Ik maak de mijne met 10 weken denk ik,..heb de 9+1 gemist omdat ik vooruit gezet was Hij is volgens mij wel minder dan eerst hoor
ik had zelf het gevoel dat ie kleiner was maar dat is misschien omdat men borsten nu al een cup groter zijn
ja zeg dat wel en bij mij gaan ze niet meer weg !!! bij men meid begonnen op een C op het einde een D en ben nu ook gestart op een D en zit ondertussen aan DD a E
Woww, jullie hebben echt al mooie buikjes! Jullie zij allemaal iets verder dan ik. Deze is Donderdag gemaakt met exact 10 weken.
Ja, ik ga voor mijn gevoel best lekker, haha. Ik draag nu al enkele dagen positiekleding, mijn gewone broeken passen ECHT niet meer..... En ze zitten heerlijk!!!!! Het verschil tussen jou 10 en 11 weken is echt groot zeg, wat een spurt heb jij ineens gemaakt, heel mooi!!!!
mamavanaamarylli: ben je op die foto's echt pas zes weken zwanger! Ik ben 6 weken en 1 dag zwanger en krijg mijn rokjes niet meer dicht.
onee dan was ik nog minder ver denk ik in men album staan er van 6weken maar was toen 5 weken was 1week en 4dagen terug gezet
Meiden bedankt voor al jullie foto's! voor mij hebben jullie echt een wereld open gemaakt. De drie moeders in mijn omgeving doen steeds een beetje (voor mijn gevoel) alsof ik gek ben, terwijl ik mijn rokjes niet meer dicht krijg en ehct het idee heb dat mijn buik gegroeid is! zij hebben zoiets van meid dat kan helemaal niet.. nouw ik zie hier foto's!! En ik heb zelf al een stevige buik hoor, maar merk het super goed aan mijn kleding! Echt bedankt voor de foto's, jullie hebben het echt voor mij bevestigt!
Kijk maar naar mij. Ik ben 1.65, en woog voor mijn zwangerschap ongeveer 86 kilo. En ik loop nu ook al in positiekleding. Dus dik of dun, dat maakt niets uit lijkt me. Doe gewoon waar jij je goed bij voelt!