Ik lees hier al van het begin mee, maar heb dus nog nooit gepost. Hier komt dus mijn eerste fototje van mijn 22 weken buikje :d Bekijk bijlage 221278
hier mijn aandeel van 20 weken. het lijkt wel als of mijn buik niet groeit ik wil een mooie buik hebben maar het lijkt wel als of de groei stil staat
Hier de foto van vandaag, 20w2d Bekijk bijlage 221347 Bekijk bijlage 221348 Tweede foto is van een week eerder, buik lijkt wat hoger te komen??
@ Kylie: Wow mooi hoor! Zie dat je 20 weken bent, dan ga je nu pas echt groeien! Dat had ik tenminste! Was in eens super zwanger! @ Rissie: Ik ging pas echt groeien bij 20 weken, en zover ben je nu toch? Word vast een mooie buik! Ik zat ook maar steeds te wachten tot er iets ging groeien, maar dat heb ik dik in gehaald!
haha nou romy kan niet wachten mag van mij wel iets sneller al zegt mijn man dat hij er niet op of om heen kan haha
wow ben jaloers...kan me eigen kleren nog aan maat 36:S ondanks dat het laag zit athans zo ziet het eruit net onder me navel...en hartje is vaak te horen bij me schaambot...nog ondanks bijna 20wkn
Hoi toerist, we kletsen met de juni mama's op: Juni 2012 mama's deel 2! Weet niet of deze link zo werkt, probeer maar even. http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/316805-juni-2012-mamas-deel-2-a.html
Hey meiden, Hier mijn buikfoto van vandaag, precies 22 weken. Gaat nu echt hard in ene! Durf nu ook wel een foto van mijn blote buik te plaatsen