Het is vaak dat je buik het eerste trimester sterk reageert op de hormonen.. Ik kan ook al weken geen normale broeken meer aan
Wat een onzin van hun zeg. Ik liep met 7 weken al met een zwangerschapsbroek, omdat mijn normale broeken te strak zaten. Ik kreeg ze nog wel dicht, maar dan ook maar net. Als jij toe bent aan zwangerschapskleding, dan moet je dat lekker gaan dragen. En bij de een groeit de buik sneller dan bij de ander.
ik had al me 5weken en half positiebroeken aan die zaten lekker ! de rest vond ik net iets te strak en moeilijk zitten ! niet van aantrekken ! gewoon doen hoor
Als je broeken/rokjes niet dicht kunnen overduidelijk bewijs dat je buik groeit . In het begin darmen, maar rond 12 wk begint de babybuik vaak te komen. @ MvA, volgens mij verandert je buik beetje van darmenbuik naar babybuik. Maar ik zie ook wel verschil hoor @ all, nieuwe buikfoto met 13wk, tja 3 dagen vooruitgezet, dus ook eerder een nieuwe buikfoto . Hier trouwens een echte babiesbuik. Mijn baarmoeder komt al tot aan mijn navel .
mooie buik afrola! Mijn buik blijft een beetje stilstaan maar lijkt wel of die nu lager begint. Echt een soort drempeltje geworden. Die darmenbuik zat hoger.
Nee, bm is niet opgemeten. Maar ik dacht het te voelen. Bij het maken van de echo kreeg ik bevestiging aangezien ze gewoon over m'n buik heen en weer ging voor babyB ipv helemaal onder in m'n buik te duwen om bij schaambeen en daaronder te komen . Wat ze wel weer deed voor babyA . Verder kreeg ik vanochtend mijn eerste harde buik en daarbij was overduidelijk te voelen hoe groot en hoog bm al is/zit .
Afrola, zag in het nub topic dat ze 2 meiden voorspellen. Spannend! Ik heb helaas geen echo's meer binnenkort anders had ik ook wel even willen laten kijken.
@ Helma, mooi buikje hoor meid ! Je ziet al goed verschil.. @ Angel, zo das al een flinke buik voor 5 weken ! Ben benieuwd naar de nieuwe foto.
ik ben nu trouwens afgevallen (kan zowat niet eten) dus ik DENK dat buik dunner is nu..? zal t weekend een foto maken.
weer een aantal mooie buikjes gezien !!! Woow... angel was dat een buik met bijna 5 weken Wel hartstikke mooi !! Hieronder mijn buikje met 10 weken Nu beginnen mensen het al wel te zien want nu doe ik weer strakke kleding aan omdat iedereen al weet dat ik zwanger ben ahahah Kuss
Thanx chanelle...sja, hier hebben we het meteen maar verteld ook Jij hebt ook al een mooie buik hoor!!
jeetje meiden ben jaloers!!!!!!!!!! Ben van mezelf ehhh redelijk (flink) gezet. bij mij zieje dus als buitenstaander niet dat ik zwanger ben. Heb van vorige zwangerschap ook geen enkele buik foto. ene kant baal ik wel maarja je ziet t toch bijna niet... Mijn man ziet t wel, en ik ook wel maar omgeving wist bij 7maanden niet eens dat ik zwanger was als ik t ze niet had verteld. Buurvrouw kwam bij 7maanden en 2weken naar me toe: "Ik zie dat je buikband draagt, ben je zwanger joh?!?!" hmzzz stak wel ff in mn hartje maarja dat heb je als je dik bent helaas. Hoop dat ik nu een mega buik mag krijgen