. Nog heel even geduld, maar wel heel leuk dat er meiden zijn die rond dezelfde periode zijn uitgerekend als ik! 14 juni 2012! Spannend hoor! En natuurlijk allemaal gefeliciteerd!
Mijn boobs zijn nog niet groter. M'n tepels zijn wel erg gevoelig, en 's avonds is alles wat onrustiger. Kan er dan niet op liggen. De vorige x deden ze aan alle kanten pijn! Maakt me nu weer zo onzeker...
He meiden, Nou mijn buikje is nog niet fotowaardig, mijn boobies daarentegen, kan ik wel een foto van voor en na plaatsen , ha ha ha! Die zijn huges (voor mijn doen dan...) Leuk nu al een topic voor juni! Wanneer is iedereen zijn uitgerekende datum? Liefs Sjak
Jeetje Hoop42 dat is al een flinke buik! Leuk hoor! Ik zet m'n buik er nog maar niet neer. Ik merk dat ik 'm inhoud als ik er een foto van maak haha. Hij is wel meer opgezet. Zit af en toe met bukken wat in de weg en dat had ik eerder niet.
Dank je! Ik vind ook dat ik al behoorlijk dik ben! Vind het wel leuk Zelf de foto maken is best lastig.Ik heb mijn dochter de foto laten maken.