Nou dames, Ik ben vandaag precies 5 weken en ik heb al positiebroeken gekocht, en ik heb leuke wijde topjes gekocht want niemand mag het verder nog weten dat ik zwanger ben, maar dat ik heel moeilijk want mijn buik is vaak heel erg bol/ opgezet Zie foto. Ik heb nooit een helemaal platte buik gehad, maar zo was mijn buik toch ook zeker niet want heb altijd maatje 36 gehad...
hoi, ja mijn vriend en ik vinden het hartstikke mooi maar het is alleen moeilijk omdat ik die jah ehm hoe zal ik het noemen, dikke buik nog 6 wken lang moet verstoppen ahhahh En net de komende tijd heb ik veel met vriendinnen ingepland Ja wij zijn eigenlijk wel al hartstikke trots op mijn buikje, ik heb vandaag ook al van de kruitvat een mama lotion gekocht om staie zoveel mogelijk proberen te voorkomen ahhaha
hihi verstoppen begin ik al niet meer aan is echt geen optie meer voor mij en ik smeer men buik ook in met mama buikbalsem van zwitsal mama heb dat bij men meid ook gedaan en had geen enkele strai nou als men buik zo ga blijven groeien zal dat nu wel anders worden
dank je wel Ik vind het ook zo leuk hahaha elke keer als ik ergens voorbij loop waar ik me eigen in terug kan zien dan kijk ik automatisch of mijn buik opvalt ahhahah. Kuss
Mooie buikjes hoor. Hier lijken mn darmen wat minder opgezet te zijn dus mn werkbroek past weer wat makkelijker dicht.
Wat ik makkelijk vind is om je truitje een beetje onder de beugel van je bh stoppen zodat die hoog blijft zitten of een strak truithje gewoon omhoog krullen en dan voor een spiegel gaan staan. Zo heb ik mijn foto ook gemaakt. Dan hoef je je niet in allerlei gekke bochten te wringen Succes met foto's maken want ik ben erg benieuwd naar alle zwangere dames van het Juni topic
ja leuk is dat he!!! Maar wel lastig op het werk, maar met een wat groter shirt gaat het nog net, maar draag normaal altijd strakke truitjes en jurkjes
Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben met al een buikje! Ik dacht dat t niet kon eigenlijk.. Schaamde me ook een beetje omdat ik nog maar zo kort zwanger ben en voor mijn gevoel al een buik heb van 5 maanden zwangerschap. Hij verschilt ook wel van dag tot dag, is dat bij jullie ook zo?
anne26 wauw wat een prachtig buikje al seg bij mij is het elke dag dik hoor alleen smorgends net iest minder dan s avonds