Wat een mooie buiken weer meiden ! Heerlijk om dat allemaal zo te zien groeien. Ik twijfel nog over mijn navelpiercing. Denk dat als je hem regelmatig ff derin en der weer uit haalt dat hij dan niet dichtgroeit? Hier mijn aandeel van 21 weken ! Time flies... Bekijk bijlage 220260
hallo dames, Hier een keer een extra buikfoto tusendoor Hier ben ik 20 weken en 5 dagen. En ee keer geen blote buik foto maar met kleding aan +sloffen hihiih Ow en onze snoesjes staan er ook bij zie ik nu Kuss
Zou ik hier ook misschien mijn buikje mogen meeposten? Zou in 1e instantie op 23 mei uitgerekend zijn(en post dus in het mei buikjes topic) maar ben wat terug gezet naar 1 of 3 juni waardoor ik dus eigenlijk bij de juni buikjes hoor .
Calice je bent welkom in ons juni topic hoor! Hier bij de buikjes maar ook in het klets topic met andere juni mama's!
Dan zal ik het kletstopic ook eens op gaan zoeken . toch erg leuk om bij een groep te zitten die (ongeveer) even ver zijn . Bij deze mijn buikje met 7+6 en met 23 weken .
hier een 21 weken buikje van mij... Hij is weer 1 cm groter als vorige week, joepie !!! Ik ind dat ik nog wel maar een klein buikje heb zeg als ik al die andere mooie bolle buikjes zie... maar ja het komt vaneigens ahhaha
Wat een mooie buikjes komen er voorbij. De buiken groeien nu echt hard bij iedereen, leuk ! Mijn buik van vandaag (23wk):