Mijn bijdrage, 18 en een halve week. Eindelijk een bolletje die er ook is als ik 's ochtends opsta en die er nog is na het plassen.
Pfff, heb me eerlijk gezegd nooit meer echt slank gevoeld na de bevalling van de 1e.. Weeg nog steeds niet heel veel maar je lijf veranderd wel zeg maar! Maar goed, dan heb je ook wat!
Hmmmm. zou het bakerpraatje dan toch kloppen? Puntbuik; jochie Ronde buik; meisje Wij krijgen een meisje en ik krijg vaak te horen dat ik rond draag. Zal later een foto zetten
hier ook hele andere buik dan bij 1e zwangerschap. mn buik is nu al even groot als dat het bij mn zoon bij 9maanden was. toen zag je tot 8maanden niet eens dat ik zwanger was (ben niet slank maar je zag echt helemaal niks nothing noppes) nu heel duidelijk oja en tis nu een meisje
Ik heb ook een laag punt buikje! En wij verwachten ook een jongen! Miss klopt t indd!! Zie bij de meiden die een meisje verwachten ook een heel ander buikje dan dat ik heb! Echt leuk om dat zo te kunnen zien!
Hier een "meisjesbuik" 20 weken, zien jullie dat t een meisje is Gister met de 20 wkn echo voor de 2 e x bevestigd nu voor 99,99 % zeker en heb zelf ook een goeie pottyshot gezien
Hier pas echt een vorm in de buik vanaf 16 wkn.. ben benieuwd wat het word als het groter word Nu meer rond lijkt het en naar voren volgens mijn niet hoog....
Ik vind mn buik ook meer in mn zij zitten (je ziet van achter dat ik zwanger ben) het is ook een meisje. (jurkje misetam 9,- uitverkoop mocht je t leuk vinden wehkamp had m ook weet niet of ie er nog is ze hebben ook leuke shirts ervan voor 8 of 10 euro) Foto is van gisteren. 19 weken met 2 dagen Groetjes