Mooie buik mijn buik begint ook zo,n vorm te krijgen En bij me navel wat boller alleen me buik is nog wat kleiner!
Hier weer ff een update.. Wat een rare vorm buik hé? Volgens de verloskundig ligt de placenta nu hoog waardoor de baby laag ligt, misschien dat dat de rare vorm buik verklaard? Bij mijn zoon had ik met 18 weken echt een ander soort buik; veel ronder!
Leuk hoor dames, ik zal vrijdag ook even een foto plaatsen, van 5 weken en 20 weken. Donderdag op de helft, alles prima, ik voel nog niks maar heb de placenta ad voorkant. Heb wel last van spataderen, leuke steunkousen die voor geen meter zitten, s'middags gaan ze uit, dan gaan ze jeuken. maandag de 20 weken echo!!
Goh, wat zijn ze toch verschillend allemaal. Ik heb er eentje van 19+5 deze keer. Vrijdag de 20 weken echo. Spannend!
1e is 10 weken de 2e ruim 20 weken iedereen vind mn buik klein en bescheiden... maar kindje maakt t goed dus zal wel okay zijn
Mijn buikje met 21.4 weken! Dit is echt sinds een week! Hebben meer meiden dat? Die mega groeispurt rond week 20/21!
wooww.. wat een mooie buiken weer. @ lin, ik vind niet dat jouw buik klein en bescheiden is hoor of ligt dat aan mij? mijn buik is ongeveer net zo groot denk ik en ik ben nu bijna 20 weken. @groeispurt. Ja dat had ik een paar weken geleden ook. Ineens vond ik mijn buik veel grotr. Veel fijn want hoe groter je bui hoe meer je kunt pronken ahahha. Ik plaats zondag weer een foto want dan ben ik precies 20 weken. Oeh... morgen 20 weken echo... Kuss
Nou fijn om te horen dat jullie dat ook hebben! @ Chanelle: Spannend! Maar vooral leuk! Geniet van de echo!!
Hier ook in eens een groeispurt. 2 weken geleden had m'n buikje nog te veel kerstkilo's kunnen zijn @ Chanelle, hier ook morgen de 20 weken echo, zo spannend!!