Hier mijn buikje maar dan..Is nog niet veel, maar zie zelf wel verschil.. hihi Is wel leuk om het hier te hebben staan.
Hoop; schattig buikje!! Leenislief; ik hou mijn buik ook in, of eigenlijk; ik span hem aan. Dat doe ik altijd ook in het "dagelijks" leven. Zo heb je een "eerlijke buikfoto". Als ik hem nu uitzet of ontspan ziet het er heel anders uit. hihi
Ik ben 5 weken en 1 dag zwanger en ook al een flinke buik voor mijn gevoel. Het is de 3e zwangerschap, maar 2e kindje. Bij de 1e had ik pas bij 10 weken een bultje en bij 12 weken begon je het te zien. Nu hoop ik het nog 1,5 week te kunnen verbergen, heb met 7 weken de eerste echo. Dan kan ik het in ieder geval tegen bekenden zeggen. Hoop op het werk nog wat te kunnen uitstellen, maar denk dat het moeilijk wordt. Vinden jullie dat ook lastig? Je wilt het nog verbergen, maar als die buik dikker wordt, zal dat moeilijk gaan.
Ja klopt.. aan het einde van de dag is het wel een stuk erger... Maar ik denk dat je zelf het heel erg opvalt, en anderen nog niet eens zo.. *hoop ik* hihi
nou wij hebben het gevoel er bij en andere zouden mischien gewoon denken mmm is ze nou gewoon dikker geworden
Ja.. dat denk ik ook. Vind ik eigenlijk echt verschrikkelijk, wil dan heel hard roepen; Neeeeeeeheeee !! ik ben zwanger!!!
Die had ik bij mijn eerste op een shirt gedaan! Erg leuk idd! Net zolang wachten tot iemand van de familie t zag hehe.
buikje van gisteren met precies 6weken als ik de foto zo bekijk lijkt er iets niet te kloppen aah ik zie het al d lijntjes op men tshirtje lopen wat scheef haha
Jeetje, wat een mooie buikjes hebben jullie! sorry, ik kom even inbreken in jullie topic, ik ben zelf begin april uitgerekend haha. Maar.. mijn buikje begint nu pas te groeien, en is nog niet eens op het formaat van die van mammavanamaryllli. En ik ben ruim 15 weken! *Jaloers*