Heb een vriendin die bijna uitgerekend is en die draagt ook nog gewoon dr normale broeken, zit bij mij echt niet meer.. Kan ze vanwege extra gewicht niet meer aan, maar die band drukt ook tegen mn baarmoeder aan..
ja die band zit hier ook niet altijd lekker. heb vaak mn jogginbroek aan in maatje Big! en die trek ik dan heel nonchalant over mn buik heen maar dat gaat binnekort ook niet meer als die kleine zo blijft groeien
@bloempje, mooie buik. Ben dus niet de enige die aardig aangekomen is. Ben deze zwangerschap ook 9 kilo dr bij en dan tellen ze de 2 kilo vd vorige er ook bij. Helemaal niet raar dus. Baby zien bewegen.. dat ligt aan je placenta of de baby dr ook nog door moet schoppen. Misschien ligt ie ad voorzijde bij jou? Bij mij zie je het sinds half februari ad buitenkant maar placenta ligt ook achter dus baby hoeft dr niet door te trappen.
Straks maar eens proberen met zijn hoofd op mijn buik. Mijn placenta ligt wel aan de achterkant dus op zich zou hij het moeten voelen. Ik heb haar vandaag voor het eerst bovenin mijn buik gevoeld. Eerder voelde ik haar alleen helemaal onderin mijn buik, bijna alsof ze tegen mijn blaas aan schopte. Alsof ze die als trampoline gebruikt.
Lekker is dat Miekjepiekje! Als er hier ook maar een druppel urine in zit, gaat meneer er ook op staan te dansen
Ik zie hele mooie foto's voorbijkomen hier. Mijn buik is nog helemaal niet zo groot... ben wel jaloers hoor.
Vlinder, had ik bij mn vorige zwangerschap ook niet. Mijn buik is nu al groter dan ik bij mn zoon aant einde heb gehad
Heel mooi Ik kan zulke lage broeken ook wel aan, maar ik doe het niet omdat ze dan vaak van mijn heupen afgeduwd worden door mijn buik Hier weet ik niet precies wat ik ben aangekomen. Ik was aan de magere kant toen ik zwanger raakte, maar weet wel dat er al een extra laagje voor de bv opgekomen is Ik verwacht niet dat ik veel meer zal aankomen dan bij de eerste - toen +15 in totaal, daar was ik de dag na de bevalling al 10 van kwijt, en die 5 kg was ik daarna ook heel snel kwijt. Daarna heb ik vooral moeite gehad om genoeg te blijven wegen (geef nogsteeds bv ) De laatste keer dat ik gewogen heb was bij de vk op 18 weken oid, toen was ik 3 kg aangekomen.
Hoihoi, Ik heb al lang niet meer een buikenfoto geplaatst of uberhaupt nog gekletst op t forum! Heb t druk druk druk en dan kan ik het allemaal niet meer bijhouden hoor Nu toch maar een buikfoto van mij met 25 weken! Iedereen heeft echt al supermooie buiken! @ bewegen: ik voel haar nu echt continu bewegen, echt niet normaal!! Buik gaat ook heen en weer en het lijkt alsof ze dwars ligt (van links naar rechts).. @tracking, legging, jegging: waar kun je die broekachtige allemaal kopen? Dat zijn toch een soort leggings, maar t lijken dan broeken toch? Ik pas bijna geen enkele kleding meer en niks zit meer echt lekker, dus ik ben op zoek naar zo'n broek-legging voor zwangeren!
Jeetje wat een mooie buiken allemaal . Allemaal zo mooi gaaf en strak zonder een streepje! Ik heb al even niks nieuws gepost, mijn buik is inmiddels een tijgervelletje geworden en heb me er maar bij neergelegd. Ben inmiddels 6 kg aangekomen. Mijn buik met 25+6
Wat een mooie buiken toch allemaal! Ik ben inmiddels 22 weken, maar iemand die het niet weet, ziet niets aan me hoor... Wel erg fijn ivm mn werk, maar vind het ook wel leuk als het binnenkort 's gaat groeien! De kleine man laat zich flink voelen iig, zodra ik ook maar even rustig zit, dan is hij actief en gister heb ik mn buik ook zien bewegen, zooooo leuk!!! Ik blijf dit topic volgen hoor, want vind het erg leuk om al jullie buiken te volgen Groetjes Pasjuh.
Bovenste 20 weken, onderste 24 weken. Ik ben nu 5 kilo aangekomen. De kleine meid voel ik elke dag, en ik voel me prima!
hey dames wat hebben jullie toch een mooie buikje gekregen!!! ik kom hier zo nu en dan nog wel eens meespieken.(ookal kan ik niks meer mee posten ) Super geniet van jullie zwangerschappen meiden !