kijk al een hele tijd mee maar zal nu ook eens zelf wat plaatsen... (kijken of het nog lukt ) (net 'geschoten', lekker zondag kloffie zie alleen dat de ene foto donkerder lijkt dan de andere ) vandaag alweer 24 weken + 2 dagen !
hey !! zie ineens een bekende naam er tussen staan ! wij waren met de 1e ook rond dezelfde tijd zwanger, toch ??? (januari 2010, ben toen 16 dagen te vroeg bevallen, dus december 2009 ) grappig
Wat een mooie buikjes komen er voorbij! Ook mooie blote buik foto's ,ik durf het niet aan met een blote buik aangezien ik een zebra ben geworden. Mijn bijdrage van 24+2
T is buiken postdag! wow wat veel en wat zijn ze allemaal al rond! leuk tijd voor mooi weer dan kunnen ze onder die dikke winterjas vandaan!
hallo dames, Nou hier week een buikfoto. Deze is gemaakt op 22 weken+2dagen. Jullie hebben ook allemaal al mooie buiken zeg!! Ik ben ook erg trots op mijn buikje moet ik zeggen, hebben jullie dat ook ? Kuss
OOOh wat een mooie buikjes Ja, ik ben ook erg trots en blij met mn buikje en t leven dat ik erin voel ik heb de hele avond op de bank geknuffeld met mn buik valentijnsdag he. hier een 25 weken foto, let niet op de strepen over mn benen, die zitten in t stof op de spiegel zag naderhand pas dat ie n sopje nodig heeft, ik wacht nog op nesteldrang
22+6! Hij lijkt wel kleiner als de vorige keer. Zal wel aan het moment van de dag liggen. 's Avonds is m'n buik echt uitgezakt, zeker na een dag werken. De buiken van andere dames zijn idd heel verschillend zeg, leuk om te zien hoor! Lekker blijven posten dames!