En weet jij al wat het word? Hier is weinig te zien..en als ik zie hoe andere al een mooie buik hebben...
Nee ik wacht de 20 weken echo af, hoop dat ze het me dan kunnen vertellen. Ach die buik komt echt wel, hij kan alleen maar in de weg zitten joh! Ik heb wel constant een gespannen gevoel in me buik en voel dat er wat groeit en aan de banden trekt....
Hallo allemaal Dat van die borsten herken ik wel hoor. Wel grotere bh's moeten kopen, maar nog steeds de riem om de broek! Vk zei vrijdag ook nog dat dat gewoon per persoon verschilt. Ik ben nu 15+3 en als ik sommige van jullie buiken zie... ik heb echt alleen een klein bolletje en alleen mensen die weten dat ik zwanger ben, zien er iets van! Maar ben vrij fors van mezelf, dus vind het ook nog wel even goed zo! Ben ook nog niet aan gekomen en hoop dat er ook niet teveel bijkomt... Maar zal vast wel als ik wel ga groeien! Wel mooi hoor en erg leuk om al die buiken te zien. Zag in de poll van de juni mama's dat de jongetjes aan kop gaan, ben benieuwd... Wil het zelf ook graag weten en hoop dat ze het met de 20wkn echo kan zien! Groetjes Pasjuh.
Hier weer mijn babybuik; het verschil tussen 5 en 18 weken. Ik vind het nu wel echt hard groeien. Moeten jullie er ook aan wennen dat je nu niet dikker maar "zwangerder" wordt??
Zo groeit bij jullie ook goed Ja dat zwanger gevoel herken in wel. Zeker nu het bewegen steeds vaker en duidelijker word. Echt zo leuk
Wat een verschil zo Eevie, Mooie buikjes, jij ook Firefly Ohh, ik zag die van Afrola ergens voorbij komen Mooi hoor, jij gaat echt dubbelop Mooie buik hoor, wat groeit het hard nu tegen de 20 weken ineens
Leuk hé dat je nu ineens zo hard groeit! Voelen jullie de baby ook al? Dit is mijn tweede zwangerschap en sinds 2 weken voel ik de bewegingen heel duidelijk. Vooral 's morgens als ik wakker word kan ik als ik op mijn rug lig precies voelen waar de baby ligt, heel bijzonder. Afgelopen zaterdag geslachtsbepaling gehad, en jawel, we krijgen een meisje!!! Ben zooooo gelukkig! Had stiekem wel gehoopt op een dametje aangezien we een zoontje hebben. Nou, hier dan mijn buikfoto met 16 weken.
leuke buikjes! ik moet toch wel zeggen dat die van mij wat ehh groter is weet alleen niet of ik dat wel zo leuk vind whahaha. jullie zijn allemaal zo slank, kom ik dan aan met mn overgewicht tja had dus al een buik van mezelf maar nu met de baby erbij pfff. werd me net gevraagd hoe ver ik was, ze schrok lichtelijk toen ik zei dat ik pas 17weken ver was ze had veel verder verwacht
Mooie buikjes hoor. Hier nu ook echt aan het groeien voel me ook zwaarder worden en durf de weegschaal niet op. Ik pas nu mijn spijkerbroeken ook echt nier meer.
roozjuh meid gefeliciteerd met je zwangerschap!!! (wij zaten samen in het mama topic in 2009 en jij was toen mijn buddy) leuk zeg, hoe gaat het met damian?
heyy dankje! ja weet nog wie je bent ik zie je hier en daar op t forum verschijnen. met damian gaat het super, vandaag zn 1e dag op psz gehad en heeft eerst een uur gehuild toen wij weg waren maar daarna deed ie gelukkig wel mee met de groep. vrijdag mag hij weer. hoe is het met jouw kleine man? en zag dat je nog een kleine gup erbij heb, wat leuk!!